Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » mandag, 17. jun, 2013 13:01
Harvey skrev:Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Mads T. skrev:AndreasN skrev:FrankH skrev:da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold
Skal vi ikke snart droppe det argument? Der findes utallige eksempler på, at man ikke behøves være minimum 1.85 og veje 80 kg. for at begå sig engelsk fodbold.
Ja, bl.a. ham Fabio Borini der spillede rigtig godt for Swansea da han var på lån. Og Championship er vel en endnu mere fysisk liga end Premier League.
Han har, efter min mening, ikke fået et ordentligt run på førsteholdet endnu.
Så vidt jeg husker mads T så spillede Fabio en del i starten af sidste sæson og gjorde intet væsen af sig, men blev tværtimod pillet ud flere gange og til sidst endte han så med at starte ude!!! Og nej, der er ingen regel der siger at man ikke kan klare sig i PL, selvom man ikke har en voldsom fysik og tyngde, men jeg giver da Frank ret i at det har Borini ikke. OG når man ikke har det så skal man altså kunne noget andet for at kunne begå sig og det "andet" skal man kunnen ganske godt, for at komme igennem med det i PL!!!!! Og det har Borini efter min mening ikke. Men lad os nu se, der er jo åbenbart mange der tror på ham og så må vi jo lade tvivlen komme ham tilgode. Men jeg tror ikke på ham og hvis han ikke som ventet går i stykker før sæsonen starter, så gør han det i løbet af den første måned eller osse vil han spille dårligt og ryge på bænken og så vil alle hans tilhængere sige at det er fordi han ikke fik nogen sommerferie og bla bla.....Men igen, vi får se.....
Kæft en negativ kommentar tænkte jeg, men så bemærkede jeg at den kom fra Harvey... og i forhold til hans standard var den vel næsten positiv. Som alle ved, undtagen dig Harvey, så tager det
oftest tid for spillere at falde til i en klub, vi har bare været utrolig heldige med Coutinho og Sturridge. Borini er "kun" 22 år og i en oplæringsfase, jeg synes bestemt også at han ikke skal være i vores start 11, men han kan sagtens komme med et frisk pust ind i kampen, hvis vores offensiv er gået i stå. Med Rodgers som manager tror jeg sagten at Borini kan gå hen og blive en god spiller. Nogle af hans styrker er at vide hvor han skal stå, så han nemt kan prikke bolden ind, hvis der kommer en retur-bold og hans skud kan gå hen og blive virkelig godt med lidt ekstra træning. Han blev købt til at score mål (til en over pris må jeg indrømme), men det tror jeg også han kommer til allerede i løbet af næste sæson.
Jamen det er fair nok at du tror på ham Luis, men det gør jeg så bare ikke og sådan er det. De kampe jeg så ham i i sidste sæson, der var han stort set ikke-eksisterende og blev ind imelem da osse pillet ud og så vidt jeg husker skrev jeg sidste efterår, at der ikke ville gå mange kampe før Borini ville tage plads på bænken, da jeg ike syntes at han var noget værd. Og det kom så til at holde stik, desværre. Men lad os nu se hvad han udvikler sig til i næste sæson, men jeg forventer intet af ham, til gengæld så ved jeg at der vil komme et hav af dårlige undskyldninger og bortforklaringer skyllende indover dette forum, når Borini til jul kun har lavet 1 mål og spillet som en pose lort. Og jeg kan kun opfordre folk til at se hvad de ser og vurdér vores spillere ud fra hvad de rent faktisk bidrager med på banen til at vi kan vinde fodboldkampe og lade være med at snakke om deres alder og alt muligt andet om hvad man forventer de vil gøre om så og så mange år. Se hvad de kan NU når de spiller, for det er det eneste vi kan bruge til noget.
Skal vi så sælge vores ungdomsspillere? De bidrager jo absolut ikke med noget som helst lige nu.. ? Hvorfor i alverden har vi dog et akademi og en lang række talent-trænere når de ikke leverer noget der kan bruges til noget?
.. For lige at sætte din argumentation om Borini's alder på spidsen.
-
Nr.7LuisSuarez
af Nr.7LuisSuarez » mandag, 17. jun, 2013 13:04
Harvey skrev:Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Mads T. skrev:AndreasN skrev:FrankH skrev:da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold
Skal vi ikke snart droppe det argument? Der findes utallige eksempler på, at man ikke behøves være minimum 1.85 og veje 80 kg. for at begå sig engelsk fodbold.
Ja, bl.a. ham Fabio Borini der spillede rigtig godt for Swansea da han var på lån. Og Championship er vel en endnu mere fysisk liga end Premier League.
Så vidt jeg husker mads T så spillede Fabio en del i starten af sidste sæson og gjorde intet væsen af sig, men blev tværtimod pillet ud flere gange og til sidst endte han så med at starte ude!!! Og nej, der er ingen regel der siger at man ikke kan klare sig i PL, selvom man ikke har en voldsom fysik og tyngde, men jeg giver da Frank ret i at det har Borini ikke. OG når man ikke har det så skal man altså kunne noget andet for at kunne begå sig og det "andet" skal man kunnen ganske godt, for at komme igennem med det i PL!!!!! Og det har Borini efter min mening ikke. Men lad os nu se, der er jo åbenbart mange der tror på ham og så må vi jo lade tvivlen komme ham tilgode. Men jeg tror ikke på ham og hvis han ikke som ventet går i stykker før sæsonen starter, så gør han det i løbet af den første måned eller osse vil han spille dårligt og ryge på bænken og så vil alle hans tilhængere sige at det er fordi han ikke fik nogen sommerferie og bla bla.....Men igen, vi får se.....
Kæft en negativ kommentar tænkte jeg, men så bemærkede jeg at den kom fra Harvey... og i forhold til hans standard var den vel næsten positiv. Som alle ved, undtagen dig Harvey, så tager det
oftest tid for spillere at falde til i en klub, vi har bare været utrolig heldige med Coutinho og Sturridge. Borini er "kun" 22 år og i en oplæringsfase, jeg synes bestemt også at han ikke skal være i vores start 11, men han kan sagtens komme med et frisk pust ind i kampen, hvis vores offensiv er gået i stå. Med Rodgers som manager tror jeg sagten at Borini kan gå hen og blive en god spiller. Nogle af hans styrker er at vide hvor han skal stå, så han nemt kan prikke bolden ind, hvis der kommer en retur-bold og hans skud kan gå hen og blive virkelig godt med lidt ekstra træning. Han blev købt til at score mål (til en over pris må jeg indrømme), men det tror jeg også han kommer til allerede i løbet af næste sæson.
Jamen det er fair nok at du tror på ham Luis, men det gør jeg så bare ikke og sådan er det. De kampe jeg så ham i i sidste sæson, der var han stort set ikke-eksisterende og blev ind imelem da osse pillet ud og så vidt jeg husker skrev jeg sidste efterår, at der ikke ville gå mange kampe før Borini ville tage plads på bænken, da jeg ike syntes at han var noget værd. Og det kom så til at holde stik, desværre. Men lad os nu se hvad han udvikler sig til i næste sæson, men jeg forventer intet af ham, til gengæld så ved jeg at der vil komme et hav af dårlige undskyldninger og bortforklaringer skyllende indover dette forum, når Borini til jul kun har lavet 1 mål og spillet som en pose lort. Og jeg kan kun opfordre folk til at se hvad de ser og vurdér vores spillere ud fra hvad de rent faktisk bidrager med på banen til at vi kan vinde fodboldkampe og lade være med at snakke om deres alder og alt muligt andet om hvad man forventer de vil gøre om så og så mange år.
Se hvad de kan NU når de spiller, for det er det eneste vi kan bruge til noget.
Med andre ord så vil du også sælge hele vores u18 hold? fordi de bidrager jo ikke til noget for LFC
NU... Til gengæld er jeg enig i at hvis han ikke præstere i løbet af næste sæson, og ikke viser nogle tegn på forbedrelser, så skal han ud. Men lad os nu give ham lidt mere tid end de 5*90 minutter han har spillet...
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
-
Harvey
Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Mads T. skrev:AndreasN skrev:FrankH skrev:da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold
Jamen det er fair nok at du tror på ham Luis, men det gør jeg så bare ikke og sådan er det. De kampe jeg så ham i i sidste sæson, der var han stort set ikke-eksisterende og blev ind imelem da osse pillet ud og så vidt jeg husker skrev jeg sidste efterår, at der ikke ville gå mange kampe før Borini ville tage plads på bænken, da jeg ike syntes at han var noget værd. Og det kom så til at holde stik, desværre. Men lad os nu se hvad han udvikler sig til i næste sæson, men jeg forventer intet af ham, til gengæld så ved jeg at der vil komme et hav af dårlige undskyldninger og bortforklaringer skyllende indover dette forum, når Borini til jul kun har lavet 1 mål og spillet som en pose lort. Og jeg kan kun opfordre folk til at se hvad de ser og vurdér vores spillere ud fra hvad de rent faktisk bidrager med på banen til at vi kan vinde fodboldkampe og lade være med at snakke om deres alder og alt muligt andet om hvad man forventer de vil gøre om så og så mange år.
Med andre ord så vil du også sælge hele vores u18 hold? fordi de bidrager jo ikke til noget for LFC
NU... Til gengæld er jeg enig i at hvis han ikke præstere i løbet af næste sæson, og ikke viser nogle tegn på forbedrelser, så skal han ud. Men lad os nu give ham lidt mere tid end de 5*90 minutter han har spillet...
Der er jo en grund til at det hedder U-18 og at de spiller i en U-18 række. Men hvis en spiller bliver brugt på vores senior 1.hold i Premier League, så kan det ikke nyte noget at blive ved med at henvise til hans alder og alt muligt andet, hver gang han har spillet dårligt! Når de er med på det bedste hold, så er det fordi at træneren har vurderet at de er gode nok til det og hvis de så ikke er det alligevel, så skal de af igen. Sådan er det. Men selvfølgelig gir vi Borini en chance, ingen tvivl om det, men nu er det jo ikke sådan at han er 17 år vel! Manden er 22 og har jo en del sæsoner som prof bag sig, så nu må det være i næste sæson at han viser om han duer til noget eller ej. Og hvis han ikke gør, så farvel. Vi kan jo altså ikke ha en spiller rendende rundt i 3-4 sæsoner uden at vise noget, bare fordi nogen synes at han har "lovende fremadrettede perspektiver"......
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
-
ThunderZtorm
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » mandag, 17. jun, 2013 15:12
Harvey skrev:Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Mads T. skrev:AndreasN skrev:FrankH skrev:da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold
Der er jo en grund til at det hedder U-18 og at de spiller i en U-18 række. Men hvis en spiller bliver brugt på vores senior 1.hold i Premier League, så kan det ikke nyte noget at blive ved med at henvise til hans alder og alt muligt andet, hver gang han har spillet dårligt! Når de er med på det bedste hold, så er det fordi at træneren har vurderet at de er gode nok til det og hvis de så ikke er det alligevel, så skal de af igen. Sådan er det. Men selvfølgelig gir vi Borini en chance, ingen tvivl om det, men nu er det jo ikke sådan at han er 17 år vel! Manden er 22 og har jo en del sæsoner som prof bag sig, så nu må det være i næste sæson at han viser om han duer til noget eller ej. Og hvis han ikke gør, så farvel. Vi kan jo altså ikke ha en spiller rendende rundt i 3-4 sæsoner uden at vise noget, bare fordi nogen synes at han har "lovende fremadrettede perspektiver"......
Der kan vi så godt blive enige - som 22-årig er det ved at være tid til at han viser at han skal blive i klubben. På den anden side var en vis Jamie Carragher jo ikke ligefrem fast mand som 22-årig..
Men ja, både ham og Allen skal i hvert fald have næste sæson til at vise de hører til i Liverpool.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
ThunderZtorm skrev:Harvey skrev:Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Mads T. skrev:AndreasN skrev:FrankH skrev:
Jeg vil også være med til at lege pyramide - med en masse citater af citaternes citat
Vi SMADRER det PIShold !
-
ThunderZtorm
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » mandag, 17. jun, 2013 21:07
Cynwal skrev:ThunderZtorm skrev:Harvey skrev:Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Nr.7LuisSuarez skrev:Harvey skrev:Mads T. skrev:AndreasN skrev:FrankH skrev:
Jeg vil også være med til at lege pyramide - med en masse citater af citaternes citat
Vi skal have en mere så!!!
-
Bojangles
af Bojangles » mandag, 17. jun, 2013 21:30
Imø er der kæmpe potentiale i Borini. Sjældent har jeg set en spiller, der formår at lave de helt rigtige løb igen og igen. Desværre er han lidt Rommedahl'sk når han så får bolden, da hans førstegangsberøringer ikke er helt gode, og han derfor desværre får det til at løbe ud i sandet igen. Men jo mere old han få i benene, jo bedre bør det blive. Deter trods alt noget nemmere at lære at tæmme en bold, end det er at lære at læse spillet, og løbe hurtigt.
Jeg tror vi kommer til at se Borini lave nogen gode aktioner i Cup kampene samt en række fine indhop i PL. Og begynder han at få det til at køre, så kan han også blive ganske farlig i PL - specielt når han har Coutinho og Gerrard (og evt. Mkhi..?staveplade?) til at levere bolde i hullerne til ham.
-
SimonA
- Alder: 27
Bare sælg Suarez, vi har Borini!
Ej, håber han får chancen og slår igennem i den kommende sæson. Og for guds skyld holder sig bare nogenlunde skadesfri.
YNWA
-
Alonso
- Alder: 37
Er mere begejstret for hans bevægelse, der sætter afslutningen op. Det er godt nok "varm luft", men flot af fuglebrystet.
-
OBI-WAN
af OBI-WAN » tirsdag, 18. jun, 2013 22:24
Flot kasse! og han spiller sig selv til den.
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » tirsdag, 18. jun, 2013 22:50
Han kommer til at score 10 PrL mål i år. Har lige genset hans første mål på Anfield. Jeg kan ikke lade vær at smile

Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
af John Barnes » onsdag, 19. jun, 2013 01:47
Cynwal skrev:Jeg vil også være med til at lege pyramide - med en masse citater af citaternes citat
Godt at se, at Borini har lidt succes med landsholdet ovenpå en sæson som langt fra har været god. Vi mangler at se hvad han kan men han har uden tvivl et potientiale. Jeg tror bare han mangler noget fast spilletid. Det kunne være lækkert hvis han kunne lave nogle kasser så han kan lave sin jubelscene, den spiller maks!

-
Hekkem
- Alder: 51
Tror denne sommerturnering har været yderst givtig for Borini. Han har i hvertfald fået en masse selvtillid
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Harvey
Jeg skal da lige love for at Borini har sine fans i dette forum, for hold da op med roser han får for et mål scoret mod et hold der bare står og kigger på, da de jo fører 4-1 og kampen er næsten slut, inklusive målmanden! Men ok, et mål er et mål og det kan man da ikke tage fra ham. Og ja, jeg håber da osse at han laver mere end 10 mål i PL og at han har tanket en masse selvtillid ved ynglinge EM.
Håber så bare ikke at hans deltagelse kommer til at betyde at han har holdt for lidt ferie og allerede til oktober vil vise træthedstegn, blandt andet på grund af hans manglende fysik og spinkle kropsbygning. Noget som ganske ofte kan gøre en spiller oftere skadet end ellers.
Men vi må se hvad han kommer og byder ind med og med alle de indkøb der er gjort og som der åbenbart er lige ved at blive gjort, så kommer Borini i aller højeste grad til at skulle vise en masse for at komme i startopstillingen!!!
Tip herfra for Borini i næste sæson; 3 mål i PL og 3 skader.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".