Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.Thommo skrev:At jeg så forstår bedre at gæld er positivt, derfor!AllanShore skrev:Ja, er Københavner. Men hvad har det med sagen at gøre?
Og nu skal man også lige skelne mellem gæld i privatøkonomien og så gæld i en virksomhed. Der er bl.a. en masse fradragsmuligheder ved at have gæld, men det de fleste nok kigger efter er hvilket afkast man kan få ud af at optage et lån. Så med den rette håndtering af det, så er det ikke noget man skal være synderligt bange for hvis man vil prøve at udvide. Alle virksomheder i dag arbejder desuden også med gæld i forskellige størrelser.
Er med på fradrag er fine at få, men hvis jeg fik valget mellem LFC havde 5 mia i minus eller plus, foretrak jeg plus. Og det gør Barca(og bif) vel også, ellers gør de ansatte da de så ikke er i fare for at få intet i løn. No-brainer!!!!!
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
NåOomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
Så skal du ikke prøve at flytte til Jylland. Så får du alle fordommene lige i hovedetOomph242 skrev:Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.

Fan af Manchester United
Ja, det svar siger alt.Thommo skrev:NåOomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ldede.htmlThommo skrev:NåOomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.
Var? jeg bor i østjylland, på 37. årAllanShore skrev:Så skal du ikke prøve at flytte til Jylland. Så får du alle fordommene lige i hovedetOomph242 skrev:Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.
Næ tak, bliver her i byen. Er blevet truet nok i Jyllands natteliv i mine unge dage, udelukkende grundet min herkomst.AllanShore skrev:Så skal du ikke prøve at flytte til Jylland. Så får du alle fordommene lige i hovedetOomph242 skrev:Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.
TakkerAlonso skrev:http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ldede.htmlThommo skrev:NåOomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.

Alonso skrev:http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ldede.htmlThommo skrev:NåOomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.
Er det min økonomi, du gør dig klog på?
Læs ariklen og du ved det, overskriften fortæller det egentlig, det er sjællændere og ikke dig specifikt, hvorfor skullle det handle om dig personligtOomph242 skrev:Alonso skrev:http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ldede.htmlThommo skrev:NåOomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.

Senest rettet af Thommo onsdag, 05. jun, 2013 23:58, rettet i alt 1 gang.
Kan i ikke tage denne diskusion inde under kategorien, intet med fodbold at gøre? - for dette er dog for træls at læse om. Det viser jo bare hvor snæversynet vi allesammen er
On topic:
Syntes Eriksen havde nogle okay actioner idag, men faldt til tider ud af kampen, som resten af DK. Foretrækker stadig Henrikh, hvad med jer andre?

On topic:
Syntes Eriksen havde nogle okay actioner idag, men faldt til tider ud af kampen, som resten af DK. Foretrækker stadig Henrikh, hvad med jer andre?
Jeg ved intet om din økonomi, men jeg håber den er dejlig velpolstret. Jeg undersøgte blot om der findes noget materiale der bakker op om Thommos "fordom".Oomph242 skrev:Alonso skrev:http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ldede.htmlThommo skrev:NåOomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.
Det jeg så af Eriksen idag (som man efterhånden tit ser Eriksen på landsholdet) var at han falder meget ud af kampen og laver flere dumme fejl.LFC_20 skrev:Kan i ikke tage denne diskusion inde under kategorien, intet med fodbold at gøre? - for dette er dog for træls at læse om. Det viser jo bare hvor snæversynet vi allesammen er![]()
On topic:
Har intet sammenligningsgrundlag da jeg ikke har set Henrikh M............. i aktion, men Eriksens niveau på landsholdet burde ikke være alt for svært at matche, desværre.

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Når den bliver henvist til mig på den generaliserende måde, må der være en grund.Thommo skrev:Læs ariklen og det ved det, overskriften fortæller det egentlig, det er sjællændere og ikke dig specifikt, hvorfor skullle det handle om dig personligtOomph242 skrev:Alonso skrev:http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id- ... ldede.htmlThommo skrev:NåOomph242 skrev: Det da en møg "racistisk" og nedladende udtagelse mod os Københavnere. Puha Jylland.
Men lad den ligge her, ellers kan vi blive ved. Had, jalousi og fordomme er der nok af...
@Oomph242
Hvem påstår at Thommos udtalelse er "møg "racistisk" og nedladende mod Københavnere"?
Hvem påstår at Thommos udtalelse er "møg "racistisk" og nedladende mod Københavnere"?