Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Pollpot

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pollpot » tirsdag, 23. jul, 2013 13:18

Xenne skrev:
Pollpot skrev:
Xenne skrev:
StevenCarragher skrev:
Jesper skrev:
Xenne skrev:
Jesper skrev:Hader egentlig ikke spurs, men hvor er det pisse irriterende at de altid går efter samme spillere som os!
Det er jo nærmere komisk, men vi er jo i princippet også hinandens nærmeste konkurrenter.
Rigtigt, men det mest irriterende er næsten også at de udviser handlekraft. Og det gør vi åbenbart ikke. Selv om det er gætværk, for vi ved jo ikke hvad der sker bag kulisserne.
Jeg tror ikke Tottenham betragter os som sine nærmeste konkurrenter. Det er arsenal og Chelsea(som de kæmpede med sidste år). Kan ikke se hvorfor de skulle betragte os som deres nærmeste konkurrent? Vi er outsider, ja - men ikke direkte konkurrent.
Det er jo os og Arsenal som de skal kæmpe om 4 pladsen efter sigende.
Så jeg ville da bestemt mene vi er konkurrenterne?
Utd. City og Chelsea henter spillere udenfor Tottenhams rækkevidde det samme kan Arsenal vel, hvor imod vi er mere på ligefod.
Tottenham sluttede 1 point efter Arsenal, 3 point etfter Chelsea og 6 point efter City på 2. pladsen. Til sammenligning sluttede vi 11 point efter Tottenham.

imens de sluttede 11 point over os. Det fortæller en hel del om styrkeforholdet mellem os og Tottenham. - De er markant tættere på toppen end vi er på bare Tottenham.

Hvis vi betragter Tottenham som "tæt" konkurrent, svarer det i grove træk til WBA (som sluttede 12 point) efter os sidste sæson begynder at betragte os som en tæt konkurrent.
Ja Tottenham var lige i røven af Arsenal, men det var sidste sæson.
Hvis man har Nej hatten på så har du ret, så er vi ikke konkurrenter, men jeg tror bestemt at de regner os som en konkurrent, og det var ikke kun liga placeringen jeg hentyder til men også indkøbsmæssigt.
Tottenham hentede sidste år Gylfi og Dempsey foran næsen på os, tildels fordi vi ikke ville matche priser og lønninger.
Der er slet ikke så langt op til toppen det håber jeg vi får at se i denne sæson.
Jeg tror også vi vil slutte tættere på Spurs denne sæson, og til at vist punkt er vi konkurrenter når det kommer til indkøb, men jeg kan nævne mindst tre faktorer som gør Tottenham mere attraktive end os:

1)
Tottenhams placeringer de sidste fire sæsoner (9/10 til 12/13): 4-5-4-5.
Liverpools placeringer de sidste fire sæsoner (9/10 til 12/13): 7-6-8-7.

De er altså markant tættere på Champions leauge, og ligger konsistent tættere på toppen.

2)
De er placeret i London uden tvivl er dette en by, som er mere interessant end Liverpool.

3)
De spiller EL

Hvis man står med et tilbud fra LFC or Spurs som "neutral" spiller og intet tilhørsforhold til nogen af klubberne og samme løn udspil, så er Tottenham et stærktere alternativ.

De giver også et billede af en klub i fremdrit eller ihvertfald en stabil klub, fremfor os som svinger, og ligger langt fra toppen.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 23. jul, 2013 13:26

Måske har jeg ikke fulgt ordentligt med, men er Touré købt som en direkte starter? Troede vi skulle have en ny klassemidtback, ikke bare en erstatter for Carra...og hvorfor nu Soldado hvis nu Suarez bliver? Burde ikke finde en defensiv midtbanespiller? Ved ikke hvordan det ser ud med pengene, men vi burde rette fokus mod Verratti og Sakho. Som det ser ud lige pt bevæger længere væk fra CL, og det ændrer et køb af C Eriksen ikke på. Håber virkelig undskyldningen er at vi mangler penge eller tiltrækningskrafts, for ellers må man da nok sige vi opfører os besynderligt på markedet.

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 23. jul, 2013 15:35

TomViolence skrev:
Pakken skrev:I forhold til Aly Cissokho handlen, så står der også lidt tal i denne artikel.

"Terra claim Valencia and Liverpool are in advanced negotiations, with the Reds prepared to pay an initial loan fee of £850,000 with the option to buy him outright for £3.4m next summer."

http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... der-202174
Det er virkelig en god pris, hvis det er sandt.
Og grunden til denne lidt mærkelige købe-konstruktion skulle være, at Lyon skal have 40 % af kagen, hvis Valencia sælger denne sommer, men kun 20 %, hvis det bliver næste sommer. Det lyder jo som en ganske plausibel forklaring.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 23. jul, 2013 20:17

Ikke mange nyheder/sladder i dag....
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 23. jul, 2013 20:20

Jesper skrev:Ikke mange nyheder/sladder i dag....
Goal har lige skrevet, at Arsenal har budt 35 mio med muligheder for 7 mere. Det skulle eftersigende aktivere Suarez frikøbsklausul.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 23. jul, 2013 20:27

StevenCarragher skrev:
Goal har lige skrevet, at Arsenal har budt 35 mio med muligheder for 7 mere. Det skulle eftersigende aktivere Suarez frikøbsklausul.
Den frikøbsklausul han aldrig har haft, mener du? Det eneste solide rygte der har været er at Liverpool har forpligtet sig til at lytte alvorligt til tilbud af en vis størrelsesorden, men hvad det beløb er har været gætterier. De fleste seriøse journalister mener dog det har gået på £50M og derover.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 23. jul, 2013 20:28

StevenCarragher skrev:
Står der ikke 41 plus 8?

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 23. jul, 2013 20:29

Jesper skrev:
StevenCarragher skrev:
Står der ikke 41 plus 8?
Der står, Tony Barrett fra the Times, har meldt ud der ikke er hold i rygterne.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 23. jul, 2013 20:37

Det håber jeg på. Har egentlig ment at det var bedst hvis han fik rejsetilladelse, men som texy skrev, kan han få os i cl, så helliger midlet målet. Så længe han holder munden lukket på alle fronter. . :D

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 23. jul, 2013 20:48

ThunderZtorm skrev:
StevenCarragher skrev:
Den frikøbsklausul han aldrig har haft, mener du? Det eneste solide rygte der har været er at Liverpool har forpligtet sig til at lytte alvorligt til tilbud af en vis størrelsesorden, men hvad det beløb er har været gætterier. De fleste seriøse journalister mener dog det har gået på £50M og derover.
Så vidt jeg husker, så tror jeg da efterhånden man er ret sikre på, at der eksisterer en klausul omkring de 40 - Liverpool og Suarez er bare uenige om hvad den betyder. Liverpool mener, at de vil sådanne bud har pligt til at informere Suarez om der er budt, hvorimod Suarez mener, at han skal lave løbepas.

Men pas, jeg har ikke set Suarez kontrakt fornyligt ;)

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 23. jul, 2013 20:52

StevenCarragher skrev:
ThunderZtorm skrev:
StevenCarragher skrev:
Så vidt jeg husker, så tror jeg da efterhånden man er ret sikre på, at der eksisterer en klausul omkring de 40 - Liverpool og Suarez er bare uenige om hvad den betyder. Liverpool mener, at de vil sådanne bud har pligt til at informere Suarez om der er budt, hvorimod Suarez mener, at han skal lave løbepas.

Altså, en frikøbsklausul er vel ikke så fandens svær at få skrevet ind i en kontrakt, og den kan vel for fanden da ikke være så svær at tolke. Jeg synes det lyder tyndt, og som noget nogen siger, for at forsvare, at de mener, at der eksisterer en sådan klausul... sådan noget "Jamen, så sagde vi jo, at Liverpool selv kunne bestemme om de ville acceptere den, mens Suarez mener noget andet".
Badooo siger, hvad han mener!

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 23. jul, 2013 21:03

Badooo skrev:
StevenCarragher skrev:
ThunderZtorm skrev:
StevenCarragher skrev:

Altså, en frikøbsklausul er vel ikke så fandens svær at få skrevet ind i en kontrakt, og den kan vel for fanden da ikke være så svær at tolke. Jeg synes det lyder tyndt, og som noget nogen siger, for at forsvare, at de mener, at der eksisterer en sådan klausul... sådan noget "Jamen, så sagde vi jo, at Liverpool selv kunne bestemme om de ville acceptere den, mens Suarez mener noget andet".
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men omvendt så lyder det så fandens langt ude, at det må være rigtigt, forstået på den måde, at det er underligt at alle engelske medier at lige akkurat sådan en klausul eksisterer. Det er et ret underligt twist i en frikøbsklausul, der, som du siger, burde være ret nem!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 23. jul, 2013 22:20

Joseph Musker ‏@Musker_LFC 4m
Liverpool offered €22m (£18.9m) for Roberto Soldado. Valencia won't sell for below his €30m (£25.8m) release clause. Via @BumperGraham.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » tirsdag, 23. jul, 2013 22:27

LFC_20 skrev:Joseph Musker ‏@Musker_LFC 4m
Liverpool offered €22m (£18.9m) for Roberto Soldado. Valencia won't sell for below his €30m (£25.8m) release clause. Via @BumperGraham.
Lyder som en gratis omgang på twitter, fordi Valencia lige har udtalt, at Tottenham skal byde 30 - ellers sælger de ikke. Det gælder selvfølgelig også Liverpool.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 23. jul, 2013 22:50

kan godt lide det rygte at man aktiverer frikøbsklausul med et option på at vinder mesterskabet.

lad os købe messi, 50 mil kroner. og en option på 1.5 milliarder hvis vi vinder mesterskabet

jeg er også 100% sikker på at suarez ikke har en fast frikøbsklausul. alle kender jo top spillernes frikøbsklausuler men efter 600000000 pages af diskutioner er der faktisk stadig ikke nogen som ved om han har en. og klubben siger de ikke kan tage bud under 55 mil pund seriøst?

jeg er 100% sikker på at hvis han havde en frikøbsklausul så havde rogers også sagt at den var der og man må kigger på mulighederne ved et evt slag.

Jeg er også forholdsvis sikker på at hvis arsenal har budt 35 og ved der er en frikøbsklausul på 40 så havde de også budt det for at få lukket handlen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Besvar