Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Sådan svarer man igen på et rødt kort....
Skulle ellers lige til at skrive at Kompany burde have ladet Jelavic løbe, da City jo stadig ville have haft 80+ minutter til at indhente den evt. Hullscoring. Nu kan de så parkere bussen og satse på kontraer.
Skulle ellers lige til at skrive at Kompany burde have ladet Jelavic løbe, da City jo stadig ville have haft 80+ minutter til at indhente den evt. Hullscoring. Nu kan de så parkere bussen og satse på kontraer.
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 15. mar, 2014 14:04, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Alder: 37
Der sker ting og sager i den kamp. Kæft et mål af Silva!!! 

- TomViolence
- Alder: 36
Normalt kan jeg godt lide Dzeko, men han virker bare ikke lige, som om han gider noget som helst i dag.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
Det ser ikke ud til, at vi får hjælp fra Hull - er du gal de er dårlige.
De er til gengæld på nippet til at slå rekorden for flest offsides i en kamp, så lidt får de da med fra kampen.
De er til gengæld på nippet til at slå rekorden for flest offsides i en kamp, så lidt får de da med fra kampen.
- Sledgehammer
Ser man på navnene alene har de ellers fået samlet en ganske habil trup, ikke mindst offensivt. Long, Jelavic og Boyd burde være garanter for tilstrækkeligt mange mål til at de kan redde livet i rækken, men rigtigt, det har ikke virket for dem i dag.Robbie_God_Fowler skrev:Det ser ikke ud til, at vi får hjælp fra Hull - er du gal de er dårlige.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Dejligt at se Andy på tavlen for WHU. Selvom han aldrig blev et hit for os kan jeg godt lide den store mand, og jeg under ham enhver succes - undtagen i kampene mod LFC, selvfølgelig...
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Nu må Villa gerne komme med en hjælpende hånd og banke Chelsea. Tror godt Benteke kan gøre det onde ved det.
Ps så lige at Salah kun har fået to kampe for Chelsea og begge som indskifter. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor nogen vil smadre deres talent i den klub. Han ville have fået meget mere tid hos os. I min optik mangel på personlig ambition.
Ps så lige at Salah kun har fået to kampe for Chelsea og begge som indskifter. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor nogen vil smadre deres talent i den klub. Han ville have fået meget mere tid hos os. I min optik mangel på personlig ambition.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Ham der Salah er nok vildt glad for hans karriere bliver totalt ødelagt ved at sidde og rådne på bænken i Chelsea, i det mindste tjener han kassen 

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Har Delph det med altid at steppe sit spil op, når Villas kampe vises på dansk tv, eller har han spillet sådan i hele sæsonen? Jeg bliver altid lidt imponeret af ham i hvert fald.
Fan af Manchester United
Enig - de kampe jeg har det med ham i år, har han spillet fremragende!AllanShore skrev:Har Delph det med altid at steppe sit spil op, når Villas kampe vises på dansk tv, eller har han spillet sådan i hele sæsonen? Jeg bliver altid lidt imponeret af ham i hvert fald.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Sådan Aston Villa!
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
Chelsea bagud.
Godt for os.
Dræbende for mit odds
Godt for os.
Dræbende for mit odds

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
- Bellamy_fever
kom så Villa... bare 10-12 miutter !
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
1-0 til Villa, og Ch€£$€a nede på 10 mand. KOM SÅ de sidste 10 minutter!
Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
Ja tak, Fabian Delph!
Holder I hjem skal I være tilgivet at I stjal 2 points fra os på Anfield

Holder I hjem skal I være tilgivet at I stjal 2 points fra os på Anfield
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp