Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vi skal også huske, nu kan Chelsea OGSÅ selv afgøre mesterskabet.
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
-
Ender vi a point med city, vil indbyrdes gælde? For så vinder city, fordi de tabte 3-2 på anfield og vandt 2-1 hjemme(udebanemål) Kan nogen bekræfte det?
Don't worry be happy. YNWA!
Mener det er målforskelkongrasmus skrev:Ender vi a point med city, vil indbyrdes gælde? For så vinder city, fordi de tabte 3-2 på anfield og vandt 2-1 hjemme(udebanemål) Kan nogen bekræfte det?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
hvilket uforventet resultat - men det ændrer ikke ved så meget, vi skal stadig gå efter alle sejre!
Umiddelbart betragtet er det fantastisk.
Men jeg kan ikke lade være med at tænke på at Chelsea nu også selv kan afgøre mesterskabet... Vi har dog råd til at holde uafgjort mod dem...
Men jeg kan ikke lade være med at tænke på at Chelsea nu også selv kan afgøre mesterskabet... Vi har dog råd til at holde uafgjort mod dem...
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
Ok, der har de også en fordel.. takkongrasmus skrev:Ender vi a point med city, vil indbyrdes gælde? For så vinder city, fordi de tabte 3-2 på anfield og vandt 2-1 hjemme(udebanemål) Kan nogen bekræfte det?

-
Den kamp skal vindes i 1. halvleg.Mysjkin skrev:Umiddelbart betragtet er det fantastisk.
Det er kun i Spanien at indbyrdes tæller først. I PL er det målscoren. Eller rettere måldifferencenkongrasmus skrev:Ok, der har de også en fordel.. takkongrasmus skrev:Ender vi a point med city, vil indbyrdes gælde? For så vinder city, fordi de tabte 3-2 på anfield og vandt 2-1 hjemme(udebanemål) Kan nogen bekræfte det?
I PL er det målforskel. I La Liga er det indbyrdes kampe.kongrasmus skrev:Ok, der har de også en fordel.. takkongrasmus skrev:Ender vi a point med city, vil indbyrdes gælde? For så vinder city, fordi de tabte 3-2 på anfield og vandt 2-1 hjemme(udebanemål) Kan nogen bekræfte det?
Edit: jeg var for langsom

“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
-
Takker ;DMysjkin skrev:I PL er det målforskel. I La Liga er det indbyrdes kampe.kongrasmus skrev:Ok, der har de også en fordel.. takkongrasmus skrev:Ender vi a point med city, vil indbyrdes gælde? For så vinder city, fordi de tabte 3-2 på anfield og vandt 2-1 hjemme(udebanemål) Kan nogen bekræfte det?
Everton taber hjemme til CP !! og Sunderland får uafgjort på Etihad.
Det viser vel tydeligt at der ikke findes nogen lette kampe i Premier League.....
FULD FOKUS fra vores drenge i de sidste 4.
KOM SÅ !!!
YNWA
Det viser vel tydeligt at der ikke findes nogen lette kampe i Premier League.....
FULD FOKUS fra vores drenge i de sidste 4.
KOM SÅ !!!
YNWA
Egentlig fantastisk for os at Palace tager alle 3 mod Everton. De har 10 point til stregen med 12 at spille om så de er så godt som sikre.
Det er da klart til vores fordel i næstsidste runde
Det er da klart til vores fordel i næstsidste runde
Odds på mesterskabet :
Liverpool : 1,53
Chelsea : 3,60
City : 7,50
Chelsea kampen bliver kampen om mesterskabet.
Liverpool : 1,53
Chelsea : 3,60
City : 7,50
Chelsea kampen bliver kampen om mesterskabet.
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !