Jeg skrev fra telefonen, så aner ikke hvor langt det er. Men jo, det var fraJudgeStudge skrev:Og hvilket indlæg er det? Hvis det er dit 8 linjers indlæg fra d. 27 september (i går), så synes jeg virkelig, du sætter tingene på spidsen og overdriver, hvis du påstår, at han ikke kan lære at positionere sig korrekt og tage de rigtige løb - Selvfølgelig kan han det, og mht. til defensive alibi-løb, så passer det jo ikke - Jeg talte 3, 4, 5 gange, hvor han løb ned på egen banehalvdel og med list, nuppede bolden fra en Everton spiller i går. Det var decideret fremragende og stærkt af en angriber (Sturridge er jo heller ikke ligefrem garant for defensivarbejde) og med lidt fornuftig dommerarbejde, havde Balo tilmed sågar fået sendt Barry tidligt i bad, hvilket blot understøtter det defensive arbejde, som han lagde for dagen og generelt har været god til indtil videre.Jesper skrev:Læs mit tidligere indlæg lidt tilbage i trådenJTN skrev:Kunne du ikke prøve at beskrive de mangler, som du refererer til? Det er svært at forholde sig til dit indlæg uden at vide, hvilke begrænsinger i hans spil du mener at have iagttaget.
Så måske læser jeg ikke det korrekte indlæg, men refererer du til dit 8-linjers indlæg lidt længere oppe, så synes jeg, du har en tynd sag.
igår. Og det er dine øjne sikker tyndt, men det er sådan set alligevel min holdning. Om du er enig eller ej, så er jeg ligeglad. Jeg er her ikke for at vinde diskussioner.