Enig med Emmy her. Det var vel snarere en femmandsmidtbane, end en femmandsbagkæde som jeg husker det. Men det er klart, at den type formationer fordrer en del mere disciplineret, defensivt arbejde.Emmy skrev:Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
47 - Andre Wisdom
Re: 47 - Andre Wisdom
Derfor jeg skrev afhængigt af formationen, af mangel på bedre.Emmy skrev:Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
Men nej, han har aldrig spillet i fireback kæden.
Eller i en treback kæde uden backsBelloni skrev:Derfor jeg skrev afhængigt af formationen, af mangel på bedre.Emmy skrev:Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Eller en tobakskædeEmmy skrev:Eller i en treback kæde uden backsBelloni skrev:Derfor jeg skrev afhængigt af formationen, af mangel på bedre.Emmy skrev:Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
TøhøBelloni skrev:Eller en tobakskædeEmmy skrev:Eller i en treback kæde uden backsBelloni skrev:Derfor jeg skrev afhængigt af formationen, af mangel på bedre.Emmy skrev:Det er altså ikke det samme som back. Han har aldrig spillet i den bageste kæde så vidt jeg husker. Ved siden af Skrtel f.eks. i forsvarskæden.Belloni skrev:Måske jeg husker forkert, men da vi spillede med tre mand bagerste, spillede han da ikke wingback et par gange? Mindes han gjorde det i kampen på Goodison, men er ikke sikker.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
Udlejes formentlig til RB Salzburg for sæsonen.
Nu har jeg ikke set Salzburg i et par år, men jeg kan ikke se, at Wisdom har niveauet til dem. Peter Ankersen havde åbenbart ikke, og ham ser jeg da som en væsentligt bedre spiller. I hvert fald offensivt, hvilket jeg forestiller mig er en væsentlig del af det at være back for Salzburg. Heller ikke i midterforsvaret ser jeg Wisdom have niveauet. I hvert fald ikke internationalt.Mads T. skrev:Udlejes formentlig til RB Salzburg for sæsonen.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 45
- Kontakt:
AJ skrev:Nu har jeg ikke set Salzburg i et par år, men jeg kan ikke se, at Wisdom har niveauet til dem. Peter Ankersen havde åbenbart ikke, og ham ser jeg da som en væsentligt bedre spiller. I hvert fald offensivt, hvilket jeg forestiller mig er en væsentlig del af det at være back for Salzburg. Heller ikke i midterforsvaret ser jeg Wisdom have niveauet. I hvert fald ikke internationalt.Mads T. skrev:Udlejes formentlig til RB Salzburg for sæsonen.
Hvis Wisdom ikke kan spille sig på i midterforsvaret hos RB Salzburg, så har han intet at gøre i Liverpool alligevel.
Han har da overhovedet heller niveauet til at spille hos os. Det må være fordi, vi ikke kunne sælge ham, at han kun bliver udlejet.
Liverpool Football Klopp
Selvfølgelig har han intet at gøre i Liverpool. Men hvis han var havnet et sted, hvor han rent faktisk kunne få spilletid, så kunne vi måske tjene lidt mere på et salg. Nu ender han formentlig med ikke at spille, og så får vi sikkert ikke noget for ham senere.ThunderZtorm skrev:Hvis Wisdom ikke kan spille sig på i midterforsvaret hos RB Salzburg, så har han intet at gøre i Liverpool alligevel.
men han har vidst en lang kontrakt.AJ skrev:Selvfølgelig har han intet at gøre i Liverpool. Men hvis han var havnet et sted, hvor han rent faktisk kunne få spilletid, så kunne vi måske tjene lidt mere på et salg. Nu ender han formentlig med ikke at spille, og så får vi sikkert ikke noget for ham senere.ThunderZtorm skrev:Hvis Wisdom ikke kan spille sig på i midterforsvaret hos RB Salzburg, så har han intet at gøre i Liverpool alligevel.
We need a new Fowler...
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
Vi har ellers oftest en klausul i vores udlejningskontrakter, der siger at spilleren skal have spilletid i 75% af de kampe, han har mulighed for at spille. De var i hvert fald tilfældet med alle vores største talenter sidste sæson (Ojo, Kent, Ward, Jones osv.)