14 - Jordan Henderson
Re: 14 - Jordan Henderson
Sangen handler mere om Kenny Dalglish og Brendan Rodgers end om Jordan Henderson. Jeg er ikke fan.
Hvor er det godt at se Henderson komme frem til de rigtige offensive positioner bedst illustreret ved de to store chancer i modstandernes felt. Vi har brug for en kaptajn, der tør at gå efter målene og ikke kun går forrest i arbejdsindsatsen og pasningsspillet. Hans end product er selvfølgelig ikke helt spitzenklasse endnu, men det skal nok blive bedre med tiden, selvom han nok aldrig bliver en Gerrard på det punkt. Jeg tilskriver hans forbedrede offensive positionering de to wingbacks i 3-6-1-systemet og Lucas selvfølgelig, som minimerer risikoen ved at gå med frem.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Jeg har selv kritiseret lige netop det punkt når det kommer til både Coutinho og Henderson, men ret skal være ret mht. til Hendo, så har han lavet 7 assist hvilket er samme antal som både Sanchez, Hazard og Oscar og flere end bl.a. Di Maria, Rooney, Aguero, Cazorla. Alle de spillere har så scoret flere mål og Hendo har spillet mange minutter, men taget vores evne foran mål i betragtning synes jeg det er meget pænt. Til sammenligning har han allerede lavet samme antal assist i år som han lavede hele sidste sæson, der altså var vores bedste i lang tid og hvor vi bankede kasser ind.JTN skrev:Hans end product er selvfølgelig ikke helt spitzenklasse endnu, men det skal nok blive bedre med tiden, selvom han nok aldrig bliver en Gerrard på det punkt.
Flere mål og en assist statistik der nærmer sig Fabregas fra Hendos side, ja tak, det siger vi selvfølgelig ikke nej til. Men han er altså godt i gang med at forbedre sig på den front.
Imod moderne fodbold.
Med slutprodukt tænkte jeg indrømmet meget snævert på mål eller skud på mål, for der var jo allerede sidste sæson ikke tvivl om Hendos assistevner. Hans egen målsætning for sæsonen var netop også flere mål, og alt andet lige må to mål indtil videre være i underkanten. Enten Lallana, Coutinho eller Henderson bliver nød til at score mere i den sidste halvdel af sæsonen, hvis vi skal få en god slutspurt, og der vil det da klæde en fremtidig kaptajn at gå forrest eller om ikke andet gøre forsøget, som det heldigvis også lader til at være tilfældet.sjampen skrev:Jeg har selv kritiseret lige netop det punkt når det kommer til både Coutinho og Henderson, men ret skal være ret mht. til Hendo, så har han lavet 7 assist hvilket er samme antal som både Sanchez, Hazard og Oscar og flere end bl.a. Di Maria, Rooney, Aguero, Cazorla. Alle de spillere har så scoret flere mål og Hendo har spillet mange minutter, men taget vores evne foran mål i betragtning synes jeg det er meget pænt. Til sammenligning har han allerede lavet samme antal assist i år som han lavede hele sidste sæson, der altså var vores bedste i lang tid og hvor vi bankede kasser ind.JTN skrev:Hans end product er selvfølgelig ikke helt spitzenklasse endnu, men det skal nok blive bedre med tiden, selvom han nok aldrig bliver en Gerrard på det punkt.
Flere mål og en assist statistik der nærmer sig Fabregas fra Hendos side, ja tak, det siger vi selvfølgelig ikke nej til. Men han er altså godt i gang med at forbedre sig på den front.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Som AndreasN var inde på i Blackburn kamp-tråden, så er Henderson oppe på 7 mål og 12 assists i sine 45 kampe denne sæson. Læg dertil det gigantiske defensive arbejde, som han udfører for holdet.
Og oveni kan man så lægge dedikation, som den Hendo viste ved at vælge at melde sig klar til Blackburn-kampen.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... on-5482693
Det er sådan en kaptajn, som vi har brug for. En der viser vejen både på og udenfor banen. Klubben er nødt til at lægge noget oveni deres kontraktudspil på £80K om ugen, så vi kan sørge for at få forlænget med ham. Så kan vi stille os på bagbenene i Sterlings tilfælde i stedet. Jeg tror helt oprigtigt på, at Sterling på sigt vil være lettere at erstatte, hvis han ikke vil forlænge.
Og oveni kan man så lægge dedikation, som den Hendo viste ved at vælge at melde sig klar til Blackburn-kampen.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... on-5482693
Det er sådan en kaptajn, som vi har brug for. En der viser vejen både på og udenfor banen. Klubben er nødt til at lægge noget oveni deres kontraktudspil på £80K om ugen, så vi kan sørge for at få forlænget med ham. Så kan vi stille os på bagbenene i Sterlings tilfælde i stedet. Jeg tror helt oprigtigt på, at Sterling på sigt vil være lettere at erstatte, hvis han ikke vil forlænge.
Kloppite
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... erson.html
En god nyhed
- trods Hendos jammerlige indsats mod Villa... 
En god nyhed

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hele holdet var jammerligt. De eneste, der kunne kigge sig selv i øjnene efter kampen var Coutinho og Balotelli. De eneste to spillere, det reelt prøvede at vinde kampen.
Men fantastiske nyheder. Henderson har som en af de eneste haft en stor sæson, hvor han har bidraget med mål og masser assists. Kæmpe gevinst for vores klub i mange år og en potentil kulturbærer.
Men fantastiske nyheder. Henderson har som en af de eneste haft en stor sæson, hvor han har bidraget med mål og masser assists. Kæmpe gevinst for vores klub i mange år og en potentil kulturbærer.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Han har haft en god sæson. Men jeg har min tvivl om hans evner som anfører.
Rigtig god nyhed.Johnny Football skrev:http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... erson.html
En god nyhed- trods Hendos jammerlige indsats mod Villa...
Og den er god af flere årsager.
1) Vi har endnu en spiller at bygge fundamentet for vores hold på. Og vi har en (i mine øjne) værdig ung anfører. En spiller med evnen til at gå forrest både på og udenfor banen. En spiller som har vist, at usikkerhed omkring hans egen person (i starten under Rodgers, hvor han skulle byttes for Dempsey) og omkring hans kontraktsituation ikke skaber negative overskrifter eller dårlig stemning imellem ham, manageren og klubben. Han lader til konstant at udvikle sig i en positiv retning.
2) Vi har brug for gode nyheder lige nu. Det negative har fået lov at fylde for meget. Sterling, spillet, resultaterne, manageren og fremtiden. Der bliver stillet negativt ladet spørgsmål til det hele. Muligvis med rette. Men så er det altså rart med et lille break, der indikerer at noget i LFC godt kan være positivt. Kan vi ikke også endegyldigt få forlænget med Ibe og Flanno, så vi i et par dage kan sælge historien om, at vi har en stærk stamme klar til at bygge fremtiden på i form af Skrtel, Sakho (ikke at jeg er enig i forhold til ham - men det er lige meget), Flanno, Moreno, Can, Hendo, Coutinho, Ibe og Sturridge. Det behøver ikke at være en urealistisk historie at sælge. Hvis alle de nævnte udover Skrtel og Sturridge lægger bare 10% oveni det, som de allerede har vist for Liverpool, så har vi taget et vigtigt skridt. Og så må vi se, om Sterling kan tænke sig at være med, eller om vi skal sælge ham så dyrt, at vi kan overbyde alt hvad Man Utd måtte byde på Depay.
3) Vi kan godt holde på vores spillere.
Kloppite
Tillykke til Hendo med det ærefulde hverv som ny kaptajn.
http://touch.liverpool.no/Nyheter/Hende ... ptein.aspx
http://touch.liverpool.no/Nyheter/Hende ... ptein.aspx
"We're not racist, we only hate the mancs"
14 - Jordan Henderson
Og nu blev det også bekræftet af klubben selv. Hvis der er en spiller og person, der har min dybeste sympati og respekt, så er det godt nok ham. Et forbillede som fodboldspiller og person.
Liverpool Football Klopp
-
Tillyke til Hendo, jeg synes de er rette valg ad Rodgers, og jeg er meget glad for de
de bliver spænende om hvem skal bliver vice kaptajn, Skrtel?

Det kunne også være et godt valg men tror personligt at jeg vil pege på Coutinho.bjarnereds skrev:Tillyke til Hendo, jeg synes de er rette valg ad Rodgers, og jeg er meget glad for dede bliver spænende om hvem skal bliver vice kaptajn, Skrtel?
Hvorfor coutinho om man må spørge? Han er i min bog ikke en ledertype og han snakker noget gebrokken engelsk.rnh skrev:Det kunne også være et godt valg men tror personligt at jeg vil pege på Coutinho.bjarnereds skrev:Tillyke til Hendo, jeg synes de er rette valg ad Rodgers, og jeg er meget glad for dede bliver spænende om hvem skal bliver vice kaptajn, Skrtel?
CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0