Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Bare vent . Imorgen skal vi høre på en masse crap fra mourinho om vores nuværende position, med vi er storfavoritter, vi har fordel fordi de har chl og blablabla...
Håber virkelig drengene er mentalt klar til de kommende kampe !!!
Håber virkelig drengene er mentalt klar til de kommende kampe !!!
Don't worry be happy. YNWA!
-
Sagde kommentateren lige "Det er dumt gjort af Ramos, selvom han sparker ud efter en spiller, som også fortjener det" om episoden mellem Ramos og Alves?
-
Hold nu kæft Gareth Bale. Hvilken fart!
Det er da helt vildt !Robbie_God_Fowler skrev:Hold nu kæft Gareth Bale. Hvilken fart!
Jeg synes ham barcaforsvareren skulle have en ostemad, på trods af scoring. Han prøver åbenlyst at stoppe Bales løb bevidst.
Real Madrid gad ikke spille fodbold vi stiller os ned og spiller på kontra. Kedeligt at se på.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Barca er blevet dårligere og derfor er Madrid og Atletico med. Håber Atletico tager mesterskabet og ikke de hvide.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Ja for sata* da, jeg var målløs. Raheem er meget hurtig, men Bale er tydeligvis noget er hurtigere, som jeg ser det. Fedt RM fik trofæet....Er på 3-4 år gået fra pro barca, til at hade dem. Atletico Madrid er dog stadig mit hold dernede, pga Jimmy Floyd i sin tidRobbie_God_Fowler skrev:Hold nu kæft Gareth Bale. Hvilken fart!
Verden er smask fuld af hyklere....
- JudgeArdaStudge
Gør det nas?Martin E skrev:Barca er blevet dårligere og derfor er Madrid og Atletico med. Håber Atletico tager mesterskabet og ikke de hvide.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Fantastisk resultat i Manchester, jeg begynder virkelig at tro på et mesterskab til den røde del af merseyside
Nogen der har en idé, om hvor meget en billet koster til den sidste hjemmekamp mod Newcastle, eller har et link til hvor man kan finde en pris?

Nogen der har en idé, om hvor meget en billet koster til den sidste hjemmekamp mod Newcastle, eller har et link til hvor man kan finde en pris?
Der er udsolgt, men på sortbørsen er prisen oppe over 1000 engelske pund.jonasc21 skrev:Fantastisk resultat i Manchester, jeg begynder virkelig at tro på et mesterskab til den røde del af merseyside![]()
Tja det kunne jeg nok godt have sagt mig selv efter lidt omtanke...Bruce skrev:Der er udsolgt, men på sortbørsen er prisen oppe over 1000 engelske pund.jonasc21 skrev:Fantastisk resultat i Manchester, jeg begynder virkelig at tro på et mesterskab til den røde del af merseyside![]()
Hmm 1000 pund det er mange penge, men at opleve et mesterskab med Liverpool er jeg ikke i tvivl om vil være det hele værd
Jeg har hørt op til 4.000 pund - men det var før City kampen...Bruce skrev:Der er udsolgt, men på sortbørsen er prisen oppe over 1000 engelske pund.jonasc21 skrev:Fantastisk resultat i Manchester, jeg begynder virkelig at tro på et mesterskab til den røde del af merseyside![]()
(Det var en norsk avis, der bragte historien)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
På hvilken kanal, kan man få lov at se Sunderlands tophold? Og hvorfor har vi ikke lejet Borini ud til dét i stedet?Wormie skrev:Desværre scorede de for tidligt. city har 16 min til at score en enkelt kasse mod sunderlands bundhold
jeg nægter at tro på at verdens dyreste hold ikke kan lægge det tryk der skal til.

Undskyld, den lå lige til.

-
Et par super resultater i aftes. Dejligt at City mister point, nu skal vi ikke ud og vinde over Chelsea for at blive mester. List synd for Everton at de taber, dette kunne have været fedt med 2 hold fra Liverpool iCL, i stedet for klubberne i London og Manchester. På den anden side er det rart at Palace, forhåbentlig ikke har mere at spille om når vi kommer på besøg.
Det forstår man jo ikke. Det er blevet mode at hade Barca. Du er da ikke ligefrem indbegrebet af en "trendsætter"Thommo skrev:Ja for sata* da, jeg var målløs. Raheem er meget hurtig, men Bale er tydeligvis noget er hurtigere, som jeg ser det. Fedt RM fik trofæet....Er på 3-4 år gået fra pro barca, til at hade dem. Atletico Madrid er dog stadig mit hold dernede, pga Jimmy Floyd i sin tidRobbie_God_Fowler skrev:Hold nu kæft Gareth Bale. Hvilken fart!

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.