Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
AllanShore

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af AllanShore » lørdag, 04. jan, 2014 17:32

LFC-Aaby skrev:Hvorfor fanden i helvede er det at alle stjerner nu pludselig er kæmpe Arsenal fans og altid har drømt om at skulle spille for dem?????
Igår var det Paul Podga der udtalte det, og idag er det Jackson Martinez. To klasse spillere. Forpulede lortehold. Uden købet af Özil ville de ligge under Tottenham og Man United.
Özil har været god, men han er langt fra den eneste grund til, at de har hævet deres niveau i år. I øvrigt synes jeg, at han er faldt lidt i niveau de seneste måneder, og har ikke været så toneangivende som i de første par måneder.

Derimod har spillere som Ramsey, Koscielny, Mertesacker, PIG, Giroud og Gibbs spillet langt over hvad jeg havde af forventninger før sæsonen. Det kan så godt være, at de alle sammen spiller bedre pga. "Özil-effekten", men den synes jeg lidt, at medierne har overvurderet. Man kunne lige så vel give spillerne kredit for selv at have hanket op i sig. Hvis man sagde til mig for et år siden, at Aaron Ramsey ville være en af de bedste spillere i PrL på denne tid, så havde jeg formentlig smidt et medlidenhedsgrin på ansigtet.

Dog tror jeg stadig ikke, at de vil ende med mesterskabet. City og Chelsea ser desværre ud til at have fået gang i maskineriet, og så mangler de måske også en spiller, der kan skabe lidt mere defensivt stabilitet eller pondus på midtbanen. Flamini gør det fint i den rolle når han spiller, men han er, og burde ikke, være fast mand, og derfor har de stadig lidt problemer mod hold, der fysisk overmatcher dem. Det så man i kampene mod holdene fra Manchester, og jeg har også ladet mig fortælle, at det var tilfældet i kampen mod Everton.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 04. jan, 2014 17:41

AllanShore skrev:
LFC-Aaby skrev:Hvorfor fanden i helvede er det at alle stjerner nu pludselig er kæmpe Arsenal fans og altid har drømt om at skulle spille for dem?????
Igår var det Paul Podga der udtalte det, og idag er det Jackson Martinez. To klasse spillere. Forpulede lortehold. Uden købet af Özil ville de ligge under Tottenham og Man United.
Özil har været god, men han er langt fra den eneste grund til, at de har hævet deres niveau i år. I øvrigt synes jeg, at han er faldt lidt i niveau de seneste måneder, og har ikke været så toneangivende som i de første par måneder.

Derimod har spillere som Ramsey, Koscielny, Mertesacker, PIG, Giroud og Gibbs spillet langt over hvad jeg havde af forventninger før sæsonen. Det kan så godt være, at de alle sammen spiller bedre pga. "Özil-effekten", men den synes jeg lidt, at medierne har overvurderet. Man kunne lige så vel give spillerne kredit for selv at have hanket op i sig. Hvis man sagde til mig for et år siden, at Aaron Ramsey ville være en af de bedste spillere i PrL på denne tid, så havde jeg formentlig smidt et medlidenhedsgrin på ansigtet.

Dog tror jeg stadig ikke, at de vil ende med mesterskabet. City og Chelsea ser desværre ud til at have fået gang i maskineriet, og så mangler de måske også en spiller, der kan skabe lidt mere defensivt stabilitet eller pondus på midtbanen. Flamini gør det fint i den rolle når han spiller, men han er, og burde ikke, være fast mand, og derfor har de stadig lidt problemer mod hold, der fysisk overmatcher dem. Det så man i kampene mod holdene fra Manchester, og jeg har også ladet mig fortælle, at det var tilfældet i kampen mod Everton.
Jeg tror købet af Özil har givet hele klubben et løft og tro på tingene. Han startede fantastisk og var i høj grad medvirkende til en spiller som Girouds succes. At han så ikke har været så god de seneste kampe er jeg enig i. Men stjerner tiltrækker flere stjerner. Det er der altså bare ikke nogen tvivl om. Havde vi fat i Costa eller Henrikh Mikhytaryan(staves), så tror jeg også at vi havde været efter større navne i dette vindue.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 04. jan, 2014 20:00

Så fik Bayern lige en tiltrængt forstærkning af deres tyndbenede trup ;)

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Lewand ... r-i-Bayern

Mon ikke man kunne gå på strandhugst i deres overskudslager?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 04. jan, 2014 20:06

Koscielny er verdens bedste forsvarspiller lige pt. det sku ligegyldigt hvem han spiller sammen med så kommer de til at se stærke ud.

Han er vild i både hovedspillet, placerings evne. og så kan INGEN løbe fra ham. hans tacklinger sidder også lige i skabet og så er han utrolig boldsikker og kan fører bolden frem.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. jan, 2014 20:13

ScouserTommy skrev:Så fik Bayern lige en tiltrængt forstærkning af deres tyndbenede trup ;)

Det burde være muligt at hente Robben, Mandzukic eller Muller.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 04. jan, 2014 20:39

Emmy skrev:
ScouserTommy skrev:Så fik Bayern lige en tiltrængt forstærkning af deres tyndbenede trup ;)

Det burde være muligt at hente Robben, Mandzukic eller Muller.
Jeg tvivler på at de vil af med Mandzukic, men Müller og Robben vil nok rykke nedad i deres hierarki. Spm bliver så om LFC er tilstrækkeligt attraktiv. Og om vi vil betale prisen.

Men Müller eller Robben til Anfield, ja tak :love3:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » lørdag, 04. jan, 2014 20:45

Lige omvendt tror jeg, at det er Mandzucik, de hellere vil af med, frem for Robben og Müller.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. jan, 2014 21:05

Lewandowski går direkte og tager Mandzukic' plads og jeg kan bestemt ikke tro han vil være tilfreds med at være bænkevarmer.

ElTorro

Indlæg af ElTorro » lørdag, 04. jan, 2014 21:23

Mig bekendt er Müller da ellers næsten fast inventar hos Bayern?
Men det ville da være en drømmesigning. En af mine favoritspillere for tiden.
Den mand kan jo løbe som en hest.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 04. jan, 2014 21:33

ElTorro skrev:Mig bekendt er Müller da ellers næsten fast inventar hos Bayern?
Men det ville da være en drømmesigning. En af mine favoritspillere for tiden.
Den mand kan jo løbe som en hest.
Jeg tror Götze skubber ham ud på bænken i løbet af foråret. Men han er vel BM dreng så mon ikke bliver.

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 04. jan, 2014 22:52

Wormie skrev:Koscielny er verdens bedste forsvarspiller lige pt. det sku ligegyldigt hvem han spiller sammen med så kommer de til at se stærke ud.

Han er vild i både hovedspillet, placerings evne. og så kan INGEN løbe fra ham. hans tacklinger sidder også lige i skabet og så er han utrolig boldsikker og kan fører bolden frem.
Ah ved jeg nu ikke om han er...han er stadig for hovedløs til tider og hasarderet. Han mangler noget hjerne før han kan kalde sig verdens bedste pt
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 05. jan, 2014 13:53

TomViolence skrev:Lige omvendt tror jeg, at det er Mandzucik, de hellere vil af med, frem for Robben og Müller.
Vi må jo vente og se hvordan Pep blander kortene. Mandzukic skulle nu også være velkommen på Anfield, hvis det bliver ham der trækker nitten. Men Thomas Müller har alle dage været en af mine yndlingsspillere, og Arjen Robben, ja, han er jo bare Arjen Robben :)

Det er vel også muligt at Bayern beholder dem allesammen. Så de ud over verdens bedste hold også har verdens bedste bænk.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 05. jan, 2014 22:23

Verden er smask fuld af hyklere....

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 06. jan, 2014 07:14

Den største portugisiske fodboldspiller gennem tiderne, Eusebio, døde natten til i går i en alder af 71 år.

Old news, men kunne ikke finde noget på det herinde. Altid sørgeligt når store legender går bort.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 06. jan, 2014 10:25

5 men sitting in a bar: Mr. Wenger, Mr. Mourinho, Mr. Rodgers, Mr. Moyes and Mr. Martínez.
The first round of beers was on Mourinho, he bought a Portuguese beer for each of the others.
The second round was on Martínez, he bought everybody a San Miguel.
The third round was on Wenger, he bought everybody a glass of red wine.
The fourth round was on Rodgers, he bought a pint to the guys, except for Moyes.
Then Mr. Moyes said; Hey guys what about my pint...??? Rodgers looked at him and said: Sorry David, this is the fourth round, and you are not in it.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar