Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. aug, 2014 16:09

richs skrev:
Jensen skrev:
Jesperrosendal skrev:Hvis vi henter Lacazette og Moreno, så er jeg faktisk ok tiflreds med vinduet.

Lacazette er kun 23, scorede 15 mål i den franske og virker til at være en meget spændende spiller, der både kan spille kant og helt fremme, altså nøjagtig sådan en type BR godt kan lide.

Moreno håber jeg på, mest fordi han er en kommende landsholdspiller på det spanske landshold, og Enrique er bare ikke god nok i længden.

Jeg ved faktisk ikke hvem andre angribere vi skal hente, har netop siddet og tjekket sidste sæsons topscorere i de 4 store ligaer, og der er næsten kun Lacazette tilbage som jeg synes er interessant. Lavezzi er mere kantspiller og scorede kun 9 mål, Griezmann er blevet solgt, det samme med Alexis. Den italienske liga tror jeg bare ikke på længere rent kvalitetsmæssigt. Måske er der Vincent Aboubakar fra Lorient som havde en god sæson sidste år, men om han er god nok til PL, det er virkelig svært at sige.

Har han ikke lige forlænget med Lyon ?

Tror ikke han har forlænget, blot slået fast at han ikke vil skifte i dette vindue.

Jeg håber på Moreno og guld købt Reus - hans frikøbsklausul siges at være 20 mill pund (samme pris som Swansea vil have for Bony)
Køb Reus til den pris, gå 100 % efter det. Så spiller det.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 06. aug, 2014 16:27

Kelly skrev:
richs skrev:
Jensen skrev:
Jesperrosendal skrev:Hvis vi henter Lacazette og Moreno, så er jeg faktisk ok tiflreds med vinduet.

Lacazette er kun 23, scorede 15 mål i den franske og virker til at være en meget spændende spiller, der både kan spille kant og helt fremme, altså nøjagtig sådan en type BR godt kan lide.

Moreno håber jeg på, mest fordi han er en kommende landsholdspiller på det spanske landshold, og Enrique er bare ikke god nok i længden.

Jeg ved faktisk ikke hvem andre angribere vi skal hente, har netop siddet og tjekket sidste sæsons topscorere i de 4 store ligaer, og der er næsten kun Lacazette tilbage som jeg synes er interessant. Lavezzi er mere kantspiller og scorede kun 9 mål, Griezmann er blevet solgt, det samme med Alexis. Den italienske liga tror jeg bare ikke på længere rent kvalitetsmæssigt. Måske er der Vincent Aboubakar fra Lorient som havde en god sæson sidste år, men om han er god nok til PL, det er virkelig svært at sige.

Tror ikke han har forlænget, blot slået fast at han ikke vil skifte i dette vindue.

Jeg håber på Moreno og guld købt Reus - hans frikøbsklausul siges at være 20 mill pund (samme pris som Swansea vil have for Bony)
Køb Reus til den pris, gå 100 % efter det. Så spiller det.
Troede du selv på den da du skrev den? Prisen er 30 mio euro, og det er næste sommer. Hvis Reus kunne hentes for 20 mio pund, tror du så ikke han var solgt for længst :)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Jesperrosendal

Indlæg af Jesperrosendal » onsdag, 06. aug, 2014 16:29

Reus kan vi altså godt glemme alt om d'herrer! Kan vi ikke prøve at være lidt realistiske?

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 06. aug, 2014 16:36

richs skrev:
Jensen skrev:

Jeg kan se at Newcastle osse har kig på ham.

http://www1.skysports.com/football/news ... ot-be-sold

Lad os da gå efter ham.

23 goals in all competitions?

Han vil garanteret gerne spille Champions League :)

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 06. aug, 2014 16:38

thefugle skrev: Troede du selv på den da du skrev den? Prisen er 30 mio euro, og det er næste sommer. Hvis Reus kunne hentes for 20 mio pund, tror du så ikke han var solgt for længst :)
Ja, det troede vi allesammen. Men ifølge Rummenigge, så forholder det sig anderledes (links i mit tidligere indlæg). Og Dortmund vil ikke kommentere på hans postulater.
Kloppite

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » onsdag, 06. aug, 2014 16:41

Lad os få Moreno i hus og så hente en verdensklasse angriber! Og så er vi klar. Men vi skal have en ny angriber, for ellers havner vi lige pludselig i en situation hvor Sturridge er skadet og vi så stiller med Lambert på top og ja, lidt tidligt at sige det, men det er ikke godt nok. Og det er Borini i den grad heller ikke
Ved ikke om Sterling kan ligge på top eller Lallana, så derfor skal vi simpelthen ha fat i en topklasse angriber. Men jeg ved simpelthen ikke hvem det skal være :-(
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » onsdag, 06. aug, 2014 16:43

Men nu har vi vist også købt de unge, lovende spillere, vi skulle i denne omgang og nu vil vi gerne have nogle folk ind, der rent faktisk gør vores start 11`er stærkere!!!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Surf
Alder: 34

Indlæg af Surf » onsdag, 06. aug, 2014 16:52

texy skrev:
thefugle skrev: Troede du selv på den da du skrev den? Prisen er 30 mio euro, og det er næste sommer. Hvis Reus kunne hentes for 20 mio pund, tror du så ikke han var solgt for længst :)
Ja, det troede vi allesammen. Men ifølge Rummenigge, så forholder det sig anderledes (links i mit tidligere indlæg). Og Dortmund vil ikke kommentere på hans postulater.
Jeg tror egentlig det hænger sådan sammen, at Reus ønsker at blive i Dortmund. Alternativt at han venter på et bud fra hans drømmeklub - som kunne være Barcelona fx, som jo godt nok eftersigende røvrendte ham lidt da de købte Suarez.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 06. aug, 2014 17:02

Harvey skrev:Lad os få Moreno i hus og så hente en verdensklasse angriber! Og så er vi klar. Men vi skal have en ny angriber, for ellers havner vi lige pludselig i en situation hvor Sturridge er skadet og vi så stiller med Lambert på top og ja, lidt tidligt at sige det, men det er ikke godt nok. Og det er Borini i den grad heller ikke
Ved ikke om Sterling kan ligge på top eller Lallana, så derfor skal vi simpelthen ha fat i en topklasse angriber. Men jeg ved simpelthen ikke hvem det skal være :-(
Enig, og så Manquillo med forkøbsret.

Jeg synes dog, at der en tendens til undervurdering af Lambert, som altså indtog en delt 6. plads i Prl med Aguero og Giroud med sammenlagt 23 mål/assists.

Borini må gerne skiftes ud med stor klasse, det er jeg enig i.

Ellers glædes jeg over niveauet på og sammenspillet mellem Coutinho og Sterling, det ser rigtig lovende ud for sæsonen, hvor vi også har stærke udfordrere og tempospillere i Markovic og Ibe.

Ellers bliver den største opgave at skære ca. 20 af de indkasserede 50 mål i sidste sæson af.

Der blev lavet 4 selvmål, hvilket er et par stykker over normalen, og så var vi meget sårbare på omstillinger tydeligst illustreret mod Crystal P, hvor jeg forventer, at det vil betyde meget med en spiller som Lallana ved siden af Henderson, som gerne skal give mere løbevillighed og sammenhæng kæderne i mellem.

Moreno og Lovren kan blive nye i start 11. Hvad giver det ?

Jeg tror stadig, at vi vil score mange mål, men vigtigste opgave bliver, at der lukkes markant færre ind. Vi har mange matchvindertyper, som kan sikre en 1-0er i en ellers uskøn kamp.

Jeg ser helst, at vores backs koncentrerer sig om at lukke ned og ikke blander sig for meget i den sidste 1/4 af banen, da der meget sjældent kommer et brugbart end product ud af en backs indvolvering.

Med Lambert og evt. Bony ville vi blive markant styrket i luftspillet, og det kan også vise sig brugbart i visse kampe.

PS. Er der nogle, der kan finde statistik på, hvordan der blev scoret på os i sidste sæson ?

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 06. aug, 2014 17:10

Jeg har gået og tænkt lidt over, at en spiller som Schürrle ville passe perfekt ind i vores koncept. Han ville tilføre fart, ærgerrighed og vigtigst af alt en god håndfuld mål. Hans evne til at trække ind i banen og søge rummene i dybden, når modstanderend bagkæde trækker frem, er eminent.

Han er dog formentlig ikke tilgængelig, men Chelsea har vist, at de er villige til at sælge profiler til deres konkurrenter. I modsætning til Mata og Lukaku er det dog min opfattelse, at Mourinho virkelig rater Schürrle rigtig højt.

Brugeravatar
Surf
Alder: 34

Indlæg af Surf » onsdag, 06. aug, 2014 17:32

@R_G_F
Desværre har Chelsea jo ifølge rygterne nægtet at sælge Bertrand til os, netop fordi vi er konkurrenter. De har måske lært af erfaringen med Sturridge. Da de solgte Mata til man u, var man u jo heller ikke ligefrem konkurrenter.

Ellers er jeg enig i din vurdering af Schürrle. Desværre tror jeg også du har ret i, at Mourinho rater ham.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » onsdag, 06. aug, 2014 17:52

http://footy.dk/2014/08/06/rygte-liverp ... ng-bomber/

Ung angriber fra Inter. lidt usympatisk type.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 06. aug, 2014 18:19

I kender vel min holdning til Schürrle? Tæt på mancrush. Forventer en stor sæson fra tyskeren. Men nej, Chelsea sælger ikke.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 06. aug, 2014 18:23

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 06. aug, 2014 18:43

Evt et køb på Reus til 25mio pund i hans klausul kontrakt med Dortmund. Men spørgsmålet om han har sulten og lysten til Liverpool FC. Jeg håber Rodgers går efter et bud på ham i hvertfald inden længe. ;) :violin:

101 Great Goals @102greatgoals
Follow
Bayern's CEO reveals Marco Reus only has a €25m buyout clause [Bild] http://www.101greatgoals.com/blog/trans ... ract-bild/
10:11 PM - 5 Aug 2014
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar