@ Aarde og Texy fair nok, ang. det citerede, jeg skrev at jeg ikke ønsker at han bliver bedre end Cou, da vi så har forpasset et stort talent i vores fold. Ikke skrevet han ikke må få succes for min skyld, og jeg kan ikke ændre på hvad jeg føler, jeg kunne jo sagtens skrive noget andet end jeg føler, men det gider jeg ikke. Begrænset succes er fint nok, mere succes end Cou som jeg ser som Suso´s konkurent ville være træls for mig og LFC.texy skrev: Hvorfor man skulle ønske, at han ikke får succes, ved jeg ikke. Han har da intet ondt gjort os eller LFC.
hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Verden er smask fuld af hyklere....
Ojo udlejet til Wigan resten af sæsonen.
Kæmpe talent. Næste mand fra akademiet som slår igennem. Glæder mig til at se ham på førsteholdet næste år.
Kæmpe talent. Næste mand fra akademiet som slår igennem. Glæder mig til at se ham på førsteholdet næste år.

Twitter går amok lige nu, med Lambert til Villa for mellem £5 - 5,5m.
Hvis vi få en klar forstærkning er det naturligvis en ide, men ellers takker jeg nej. Jeg kan bare ikke se hvem den klare forstærkning kunneRedRedRed skrev:Twitter går amok lige nu, med Lambert til Villa for mellem £5 - 5,5m.
være. Kan kun tænke på Dzeko men om han er forstærkning er jeg i tvivl om. Lambert der lavede 23 Mål/assist i alt i PL burde altså kunne bruges.
We need a new Fowler...
5 mio. pund - sælg!
Vanvittig, hvis vi faktisk kan tjene på Lambert.
Og hvis vi nu melder ud, at vi er villige til at sælge ham, så kan der måske komme en lille budkrig fra 2-3 hold. 6-7 mio. pund måske?Aarhus skrev:Vanvittig, hvis vi faktisk kan tjene på Lambert.

Det er godt nok mange modstridende udmeldinger - senest kan jeg se på Twitter, at BBC melder, at det ikke bliver til noget. Det ville faktisk irritere mig lidt, hvis de vitterligt er villige til at betale £5 mio.. Jeg kan ikke se, hvorfor vi skal bruge en erstatning - vi vil uden ham have Sturridge, Borini og Balotelli som deciderede frontangribere, mens Sterling som bekendt også sagtens kan spille der, skulle Sturridge rende ind i en ny skade. Fire mand til at dække en enkelt plads er mere end rigeligt.
Liverpool Football Klopp
Jeg vil helst beholde Lambert. Tør ikke helt stole på, at Sturridge holder resten af sæsonen. Og selvom Sterling og måske også Borini er foran til at starte som angriber, hvis Sturridge er ude, så vil jeg langt hellere have Lambert på bænken til at sætte ind, når vi skal bruge noget fysik på toppen.
Hvis vi skal sælge en angriber, så håber jeg, at det bliver Balotelli. Men han lader ikke til at have nogen interesse i at skulle videre.
Hvis vi skal sælge en angriber, så håber jeg, at det bliver Balotelli. Men han lader ikke til at have nogen interesse i at skulle videre.
Kloppite
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Rygtet siger at Lambert har sagt nej, mens LFC sagde ja.
- JudgeArdaStudge
Så en Borini om igen.ThunderZtorm skrev:Rygtet siger at Lambert har sagt nej, mens LFC sagde ja.
Jeg kan godt lide Lambert, men hvis det passer, så er det altså lidt irriterende, for grunden til, at vi jo netop kan få så meget for ham, det er, at Villa gerne vil sikre sig overlevelse og komme af med de problemer, de har med at score mål netop nu. Med andre ord, tror jeg ikke på, de vil betale lige så meget til sommer, hvis de klarer overlevelse og alle hold igen starter på 0 og alt bliver status quo.
På den anden side, kan jeg jo tage fejl, for vi fik ham vel til så få penge, fordi at Southampton følte de skyldte ham det, ligesom vi følte, vi skyldte Agger at lade ham bestemme, hvilken klub, han ville til, selvom vi kunne have fået flere penge ved at sælge ham til andetsteds.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Alle melder, at Lambert har takket nej. Selvom jeg gerne havde set, at vi havde fået £5 mio. for ham, så kan jeg ikke bebrejde ham for ikke at give op på sit drømmeønske allerede efter et halvt år. Lad os håbe, at han kan få lavet et par vigtige mål resten af sæsonen.
Liverpool Football Klopp
Jeg kan heller ikke bebrejde ham noget som helst og havde truffet præcis samme valg. De skulle smide mig fysisk på porten for at få mig væk fra Liverpool og selvfølgelig tænker han det samme.AndreasN skrev:Alle melder, at Lambert har takket nej. Selvom jeg gerne havde set, at vi havde fået £5 mio. for ham, så kan jeg ikke bebrejde ham for ikke at give op på sit drømmeønske allerede efter et halvt år. Lad os håbe, at han kan få lavet et par vigtige mål resten af sæsonen.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ja, det må man respektere, men jeg tog nu gerne de £ 5 mio. nu og her som sammen med 4,7 for Assaidi, 1 for Suso, og så var der vist også 1 for Tom Ince bliver til små £ 12 mio. Tillagt sparede lønninger giver det penge at handle for til sommer, hvor vi sikkert alligevel skal have en ny angriber.Emmy skrev:Jeg kan heller ikke bebrejde ham noget som helst og havde truffet præcis samme valg. De skulle smide mig fysisk på porten for at få mig væk fra Liverpool og selvfølgelig tænker han det samme.AndreasN skrev:Alle melder, at Lambert har takket nej. Selvom jeg gerne havde set, at vi havde fået £5 mio. for ham, så kan jeg ikke bebrejde ham for ikke at give op på sit drømmeønske allerede efter et halvt år. Lad os håbe, at han kan få lavet et par vigtige mål resten af sæsonen.
Sturridge, Sterling, Balotelli og Borini kunne fint dække af for den enlige angrebsplads, og så er der stadig krudt at skyde med fra bænken.
Aspas gør det fint i Sevilla. Hvad mon vi kan få for ham til sommer?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.