Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ja, det er utroligt - men jeg må sige at jeg fryder mig hver gang et hold bliver straffet for det.DD skrev:Ups, 3-2 til Kroatien!
Hvorfor er det osse lige, England trækker sig så langt tilbage, istedet for at holde presset?
Hold ud Kroatien

The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Ja, vi kan jo bare glæde os over, at Pepe havde haft den der!
I like my sugar sweet
Det kunne da også være en fordel at england kommer med til em, da scum og chels vil få en hel del spillere med til dette og vi kun har SuperSteve og BigPeteMartin VP skrev:Ja, vi kan jo bare glæde os over, at Pepe havde haft den der!
perpig skrev:Ja, det er utroligt - men jeg må sige at jeg fryder mig hver gang et hold bliver straffet for det.DD skrev:Ups, 3-2 til Kroatien!
Hvorfor er det osse lige, England trækker sig så langt tilbage, istedet for at holde presset?
Hold ud Kroatien
Øh ... Liverpool?
Russerne brændt et straffe! De skal jo osse vinde samtidig med at England taber.
FRYD at England er ude. Det opvejer nedturen over Norge og Sveriges succes
Norge kom da ikke medRosales skrev:FRYD at England er ude. Det opvejer nedturen over Norge og Sveriges succes
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
Norge har aldrig og vil heller ikke denne gang være en succes.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
Hvorfor? Kæmpe nedtur for Crouch og Gerrard.Rosales skrev:FRYD at England er ude. Det opvejer nedturen over Norge og Sveriges succes
Fryd og fryd, det ved jeg nu ikke, men omvendt stor glæde i vort lille hjem, når/hvis Rusland går til EM 

England fortjente, set på aftenens indsats da heller ikke ret meget mere end Danmark har fået til dels i denne EM-kval.
Nogen der kender noget til ham Modrich (sp?) på Kroatiens midtbane ? Han legede da mere eller mindre med Fattie.
Nogen der kender noget til ham Modrich (sp?) på Kroatiens midtbane ? Han legede da mere eller mindre med Fattie.
Okay, i det konkrete tilfælde fryder jeg mig nok ikke - men jeg har da tænkt - og sagt - at det var løn som forskyldt når Liverpool har begået denne dumhed.DD skrev:perpig skrev:Ja, det er utroligt - men jeg må sige at jeg fryder mig hver gang et hold bliver straffet for det.DD skrev:Ups, 3-2 til Kroatien!
Hold ud Kroatien
Øh ... Liverpool?
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
- vorstrup
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 36
The Real Kramer skrev:England fortjente, set på aftenens indsats da heller ikke ret meget mere end Danmark har fået til dels i denne EM-kval.
Han anses for at være et af de helt store talenter. Han har de sidste par uger været rygtet til Chelsea, og det ventes at han og abramovic aftaler et skifte når nu Modric er i London ´her til aften.
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.