Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 18. jun, 2016 12:17

Turneringens bedste spiller har for mig med afstand været Iniesta. Og på en suveræn 2. plads har det været Payet. Derefter er det mere mudret. Hvad tænker l?
Jeg håber lidt at Iniesta kan fortsætte stilen og slutte året med en ballon d'or efter en suveræn sæson på det spanske landshold og i Barcelona, hvorfra han i sin nye rolle har dirigeret spillet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 18. jun, 2016 13:24

Jeg har slet ikke fulgt nok med til at have en holdning omkring hvem der har været bedst indtil videre, men kan da komme med et indspark og sige at på de sociale medier, mener mange at Modric har været i toppen sammen med Iniesta og Payet

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 18. jun, 2016 14:15

Mugge skrev:
RedRedRed skrev:...
Vi er ikke voldsom imponeret over dit sprogvalg!
Men at kalde alle folk fra Balkan-landene for "intet andet end dyr" får ingen påtale? :roll:
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 18. jun, 2016 14:18

Jesper skrev:Turneringens bedste spiller har for mig med afstand været Iniesta. Og på en suveræn 2. plads har det været Payet. Derefter er det mere mudret. Hvad tænker l?
Jeg håber lidt at Iniesta kan fortsætte stilen og slutte året med en ballon d'or efter en suveræn sæson på det spanske landshold og i Barcelona, hvorfra han i sin nye rolle har dirigeret spillet.
Iniesta har sikkert haft en flot sæson men ballon d'or vinder suarez i overlegen stil. Han har haft en fuldstændig vanvittig sæson.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 18. jun, 2016 14:39

Når man ser klippende , skal det så lige siges flot SF mandzukic der med det samme er henne og snakke med official der næsten fik sprængt hovedet af, samt hjalp (mod dommerens ordre) med at smide rommerlys væk - han gestikulerede kraftigt ud til fansene at de skulle tage sig sammen - synd for spillerne deres rådne fans ikke kan finde ud SF det.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 19. jun, 2016 21:48

Det er en klassespiller Arsenal har erhvervet sig i Xhaka! Lige præcis det de står og mangler.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » søndag, 19. jun, 2016 22:04

Robbie_God_Fowler skrev:Det er en klassespiller Arsenal har erhvervet sig i Xhaka! Lige præcis det de står og mangler.
Og som vi desværre også står og mangler :(
Håber at Grujic kan noget lignende. Eventuelt Zielinski, hvis vi får ham i hus. Men de er begge unge, og jeg har ingen ide om deres niveau, eller om de træder direkte ind på holdet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 19. jun, 2016 22:19

Surf skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Det er en klassespiller Arsenal har erhvervet sig i Xhaka! Lige præcis det de står og mangler.
Og som vi desværre også står og mangler :(
Håber at Grujic kan noget lignende. Eventuelt Zielinski, hvis vi får ham i hus. Men de er begge unge, og jeg har ingen ide om deres niveau, eller om de træder direkte ind på holdet.
Ja. Efter min mening den spillertype vi står allermest og mangler. Skal man tro nogle af de mere pålidelige rygter, skulle vi eftersigende have identificeret Xhaka som et emne allerede inden jul. Men have vurderet han var for dyr, hvorefter Arsenal kom ind i billedet.

Jeg vil mene, at man sagtens kan retfærdiggøre at betale små 300 millioner for en playmaker i den alder. Der er få typer, der besidder den spilforståelse, har de evner i pasningsspillet og samtidig er en hård hund som kan agere spilopbryder. Men Klopp vurderer angiveligt, at Can skal spille 6'eren, hvorfor vi har behov for en mere fremadskudt playmaker.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » mandag, 20. jun, 2016 15:33

Jesper skrev:Turneringens bedste spiller har for mig med afstand været Iniesta. Og på en suveræn 2. plads har det været Payet. Derefter er det mere mudret. Hvad tænker l?
De forsvarende spillere: Italiens fire bagerste. Plus Hysej fra Albanien, Alba fra Spanien.
Powerspillere som Bale, Ramsey, Hamsik, Kyle Walker.
De lækre: Iniesta og Payet, Mertens (lidt spilletid)
Målmagerne: ingen endnu.
Derudover har Joe Allen vist sig glimrende frem.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » mandag, 20. jun, 2016 20:05

Fire Liverpool spillere i den engelske startopstilling i dag mod Slovakiet. Kun Milner sidder udenfor

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 20. jun, 2016 21:01

Emmy skrev:Fire Liverpool spillere i den engelske startopstilling i dag mod Slovakiet. Kun Milner sidder udenfor
Mon ikke én af dem bruger deres insiderviden om Skrtel, og går ind og trækker et straffe? Muligheden skal helt sikkert nok komme. :)

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » mandag, 20. jun, 2016 21:04

RedRedRed skrev:
Emmy skrev:Fire Liverpool spillere i den engelske startopstilling i dag mod Slovakiet. Kun Milner sidder udenfor
Mon ikke én af dem bruger deres insiderviden om Skrtel, og går ind og trækker et straffe? Muligheden skal helt sikkert nok komme. :)
Spørgsmålet er kun om dommeren dømmer det for det kommer med sikkerhed til at ske

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » mandag, 20. jun, 2016 21:09

Emmy skrev:
RedRedRed skrev:
Spørgsmålet er kun om dommeren dømmer det for det kommer med sikkerhed til at ske
Præcis. Det forbløffer mig hver gang Skrtel er ved at bytte trøje med en modstander, inden sidste fløjt, at dommerne ikke dømmer straffe.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » mandag, 20. jun, 2016 21:12

Allen med en assist!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » mandag, 20. jun, 2016 21:15

YNWA! skrev:Allen med en assist!
Og hvilken en af slagsen
Justice for the 96! <3

Besvar