Men Reus vil nu være dejlig at få ind

Hr. Drejer skrev:Jeg er enig med Thommo. Rodgers styrke er netop hans man-management af unge spillere, bare se Hendo, Allen, Flanno, Sturridge er alle spillere som han har fået til at blomstre, og de har nu nået et niveau, som få troede muligt for bare få år siden. Der vil selvfølgelig altid være smuttere, som Alberto og Aspas, men de opregnes af de førnævnte.
Men Reus vil nu være dejlig at få ind![]()
Allen spillede da nogle rigtig gode kampe i sidste sæson. Han spillede eksempelvis en rigtig god kamp ude mod Spurs, hvor vi vandt 5-0. Liverpool.no skrev om hans præstation i den kamp: "Stor kamp av waliseren. Spilte med stoisk ro og hadde flere gode og avgjørende taklinger og pasninger. God til å plassere seg."Oomph242 skrev:Hr. Drejer skrev:Jeg er enig med Thommo. Rodgers styrke er netop hans man-management af unge spillere, bare se Hendo, Allen, Flanno, Sturridge er alle spillere som han har fået til at blomstre, og de har nu nået et niveau, som få troede muligt for bare få år siden. Der vil selvfølgelig altid være smuttere, som Alberto og Aspas, men de opregnes af de førnævnte.
Men Reus vil nu være dejlig at få ind![]()
Allen forstår jeg ikke roses. Jeg synes ikke han har udviklet sig positivt overhoved, i det tid han har været i klubben. Han spillede godt i de første 4-5 kampe og siden har der sku været langt mellem snapsene. Hendo, Sturridge og Flanno har udviklet sig rigtigt godt under BR.
Alberto, Aspes, Assaidi og Borini smuttere.
Godt spørgsmål. Et bud kunne være:STMO skrev:Hvis vi får Vidal, hvordan ser vores start 11'er så ud?
Det er jeg også meget interesseret i at høre om..Jesper skrev:@ Alonso
Hvad mener du med sidste udsagn? Du må gerne uddybe..
Nu kan jeg ikke læse alonsos taker. Men jeg vile gætte på, at han hentyder til Rodgers tendens til at minde folk om hvor stor klubben er. Det er lidt dårligt formuleret det ved jeg. men prøv at følge mig. Hvis man læser eller høre en Rodgers presse, støder man altid på linjerne, "this massive club" eller "for the supporters of this great/massive club". Det lyder lidt fjollet, det ved jeg. vores træner burde jo havde lov til at ytre sig om hvor skøn han syntes klubben er. Men fra et synsvinkel udefra, virker det bare som om, han hele tiden skal hype klubben op. hvor nogle vil sige at hvis vi virkelig var en storklub, vil der ikke være grund til den slags.Jesse Pinkman skrev:Det er jeg også meget interesseret i at høre om..Jesper skrev:@ Alonso
Det kan du som sådan ha ret i, men det handler i sidste ende også om at skabe et brand.Kara skrev:Nu kan jeg ikke læse alonsos taker. Men jeg vile gætte på, at han hentyder til Rodgers tendens til at minde folk om hvor stor klubben er. Det er lidt dårligt formuleret det ved jeg. men prøv at følge mig. Hvis man læser eller høre en Rodgers presse, støder man altid på linjerne, "this massive club" eller "for the supporters of this great/massive club". Det lyder lidt fjollet, det ved jeg. vores træner burde jo havde lov til at ytre sig om hvor skøn han syntes klubben er. Men fra et synsvinkel udefra, virker det bare som om, han hele tiden skal hype klubben op. hvor nogle vil sige at hvis vi virkelig var en storklub, vil der ikke være grund til den slags.Jesse Pinkman skrev:Det er jeg også meget interesseret i at høre om..Jesper skrev:@ Alonso
Det er jo bare tanke, en upopulær herinde det ved jeg, men tror heller ikke Rodgers er den fine fyr de fleste Liverpool fans gør ham til.
Jeg er ligeglad med pinlige salgstaler. Det er resultater og titler der sælger og de skulle gerne komme komme indenfor de næste par sæsoner. Ellers er jeg bange for vi bliver en udviklings købe/sælge klub.Pollpot skrev:Det kan du som sådan ha ret i, men det handler i sidste ende også om at skabe et brand.Kara skrev:Nu kan jeg ikke læse alonsos taker. Men jeg vile gætte på, at han hentyder til Rodgers tendens til at minde folk om hvor stor klubben er. Det er lidt dårligt formuleret det ved jeg. men prøv at følge mig. Hvis man læser eller høre en Rodgers presse, støder man altid på linjerne, "this massive club" eller "for the supporters of this great/massive club". Det lyder lidt fjollet, det ved jeg. vores træner burde jo havde lov til at ytre sig om hvor skøn han syntes klubben er. Men fra et synsvinkel udefra, virker det bare som om, han hele tiden skal hype klubben op. hvor nogle vil sige at hvis vi virkelig var en storklub, vil der ikke være grund til den slags.Jesse Pinkman skrev:Det er jeg også meget interesseret i at høre om..Jesper skrev:@ Alonso
Det er jo bare tanke, en upopulær herinde det ved jeg, men tror heller ikke Rodgers er den fine fyr de fleste Liverpool fans gør ham til.
Det er ganske korrekt vi pt. ikke kan måle os med det allerstørste som følge af svage sportslige resultater de senste år med undtagelse af sidste sæson.
Men hvis der skal skabes en tro på projektet er vi nød til at komme videre end det her jantelov, melde ambitionerne ud, sælge den vare vi har - et udviklingsprojekt og på mange punkter så er vi stadig en storklub når man ser på fanbasen, og ikke mindst sponsorater.
Naturligvis skal alle udtalelser tages med et gran salt, når alle nye spillere fortæller deres drøm altid har været at spille for Liverpool er det også en omgang *BS* ret ofte som de nok mest gør for at please fans, sponorer og deres ny arbejdsgiver.
Ligeså skal Rodgers udtalelser tages med et gran salt, og endnu mere som en salgstale - fordi vi skal skabe et brand og ry for potentielle nye signings.
Hvad jeg helst ser er vi tænker ud af boksen, skider på janteloven, og lader historien være historie, vi skal skabe fremtiden i stedet for at hvile i fortiden. Alle punkter ser jeg Rodgers værende blandt de absoult bedste til.
Ingen her har oplevet Rodgers på det jeg vil kalde nært hold. Så det vil jeg da også gerne høre hvad det dækker over?Jesse Pinkman skrev:Det er jeg også meget interesseret i at høre om..Jesper skrev:@ Alonso
Det ser rimeligt potent ud. Specielt hvis vores backs kommer til at spille sig ud og vores midterforsvar også bliver stærkt spilende. Det kunne se godt ud.AJ skrev:Godt spørgsmål. Et bud kunne være:STMO skrev:Hvis vi får Vidal, hvordan ser vores start 11'er så ud?
..............Gerrard
...Henderson...Vidal
Sterling................Lallana/Coutinho/Markovic
............Sturridge