Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Valdes er skadet eftersignede. Men Hold nu op. Han ville give noget Boost til Mignolet. Spændende om vi når finde andre alternativer end Brad Jones. 

You'r Never Walk Alone. ///
Skuffende sidste dag, eller veludført at vi ikke handler spillere ind så sent om man vil. Denne tråd er i hvert fald gået i stå! Alligevel vil jeg overraskede og betages af at LFC har hentet Reus, Cech etc.
We need a new Fowler...
Lidt kedelig transferdeadline day. Men reelt set er det jo fint at vi ikke skal ud og panikkøbe ligesom visse andre klubber.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Assaidi - ud
Borini - ud
FIRMINO - IND
Borini - ud
FIRMINO - IND
Link : http://www.plbold.dk/2014/09/02/avis-li ... med-valdes
Avis: Liverpool enige med Valdes
Af Jeppe Augustsen | For 5 timer 10 minutter siden
Share on facebook Share on twitter
Ifølge den spanske avis Sport har Liverpool indgået en aftale med Victor Valdes.
Den spanske landholdskeeper udmeldte sidste år, at han ikke ville forlænge sin aftale med katalanerne, der udløb denne sommer
Herefter blev han rygtet til Monaco, men en slem knæskade i marts satte en stopper for skiftet og står derfor nu uden klub.
Nu forlyder det, at Liverpool har indgået en aftale med den 32-årige keeper, som fortsat ikke er helt fit. Det skriver Sport.
Victor Valdes har over 500 førsteholdskampe for Barcelona på cv'et.
Avis: Liverpool enige med Valdes
Af Jeppe Augustsen | For 5 timer 10 minutter siden
Share on facebook Share on twitter
Ifølge den spanske avis Sport har Liverpool indgået en aftale med Victor Valdes.
Den spanske landholdskeeper udmeldte sidste år, at han ikke ville forlænge sin aftale med katalanerne, der udløb denne sommer
Herefter blev han rygtet til Monaco, men en slem knæskade i marts satte en stopper for skiftet og står derfor nu uden klub.
Nu forlyder det, at Liverpool har indgået en aftale med den 32-årige keeper, som fortsat ikke er helt fit. Det skriver Sport.
Victor Valdes har over 500 førsteholdskampe for Barcelona på cv'et.
liverpoolfc86 skrev:Assaidi - ud
Borini - ud
FIRMINO - IND
Hvad dog vi skal med ham? og hvad har han og tilføje det her Liverpool-mandskab...
Så hellere gå efter Victor Valdes som står transferfri. Sæt i gang Rodgers/ Ayre.

You'r Never Walk Alone. ///
- Steven__Gerrard
Det vil helt sikkert være en opgradering af anden keeperen, spørgsmålet er bare hvem der skal sætte sig på bænken - Mignolet eller Valdes. Det eneste jeg har mod Valdes er at han ligner Mignolet for meget - stærk på stregen, men usikker i feltet. Havde hellere set Begovic eller Cech - men vi kan vist ikke klage over transfervinduet - uanset om der kommer ny anden keeper til.DAGGER! skrev:Valdes er skadet eftersignede. Men Hold nu op. Han ville give noget Boost til Mignolet. Spændende om vi når finde andre alternativer end Brad Jones.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Før Valdes blev skadet, var han efter min mening niveauer over Mignolet, som ville blive ligeså sikkert andetvalg, som Jones er nu (hvis vi hentede Valdes).
Det er jeg ikke enig i. Jeg synes, at de er meget lige i niveau.AJ skrev:Før Valdes blev skadet, var han efter min mening niveauer over Mignolet, som ville blive ligeså sikkert andetvalg, som Jones er nu (hvis vi hentede Valdes).
Jeg synes stadig, at Mignolet fylder for lidt i feltet, hvorved hans indgreb i luften er af svingende karakter. Til gengæld er han vel blandt verdens allerbedste på stregen. Og indtil videre i denne sæson, så har han ikke koste noget i mine øjne. Tværtimod synes jeg, at han reddede ikke kun to, men tre point imod Saints. Så når det ikker er Neuer eller Begivic, der er på vej, så har Mignolet altså stadig noget kredit hos mig.
Valdes skal være velkommen. Men jeg synes overhovedet ikke, at han kan forvente at komme på tale til startopstillingen, med mindre Mignolet's niveau daler.
Kloppite
Han kostede ikke noget i kampen mod Saints, men rodede flere gange rundt i feltet, hvilket sagtens kunne have kostet point. Synes desværre ikke at han har udviklet sig særligt meget på dette punkt. Spørgsmålet er så om Valdes er meget bedre på dette punkt?texy skrev:Det er jeg ikke enig i. Jeg synes, at de er meget lige i niveau.AJ skrev:Før Valdes blev skadet, var han efter min mening niveauer over Mignolet, som ville blive ligeså sikkert andetvalg, som Jones er nu (hvis vi hentede Valdes).
Jeg synes stadig, at Mignolet fylder for lidt i feltet, hvorved hans indgreb i luften er af svingende karakter. Til gengæld er han vel blandt verdens allerbedste på stregen. Og indtil videre i denne sæson, så har han ikke koste noget i mine øjne. Tværtimod synes jeg, at han reddede ikke kun to, men tre point imod Saints. Så når det ikker er Neuer eller Begivic, der er på vej, så har Mignolet altså stadig noget kredit hos mig.
Valdes skal være velkommen. Men jeg synes overhovedet ikke, at han kan forvente at komme på tale til startopstillingen, med mindre Mignolet's niveau daler.
Synes godt nok at Begovic har en usædvanlig stor stjerne herinde.
Daniel Agger (fra Brøndby), han skulle efter sigende være teknisk go', fantastisk i det opbyggende spil, rolig og han skulle ha' et godt spark.
Mads T. skrev:Synes godt nok at Begovic har en usædvanlig stor stjerne herinde.
Tror mere det er fordi, han er den eneste habile målmand vi måske kan få fingrene i.
Og samtidig være elendig mand mod mand, bliver nærmes altid trynet af stærkere modspillere og sidst men ikke mindst er skadet ca 300 dage om året.L4 skrev:Daniel Agger (fra Brøndby), han skulle efter sigende være teknisk go', fantastisk i det opbyggende spil, rolig og han skulle ha' et godt spark.
Victor Valdes er forhåbentlig på vej, milevidt bedre end Mignolet. Samtidig kan det undre mig vi gik af med Reina, da han os er bedre end Mignolet.Oomph242 skrev:Mads T. skrev:Synes godt nok at Begovic har en usædvanlig stor stjerne herinde.
Tror mere det er fordi, han er den eneste habile målmand vi måske kan få fingrene i.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
thefugle skrev:Og samtidig være elendig mand mod mand, bliver nærmes altid trynet af stærkere modspillere og sidst men ikke mindst er skadet ca 300 dage om året.L4 skrev:Daniel Agger (fra Brøndby), han skulle efter sigende være teknisk go', fantastisk i det opbyggende spil, rolig og han skulle ha' et godt spark.
Victor Valdes er forhåbentlig på vej, milevidt bedre end Mignolet. Samtidig kan det undre mig vi gik af med Reina, da han os er bedre end Mignolet.Oomph242 skrev:Mads T. skrev:Synes godt nok at Begovic har en usædvanlig stor stjerne herinde.
Det er så håbløst at sende Reina væk, jeg ikke fatter det og Agger.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.