Gør de nu os det ?Oomph242 skrev:Belloni skrev:Tja mon chancerne for at vinde titler i Dortmund er større? Sidste år vandt Bayern i suveræn stil og ikke noget tyder på det ændrer sig de kommende år. De køber simpelthen bare konkurrenternes bedste spillere..
Jeg tror stadig chancen er større, end med Liverpool.
De hold vi skal konkurrerer med i PL ser ud til, at opruste noget mere seriøst end os til næste sæson.
Indtil videre har de købt;
Chelsea - Fabregas og Costa
Man Utd - Herrera og Shaw
Arsenal - Sanchez og Khedira er lige på trapperne
City - Fernando og Sagna
Ud af dem er Arsenal vel de eneste der er blevet decideret stærkere? Jeg var ikke imponeret over de sidste par år fra Fabregras i FCB, og Costa tvivler jeg meget på er så god som alle de mål har vist i Primera, jeg tror ikke han bliver en succes, men det er jo bare mig. Man Utd er ikke blevet stærkere som jeg ser det indtil videre og City er ikke blevet stærkere.
Indtil videre ville jeg hellere ha købt ind som vi har end nogen af de andre hold. Den eneste jeg gerne ville ha haft var Sanchez.
Lallana er proven PL og i hans bedste alder, samme med Lambert, som er en spiller jeg mener de fleste af vores konkurrenter, samt vores egne fans undervurdere helt vildt, han har i princippet alt minus fart uden at være decideret LANGSOM. Markovic tror jeg bliver en kæmpe stjerne når han lige har fået nogle kampe under bæltet, samt en spiller som alle der følger Benfica mener vi skulle prise os lykkelige for at ha fået, men de fleste Liverpool fans tvivler på sjovt nok og Can er en fremragende spiller jeg hellere vil han en Khedira fx. Can tackler bedre, er bedre på bolden, er hurtigere, er en fin pasningsspiller og er bedre i hovespillet. Han er desuden kun 20 år gammel og har fremtiden foran sig.
Generelt synes jeg folk undervurderer vores indkøb, men det er fordi de ikke hedder Di Maria, Reus, Messi og Ronaldo for den sags skyld. Men vinduet er ikke slut endnu, lad os se hvem vi køber og vores konkurrenter køber.
Husk desuden hvor god en spiller kan blive under den rette træner. Vi har en træner der kan få det bedste ud af spillere, som han gjorde med Sturridge og Coutinho, nogen der kan huske de 2? Næsten alle var skeptiske, de var begge 2 vidunderlige køb og Bale var os et flop der var ved at blive solgt af Spurs.