Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hmm, bryder mig ikke om det, men Costa har gjort det langt bedre end jeg havde forestillet mig. Nå, Arsenal lå også i front i lang tid i sidste sæson og det var da ikke en udpræget fordel.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det gør jeg helt bestemt. Vi smadrer det pis hold!Sivi skrev:De er godt nok farlige Chelsea... Avavav, dem glæder jeg mig ikke til at møde.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Hhv. fin og formidabel assist af Messi ved Neymars 2 kasser
Kom så, Sunderland!!!

Kom så, Sunderland!!!
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Chelsea trumler selvfølgelig videre, men vi kan så alligevel glæde os af, at både Arsenal, City og Tottenham sætter point af
.

Justice for the 96! <3
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Håber at du har retEmmy skrev:Det gør jeg helt bestemt. Vi smadrer det pis hold!Sivi skrev:De er godt nok farlige Chelsea... Avavav, dem glæder jeg mig ikke til at møde.

Justice for the 96! <3
Sivi skrev:Håber at du har retEmmy skrev:Det gør jeg helt bestemt. Vi smadrer det pis hold!Sivi skrev:De er godt nok farlige Chelsea... Avavav, dem glæder jeg mig ikke til at møde.
Har vi overhoved været i nærheden af, at slå Chelsea under BR?
Hmm, vi burde da i hvert fald have fået en uafgjort. Jeg tænker på kampen, hvor vi kommer foran tidligt på mål af Skrtel, men derefter kommer bagud 2-1, hvilket også blev resultatet. Men der mindes jeg at vi blev snydt for et klokkeklart straffe, begået mod Suarez.Oomph242 skrev:Har vi overhoved været i nærheden af, at slå Chelsea under BR?Sivi skrev:Håber at du har retEmmy skrev:Det gør jeg helt bestemt. Vi smadrer det pis hold!Sivi skrev:De er godt nok farlige Chelsea... Avavav, dem glæder jeg mig ikke til at møde.

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
I 12/13 spiller vi hhv 1-1 og 2-2 mod ChelseaOomph242 skrev:Sivi skrev:Håber at du har retEmmy skrev:Det gør jeg helt bestemt. Vi smadrer det pis hold!Sivi skrev:De er godt nok farlige Chelsea... Avavav, dem glæder jeg mig ikke til at møde.
Har vi overhoved været i nærheden af, at slå Chelsea under BR?
I 13/14 spiller vi 1-2 ude og 0-2 hjemme.
I 11/12, under King Kenny, vinder vi faktisk hele 3 gange over dem - 2-1, 4-1 og 2-0. Vi taber så desværre den vigtigste af de fire møder med dem, FA Cup finalen.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Som inkarneret Brøndby- og Manure-hader er det sq ikke ligetil at vælge hvad eftermiddagen foran TV skal bruges på. Meeeen mon dog ikke at det bliver Brøndby - dvs Daniel Agger - den falder ud til fordel for? Jeg tror det. Må modvilligt indrømme at de pisgule har gjort et scoop ved at hente Daggeren hjem. Måske ikke økonomisk og sportsligt, men ihf medie- og interessemæssigt.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Evans og Blackett. Hold ferie det er jo næsten ligaens ringeste midterforsvar.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Han starter ikke inde i hvert fald.
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Nu skal vi høre på United er tilbage på sporet og vinder ligaen efter de vinder nemt over et oprykkerhold. Suk
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Vi har pt kun et point mere end United. Hvor er det pinligt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Agger har valgt den klub som har de bedste traditioner.ScouserTommy skrev:Som inkarneret Brøndby- og Manure-hader er det sq ikke ligetil at vælge hvad eftermiddagen foran TV skal bruges på. Meeeen mon dog ikke at det bliver Brøndby - dvs Daniel Agger - den falder ud til fordel for? Jeg tror det. Må modvilligt indrømme at de pisgule har gjort et scoop ved at hente Daggeren hjem. Måske ikke økonomisk og sportsligt, men ihf medie- og interessemæssigt.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Ak ja, Tottenham vandt 4-0 over oprykkerholdet- QPR. Nu er United ved og smadre dem over. 3-0 nu her til pausen.
Queens Park Rangers ligner et af de tre nedrykker men sæsonen er stadigvæk lang!
Queens Park Rangers ligner et af de tre nedrykker men sæsonen er stadigvæk lang!

You'r Never Walk Alone. ///