Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 20. aug, 2014 11:22

Surf skrev: Det gjorde jeg personligt bestemt heller ikke dengang. Men det betyder ikke, at vi ikke stadig manglede at få en ny angriber ind dengang (som nu). Det behøver jo bare ikke være en, der skal været garanteret en startplads.
Det var nu ikke dig jeg hentydede til 'vrælede' ;) men derimod Brendan Rodgers. Husker han var ret irriteret på beslutningstagerne omkring transfers dengang, hvor der ikke kom en angriber ind. Hvor han også udtalte at de allerede 2/9 gik i gang med at få en angriber på plads 2. januar, når næste transfer vindue åbnede. Hvilket jo også skete med Sturridge. Jeg er sikker på Sturridge var købt til start 11 som angriber, med afveksling som kant sammen med Suarez. Ikke som aflastning.

Hvis man vælger at købe - igen - til bredden, så vælger man også sit niveau, til ikke blive markant bedre end hvad det allerede er. Vælger man derimod en spiller, der skal indgå i start 11, så vælger man også at styrke sit væsentligt. Så må det betyde større kamp om pladserne, og holder spillerne skarpere, hvor der skal performes ellers spiller man ikke. For mig er det falliterklæring ikke, ved netop denne situation, at gå efter styrkelse af start 11 fremfor endnu en breddespiller. Bevares breddespillere er også vigtig at have i truppen. Det er ikke det jeg anfægter. Men blot at vi bør styrke os markant denne gang. Synes vi har hentet breddespillere nok i dette transfervindue.

Mano' = breddespiller
Moreno = styrkelse af start 11
Lovren = styrkelse af start 11
Can = breddespiller (for nu)
Markovic = breddespiller (for nu)
Lallana = begge dele, men gør f.eks. Coutinho/Lucas skarp, ellers ryger en af dem af, i forhold til Lallana. Lallana skaber variationer til start 11 i hvorledes en given kamp taktisk skal angives
Lambert = breddespiller
Ny angriber = ?

Mener vi, med en styrkelse af start 11, en ny angriber kan gøre os selv til titeludfordrer. Men med en breddespiller, bliver niveauet lige under og til top6 placering. Siger ikke vi ender som nr. 6, men feltet er stort til top 4, man utd, tottenham, everton, arsenal kæmper med, mens Chelsea og Man City er trupmæssigt stærkere, hvor vi med en styrkelse af start 11 angriber, kommer op på Chelsea og Man City's trupmæssigt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 20. aug, 2014 11:54

Godt indspark Hekkem. Jeg er meget enig i dine betragtninger.

Det er netop denne signing, som kommer til at definere vores målsætning for sæsonen.

Jeg er dog bange for, at vi er for sent ude, og at vi ender med at stå tilbage som tabere, hvis vi sætter alt ind på at hente Falcao. Real Madrid har kun en frontangriber i Benzema, da de har afsat Morata til Juve, hvorfor jeg er overbevist om, at de går all in på at hente en ny angriber til klubben.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 20. aug, 2014 12:06

Robbie_God_Fowler skrev:Godt indspark Hekkem. Jeg er meget enig i dine betragtninger.

Det er netop denne signing, som kommer til at definere vores målsætning for sæsonen.

Jeg er dog bange for, at vi er for sent ude, og at vi ender med at stå tilbage som tabere, hvis vi sætter alt ind på at hente Falcao. Real Madrid har kun en frontangriber i Benzema, da de har afsat Morata til Juve, hvorfor jeg er overbevist om, at de går all in på at hente en ny angriber til klubben.
De har også Jese, som jeg faktisk har ganske større fidus til end Morata.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 20. aug, 2014 12:25

Men er Jese ikke kantspiller? Og desuden ude med en korsbåndsskade?

Jeg læste, at Ballague, der normalt er velinformeret hvad spansk fodbold angår, havde udtalt, at Real Madrid afventer salget af Di Maria før de rykker på Falcao. Hvis det skulle vise sig at være sandt, vil jeg mene, at vi skal have et alternativ klar, da jeg ikke kan se Falcao fravælge Real Madrid til fordel for Liverpool.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » onsdag, 20. aug, 2014 12:30

Og så er det iøvrigt en økonomisk streg i regningen på godt 20 millioner pund, hvis både Assaidi og Borini ender med at blive hos os. De er begge to på vej til at sige nej til at skifte på grund af alt for store lønkrav! Så det er sgu uheldigt for BR at skulle ha dem rendende, som forlængst hat vist sig slet slet slet ikke at være gode nok :(
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 20. aug, 2014 13:16

Harvey skrev:Og så er det iøvrigt en økonomisk streg i regningen på godt 20 millioner pund, hvis både Assaidi og Borini ender med at blive hos os. De er begge to på vej til at sige nej til at skifte på grund af alt for store lønkrav! Så det er sgu uheldigt for BR at skulle ha dem rendende, som forlængst hat vist sig slet slet slet ikke at være gode nok :(
Hvor har du fra at Borini skulle kræve for meget i løn?, synes mere det der er sagt er at Borini har sagt at han vil blive og kæmpe for sin plads.

Men det kan jo være flere ting, det kan være at Borini håber på at der kommer en større klub og byder på ham, det kan også være at Liverpool holder på ham indtil der er en aftale med en ny angriber.

Og jeg kunne sagtens forestille mig at vi ender med at have Sturridge, Lambert, Borini + en ny angriber i, hvis vi kigger på de andre engelske klubber som skal spille CHL så har de alle minimum 4 angriber i truppen.

Jeg tror spillere som Agger, Lucas, Johnson og Borini er til salg hvis det rigtige bud kommer hvis Rodgers føler han har den fornødne backup i resten af truppen, eller kan nå at hente erstatning inden vinduet klapper i.
YNWA

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. aug, 2014 13:21

Redtothebone skrev:Jeg tror spillere som Agger, Lucas, Johnson og Borini er til salg hvis det rigtige bud kommer hvis Rodgers føler han har den fornødne backup i resten af truppen, eller kan nå at hente erstatning inden vinduet klapper i.
Jeg tror også Assaidi er til salg.

Ifølge den norske har vi smidt et bud på Balotelli.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 20. aug, 2014 13:24

Som nævnt i en anden tråd, så er det måske værd at forhøre sig en ekstra gang på Reus i dette vindue, nu hvor det er blevet bekræftet, at han i hvert fald ikke kan skifte til Barca næste sommer, hvis det skulle have været hans drøm.
Kloppite

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 20. aug, 2014 13:28

Hr. Drejer skrev:
Redtothebone skrev:Jeg tror spillere som Agger, Lucas, Johnson og Borini er til salg hvis det rigtige bud kommer hvis Rodgers føler han har den fornødne backup i resten af truppen, eller kan nå at hente erstatning inden vinduet klapper i.

Hvis valget står mellem Eto og Balotelli så håber jeg på Balotelli, pyha det bliver spændende at følger hvem der kommer ind.
YNWA

Hr. Larsen

Indlæg af Hr. Larsen » onsdag, 20. aug, 2014 13:33

http://www.plbold.dk/2014/08/20/medie-l ... -balotelli

Sport Mediaset er ejet af Berlusconi, men gør dét det mere troværdigt?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. aug, 2014 13:34

Redtothebone skrev:
Hr. Drejer skrev:

Hvis valget står mellem Eto og Balotelli så håber jeg på Balotelli, pyha det bliver spændende at følger hvem der kommer ind.
Enig. Men jeg håber lidt på ham her :)

http://www.express.co.uk/sport/football ... or-Man-Utd

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » onsdag, 20. aug, 2014 13:36

@Hekkem
Jeg er da såmænd enig i, at vi skal købe de bedste mulige spillere (antaget at de passer ind hos os). Men jeg mener så også, at det er at forsimple virkeligheden en smule ved bare at sige, at vi skal købe eb angriber, der kan styrke start-11, for så styrkes bredden også.
Alt andet lige er udsagnet helt korrekt, og jeg mener som sagt også, at det er den ideelle måde at gøre på. Men man misser mange variable ved kun at fokusere på dette: løn, pris, harmoni i truppen, er det den rette type i forhold til vores spil og taktik, kan vedkommende affinde sig med at skulle spille out of position ofte (og kan Sturridge), vil han arbejde hårdt (mao.: er han mættet, jf Eto'o diskussionerne), kompromitterer nyindkøbet udvikling af vores talenter (som Origi kunne blive udsat for om et år) og så videre.

Selvom jeg hjertens gerne ser os hente Falcao, så mener jeg ikke at man bare partout kan sige, at ham skal vi have, fordi det styrkes start-11. Der ligger meget andet bag.

Jeg tror stadig at Sturridge initialt blev købt som aflastning til Suarez, men selvfølgelig med øje for, at han kunne udvikle sig til starter i løbet af et par år. At hans niveau så bare var så højt, gjorde at det hele måtte modificeres lidt. Men her kan vi jo kun have vores egne gisninger, så den diskussion kommer vi nok ikke længere med.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 20. aug, 2014 13:44

Jeg håber bestemt der er sandhed bag rygtet om buddet på Balotelli
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 20. aug, 2014 14:06

Redtothebone skrev:
Hr. Drejer skrev:

I givet fald noget af en kovending fra Rodgers. Dertil er han for principfast. Begge to ville i øvrigt bare være sørgeligt, tænker jeg i betragtning af at Falcao navn nævnes...
Edit: jeg har tidligere været pro Balotelli, men jeg vurderer Falcao og Cavani, specielt Falcao, så utroligt meget højere. Jeg har intet specielt imod Balotelli, da jeg godt kan acceptere hele pakken, men der findes bedre spillere derude.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 20. aug, 2014 14:52

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar