Så enig!texy skrev:Tror safe standing er meget tæt på i PL nu.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -move.html
Jeg håber virkelig ikke, at vi lader vores tragiske historie blive den dårlige undskyldning for, at vi endnu engang lader andre klubber få fordel af at være mere modtagelige for nytænkning.
Gid vi dog for en gangs skyld gik forrest.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Vi SMADRER det PIShold !
Også mig.Cynwal skrev:Så enig!texy skrev:Tror safe standing er meget tæt på i PL nu.
Jeg håber virkelig ikke, at vi lader vores tragiske historie blive den dårlige undskyldning for, at vi endnu engang lader andre klubber få fordel af at være mere modtagelige for nytænkning.
Tror bare der går mange år inden vi hopper med på udviklingen. Det er et så betændt spørgsmål for alle omkring Liverpool, at jeg frygter der vil gå langt tid inden vi ser safe standings i Liverpool FC.
Skal det ske, tror jeg det først skal blive udbredt på nærmest alle de andre stadions i PL og bevise at konceptet kan stå distancen. Fansne, specielt de mest berørte omkring Hillsborough katastrofen, skal forberedes og "blødgøres" inden de kommer til at kunne acceptere sådan en beslutning. Og det tror jeg som sagt, kommer til at tage en rum tid.
- Cynwal
Imellemtiden er der jo nu faldet dom, som entydigt har pålagt skylden for ulykken på politistyrken samt i mindre grad dårlig planlægning fra stadionforvaltningen. Det burde (det kræver fornuft i stedet for følelser) kunne få den dogmatiske holdning om at: "Ståpladser dræber tilskuere" til at forsvinde. Alle har jo taget godt imod dommen, som gør det til et ledelse/styringsansvar at katastrofen skete, men der er også mange prominente i HFSG (Aspinal m.fl.) som har sagt og skrevet igen og igen: "Aldrig mere ståpladser". Men igen: Kræver at der skal tænkes med fornuften og ikke følelserne, og nogen skal være villige til at lave en Jens Otto Krag: At have et standpunkt indtil man tager et andet (fordi man er blevet klogere i mellemtiden).RedRedRed skrev:Også mig.Cynwal skrev:Så enig!texy skrev:Tror safe standing er meget tæt på i PL nu.
Tror bare der går mange år inden vi hopper med på udviklingen. Det er et så betændt spørgsmål for alle omkring Liverpool, at jeg frygter der vil gå langt tid inden vi ser safe standings i Liverpool FC.
Skal det ske, tror jeg det først skal blive udbredt på nærmest alle de andre stadions i PL og bevise at konceptet kan stå distancen. Fansne, specielt de mest berørte omkring Hillsborough katastrofen, skal forberedes og "blødgøres" inden de kommer til at kunne acceptere sådan en beslutning. Og det tror jeg som sagt, kommer til at tage en rum tid.
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Der går rygter om at Higuain ryger til Juve for €94 M. Det betyder vel at Pogba ryger til Man U for +€100. M.
Prisen på Pogba er rygtet til vanvittige 100 mio£
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Big Sam som engelsk landstræner

Det er åbenbart vigtigere for FA, at landstræneren er engelsk, end at holdet får succes.Hr. Drejer skrev:Big Sam som engelsk landstræner![]()
![]()
Kloppite
I nyere tid har England stået for to af de tre mest elendige landstræner signings, Argentina naturligvis den anden nation, woy, Sam og maradona. Jeg tror dog det er en opgradering, men bare langt fra godt nok. Er oprigtigt glad for Hareide, hvis det er Sam var alternativet til mit hold.texy skrev:Det er åbenbart vigtigere for FA, at landstræneren er engelsk, end at holdet får succes.Hr. Drejer skrev:Big Sam som engelsk landstræner![]()
![]()
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg synes på den anden side, at det England har forsøgt de sidste mange år har været at kopiere andre trends. Og kopier duer sjældent.
Nu vil de lave deres eget engelske, stadigvæk med fokus på et organiseret talentarbejde.
De kommer ikke til at vinde med det, men valget giver mening i en overgangsperiode, synes jeg.
Nu vil de lave deres eget engelske, stadigvæk med fokus på et organiseret talentarbejde.
De kommer ikke til at vinde med det, men valget giver mening i en overgangsperiode, synes jeg.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
http://www.bt.dk/fodbold/zlatan-har-stj ... aardt-igen
Det er da helt perfekt hvis der allerede er problemer i Uniteds omklædningsrum
Kort fortalt:
United har givet Zlatan nr. 9 som var Martials nummer UDEN at informerer Martial om det.
Zlatan poster på twitter “I chose the number 9 @manchesterunited”
Martial ændrer efterfølgende både profilbillede og coverbillede på facebook hvor han spiller i nr 9, samt et billede hvor der står AM9

Det er da helt perfekt hvis der allerede er problemer i Uniteds omklædningsrum

Kort fortalt:
United har givet Zlatan nr. 9 som var Martials nummer UDEN at informerer Martial om det.
Zlatan poster på twitter “I chose the number 9 @manchesterunited”
Martial ændrer efterfølgende både profilbillede og coverbillede på facebook hvor han spiller i nr 9, samt et billede hvor der står AM9

Jeg kan slet ikke få dette emne ud af hovedet. Jeg længes tilbage til den slags stemning, som Anfield kunne generere i 70erne (det oplevede jeg dog ikke) og 80erne (skønt jeg kun har oplevet det på TV). Mine egne stadion-oplevelser peger da også på, at de steder, hvor fans har mulighed for at stå, skabes der bedre stemning.Cynwal skrev:Imellemtiden er der jo nu faldet dom, som entydigt har pålagt skylden for ulykken på politistyrken samt i mindre grad dårlig planlægning fra stadionforvaltningen. Det burde (det kræver fornuft i stedet for følelser) kunne få den dogmatiske holdning om at: "Ståpladser dræber tilskuere" til at forsvinde. Alle har jo taget godt imod dommen, som gør det til et ledelse/styringsansvar at katastrofen skete, men der er også mange prominente i HFSG (Aspinal m.fl.) som har sagt og skrevet igen og igen: "Aldrig mere ståpladser". Men igen: Kræver at der skal tænkes med fornuften og ikke følelserne, og nogen skal være villige til at lave en Jens Otto Krag: At have et standpunkt indtil man tager et andet (fordi man er blevet klogere i mellemtiden).RedRedRed skrev:Også mig.Cynwal skrev:Så enig!texy skrev:Tror safe standing er meget tæt på i PL nu.
Når man kan se videoer som denne, så forstår jeg simpelthen ikke, at der kan være modstand.
Kloppite
Der findes nemlig heller ikke et eneste sagligt argument for ikke at indføre safe standing. I England skal man tage sig til takke med at sidde ned, gå 5 minutter før tid og helst undgå at vise nogen form for passion.
Liverpool Football Klopp
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Jeg tænker at dette nok ikke er den rigtige tråd at skrive det i.
Men jeg har lavet et hold på premier leagues hjemmeside, også kaldt fantasy premier league. Jeg tænker der er nogen som sikkert ved noget mere end mig om det, som eventuelt kunne lave et gruppespil, så man kan konkurrere en lille smule, i stedet for bare at sidde og kæmpe imod sig selv
Man kunne eventuelt lave en tråd om det her på forummet, dette er dog heller ikke noget jeg har prøvet før, så det er nok en anden der skal stå for det
Men jeg har lavet et hold på premier leagues hjemmeside, også kaldt fantasy premier league. Jeg tænker der er nogen som sikkert ved noget mere end mig om det, som eventuelt kunne lave et gruppespil, så man kan konkurrere en lille smule, i stedet for bare at sidde og kæmpe imod sig selv

Man kunne eventuelt lave en tråd om det her på forummet, dette er dog heller ikke noget jeg har prøvet før, så det er nok en anden der skal stå for det

Justice for the 96! <3
Regelændringerne fra den nye sæson - ved ikke om de er lagt op herinde.
Synes specielt godt om punktet med at omringe dommeren, synes det er et helvede at se på. Men det bliver spændende at se om det bliver håndhævet. Mener bl.a. at huske at Chelsea spillerne blev instrueret af Mourinho i hvordan de skulle omringe dommeren for at lægge maksimalt pres på - så hvis han tager det med til scum kan der komme nogle spændende situationer ud af det.
Derudover fornuftigt med ændringen omkring dobbelt straf ved fratagelsen af oplagt sfcoringsmulighed i feltet.
Synes specielt godt om punktet med at omringe dommeren, synes det er et helvede at se på. Men det bliver spændende at se om det bliver håndhævet. Mener bl.a. at huske at Chelsea spillerne blev instrueret af Mourinho i hvordan de skulle omringe dommeren for at lægge maksimalt pres på - så hvis han tager det med til scum kan der komme nogle spændende situationer ud af det.
Derudover fornuftigt med ændringen omkring dobbelt straf ved fratagelsen af oplagt sfcoringsmulighed i feltet.
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly
- Cynwal
Jeg glæder mig allerde til at se ham her blive straffet:Jeppe skrev:Regelændringerne fra den nye sæson - ved ikke om de er lagt op herinde.

Vi SMADRER det PIShold !