22 - Simon Mignolet

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Thommo » fredag, 05. dec, 2014 01:31

Synes der har været svage forbedringer de sidste 188 minutter med det bedste vi kan præstere, foran ham(Toure). Jeg snakkede lidt LFC med en kollega på jobbet idag, og jeg sagde"hvad kom først den elendige Mignolet, eller det elendige forsvar" hønen og ægget om igen. Courtois ville også se elendig ud med LFC forsvaret, med de to 20 mill LFC indkøb foran sig, eller Skrtel som den ene makker til 20 mill man, tror jeg.Måske ikke de første par kampe, men over en sæson
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 05. dec, 2014 10:30

Bellamy_fever skrev:
thefugle skrev:[...] sorry, MEN BR VIDSTE VEL AT VI SKULLE HAVE EN MÅLMAND MED GODE FØDDER, NÅR DET NU ER SPILLESTILEN HAN VIL KØRER!!! Det er så fordummende at komme med stats om hvor god han har været og bla bla. Ja, men han har vel aldrig været bedre med fødderne og mere kommanderende i sit felt end han er nu, og hvis han har været hvordan fanden kan det så være han ikke er det nu. Det er ikke bare lige evner man mister.

Vi er en klub fyldt med undskyldninger, det er trættende. Vi har købt pisse elendigt ind, jeg har selv forsvaret klubben efter sommers indkøb, men det er fandme slut.

Texy... dit indlæg bære præg af råben og skrigen (ufattelig brug af "!"-tegn og caps lock og sådan..) chill nu lige lidt, næste skridt er jo at en skal overgå dig ved personlige fornærmelser og så bliver det en LORTE debat.... der er vist INGEN der siger Mignolet er en verdensklasse målmand, men blot at mange (og du blandt andet) ligger for MEGET skyld på Simon. Jeg vil gerne bruge dit spørgsmål som jeg har gjort fed, som et argument. Svagt, men dog alligevel håber jeg at det giver stof til eftertanke. Du siger selv han er kilde til evig uro hos forsvaret, men den går jo begge veje, måske ENDNU mere:

Simon er altså SIDSTE mand, fucker han op i det, er det mål. der er INGEN til at redde ham når han kvajer sig, eller ikke er tilstrækkelig. og når der så står 4 (FIRE!) mænd foran som åbenlyst INGEN plan har med hvordan de forsvarer, samt en pensionist foran dem der alligevel ikke kan følge med kan jeg da godt forstå manden er VILDT forkrampet og nervøs. til tider så er det som om Simon skal lave tryllekunstner i målet for at redde forsvarets fuck ups og for i det hele taget at blive rost skal han jo spille en KLASSE KAMP

Jeg siger ikke Mignolet er verdensklasse, men han er LANGT bedre end hvad folk giver ham kredit for, for han for ALT for stor af ansvaret smidt på hans skuldre. SÅ elendigt forsvarsspil må samtlige 5 (6) mand altså tage ansvaret for, Ikke bare Mignolet.
Hvorfor får jeg smidt den chill-pill i hovedet?

Dette er mit første indlæg i tråden?
Kloppite

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 05. dec, 2014 12:35

Texy, beklager det er selvfølgelig theFugle jeg er efter. Min fejl !
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 05. dec, 2014 13:06

thefugle skrev:
JudgeStudge skrev:
thefugle skrev:Nogen der kan fortælle mig hvordan vi helt præcist er endt med denne mand mellem stængerne. Han kan jo bogstaveligt talt intet andet end at han har vilde reflekser. At han er en god shotstopper den køber jeg ikke længere efter Ludogorets.

Jeg forstår virkeligt ikke hvad fanden der lige er gået galt.
Du har med al sandsynlighed ikke set nok kampe med Sunderland sæsonen inden, vi hentede ham, kunne jeg forestille mig, for der har du forklaringen på, hvorfor vi hentede ham - Selvfølgelig kombineret med, at Reina over længere tid, var faldet i niveau. Men i 2012/2013, leverede Mignolet 11 cleansheets for et hold, som mildest talt var hullet som en si, samtidig med, at han også leverede gode og solide præstationer i luftrummet på indlæg - Et punkt, han desværre har haltet på for os. I den sæson, blev han af mange, som følger ligaen tæt, anset som værende en af de bedste målmænd i sæsonen, med flere MoTM på CV'et og generelt en af de mest vitale grunde til, at Sunderland med nød og næppe klarede overlevelse.
Men har du fulgt ham tæt? Altså sådan set alle deres kampe og alt det? Ellers er jeg ligeglad hvor mange Clean Sheets han har haft. Han har højst sandsynligt ikke spillet på et hold der spillede op bagfra og hvor han skulle spille meget med fødderne, og sorry, MEN BR VIDSTE VEL AT VI SKULLE HAVE EN MÅLMAND MED GODE FØDDER, NÅR DET NU ER SPILLESTILEN HAN VIL KØRER!!! Det er så fordummende at komme med stats om hvor god han har været og bla bla. Ja, men han har vel aldrig været bedre med fødderne og mere kommanderende i sit felt end han er nu, og hvis han har været hvordan fanden kan det så være han ikke er det nu. Det er ikke bare lige evner man mister.

Vi er en klub fyldt med undskyldninger, det er trættende. Vi har købt pisse elendigt ind, jeg har selv forsvaret klubben efter sommers indkøb, men det er fandme slut.
Du spurgte ind til, hvad der ligger til grund for, at vi hentede Mignolet og du fik svaret. Jeg har med al tydelighed fulgt ham tættere end dig, det er da helt sikkert. Hids dig ned og nyd din weekend. Fordummende, det kan du i hvert fald selv være! Du bidrager i hvert fald ikke med noget konstruktivt.

Det mest trættende ved at holde med den her klub, er ikke diverse undskyldninger, det er derimod udbrud på forum dag efter dag, fra folk som dig!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 07. dec, 2014 01:10

Clean sheet. Det er værd at noterer for et yderst udskældt herre.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » søndag, 07. dec, 2014 01:24

nikand skrev:Clean sheet. Det er værd at noterer for et yderst udskældt herre.
Fordi han havde skrtel, kolo og lucas foran sig mod altidore og wickam? :dontknow: jow jow. clean sheet. Men lavede han nogle synderlige redninger? han skulle have droppet fælt hvis noget skulle have gået ind i dag.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

shv12

Indlæg af shv12 » søndag, 07. dec, 2014 09:05

zalcos skrev:
Fordi han havde skrtel, kolo og lucas foran sig mod altidore og wickam? :dontknow: jow jow. clean sheet. Men lavede han nogle synderlige redninger? han skulle have droppet fælt hvis noget skulle have gået ind i dag.
Til sidst i kampen kom han med en super redning, på et knald hårdt skud.
Den kunne sagtens have været gået ind på en anden målmand.
Ingen grund til at hate bare for at hate!
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 07. dec, 2014 19:52

shv12 skrev:
zalcos skrev:
Til sidst i kampen kom han med en super redning, på et knald hårdt skud.
Den kunne sagtens have været gået ind på en anden målmand.
Ingen grund til at hate bare for at hate!
Det er da kun glædeligt at Mignolet ikke behøvede de store redninger. Og at vi holder nullet. Kredit til de defensive spillere.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » mandag, 08. dec, 2014 10:47

zalcos skrev:
Jesus.. Fordi man har set sig sur på Mignolet, så kan man ikke engang give ham lidt ros for et clean sheet. Nu er det jo sådan, at clean sheets altid er i samarbejde mellem målmænd og forsvar. Derfor kan man vel med rette give dem begge et klap på skulderen for det.

Hvis der er clean sheet er det forsvarets skyld, hvis der går mål ind er det Mignolets? Eller hvad? Imø. kan man hverken tilbageføre vores usikre forsvar på Mignolet, ligesom man ikke kan tilbageføre Mignolets usikkerhed på forvaret foran ham. Det er et samarbejde.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 08. dec, 2014 13:18

Surf skrev:
zalcos skrev:
Jesus.. Fordi man har set sig sur på Mignolet, så kan man ikke engang give ham lidt ros for et clean sheet. Nu er det jo sådan, at clean sheets altid er i samarbejde mellem målmænd og forsvar. Derfor kan man vel med rette give dem begge et klap på skulderen for det.

Hvis der er clean sheet er det forsvarets skyld, hvis der går mål ind er det Mignolets? Eller hvad? Imø. kan man hverken tilbageføre vores usikre forsvar på Mignolet, ligesom man ikke kan tilbageføre Mignolets usikkerhed på forvaret foran ham. Det er et samarbejde.
Han skal have ros for sit clean sheet og for det virker til kommunikationen er blevet bedre. Han havde også flere hurtige igangsætninger der første til hurtige omstillinger. Jeg så dog 5 muligheder i kampen, hvor han kunne have afværget en potentiel farlig situation ved at komme ud af sit mål. Det gjorde han dog ikke, men takket været Sunderlands uduelighed og defensivens dygtig blev det kun den ene af de 5 til en farlig chance. Men godt han var med til at holdet nullet, og de giver selvtillid.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet

Indlæg af zalcos » mandag, 08. dec, 2014 13:37

Hekkem skrev:
Surf skrev:
zalcos skrev:

Han skal have ros for sit clean sheet og for det virker til kommunikationen er blevet bedre. Han havde også flere hurtige igangsætninger der første til hurtige omstillinger. Jeg så dog 5 muligheder i kampen, hvor han kunne have afværget en potentiel farlig situation ved at komme ud af sit mål. Det gjorde han dog ikke, men takket været Sunderlands uduelighed og defensivens dygtig blev det kun den ene af de 5 til en farlig chance. Men godt han var med til at holdet nullet, og de giver selvtillid.
Jeg mener ikke jeg hater bare for at hate. Men man skal heller ikke fiske mirakler frem fra håbets dyb fremfor at se realiteten i øjnene. Det er, som jeg også nævner, forsvarets fortjeneste. Jeg synes bare ikke jeg så noget der fik mig til at klappe i hænderne og tænkte "dét der er god fodbold". Jeg så Kolo lave nogle rigtig gode stops, ellers ikke rigtig.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 14. dec, 2014 20:20

Mignolet er droppet på ubestemt tid.

http://www.bbc.com/sport/0/football/30471299

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 14. dec, 2014 21:11

Det er simpelthen så underligt, eftersom han indenfor kort tid har præsteret to clean sheets, og vores forsvar generelt har set stærkere ud. Havde det været for en måned siden, så havde det givet meget mere mening.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 14. dec, 2014 21:31

AndreasN skrev:Det er simpelthen så underligt, eftersom han indenfor kort tid har præsteret to clean sheets, og vores forsvar generelt har set stærkere ud. Havde det været for en måned siden, så havde det givet meget mere mening.
Især pga Mignolet er dårlig, men Brad Jones er måske 3 gange så dårlig. Hold fest en elendig positionering han viser ved RvP's mål.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » tirsdag, 16. dec, 2014 11:09

Der må foregår noget spil i kulisserne, for selvom Mignolet har været svag, så giver det da ingen mening med Jones. Situationen hvor Rodgers har ønsket Vorm i sommer kunne være et bud på det spil, der foregår.
Det er bare noget rigtig lort hvis ikke træneren bare stiller med det bedste hold.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar