Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Aquilani4
af Aquilani4 » tirsdag, 07. maj, 2013 23:40
Ja, de siger Moyes afløser
Al respekt til Moyes, men se hvordan han spiller mod de store hold. Virkelig negativ taktik.
Det tror jeg ikke United-medløbere vil være tilfreds med.
Hent Shelvey tilbage!
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
af Callesen » onsdag, 08. maj, 2013 01:20
Uha det kan godt gå hen og blive en rigtig god dag det her.
Glæder mig til at vågne imorgen eftermiddag og forhåbentligt læse han er stoppet.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
På en måde håber jeg ikke, at han stopper. Selvfølgelig vil det være svært for en afløser at få ligeså stor succes, men så ser jeg hellere, at det begynder at gå ned ad bakke for dem med Mr. Ferguson ved roret.
-
AllanShore
af AllanShore » onsdag, 08. maj, 2013 09:45
AJ skrev:På en måde håber jeg ikke, at han stopper. Selvfølgelig vil det være svært for en afløser at få ligeså stor succes, men så ser jeg hellere, at det begynder at gå ned ad bakke for dem med Mr. Ferguson ved roret.
Er det ikke det, som alle modstandere har sagt de sidste 10 år? Fundamentet er så fastlagt, at jeg ikke ser det som særlig sandsynligt, at United lige pludselig skulle gå i frit fald. Og især ikke i Fergusons tid.
Edit: Men så stoppede han alligevel

Senest rettet af
AllanShore onsdag, 08. maj, 2013 10:22, rettet i alt 1 gang.
Fan af Manchester United
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Det spændende bliver vel, om han kan lægge tøjlerne helt fra sig, eller om han ikke kan lade være med at blande sig. Jeg forestiller mig det sidste.
Min første tanke var, at nu tager Mourinho røven på alt og alle og ender i United i stedet for Chelsea. Men det tror jeg alligevel ikke helt på efter de sidste ugers udmeldinger fra Mou og Rafa.
I øvrigt er jeg enig med AJ, og jeg havde gerne set Liverpool tage et mesterskab for næsen af rødtuden. Men som det ser ud nu ville det nok betyde at han skulle blive i manure til han var 95.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
Aquilani4 skrev:Ja, de siger Moyes afløser
Al respekt til Moyes, men se hvordan han spiller mod de store hold. Virkelig negativ taktik.
Det tror jeg ikke United-medløbere vil være tilfreds med.
Og du tror ikke, at Moyes sætter sin taktik efter det materiale han har til rådighed?
Jeg har altid troet at Moyes ville være efterfølgeren og det passer vel også godt med hans kontraktudløb. Det eneste der taler imod Moyes er hans manglende europæiske erfaring. K
Man kunne forestille sig, at han tager Baines (Evras naturlige afløser) og Fellaini med sig til Old Trafford.
-
andeth
Midt i al fokuseringen på Moyes til Manchester United, og hvad der så vel ske hos dem,
er jeg nu også optaget af, hvem der så skal være ny manager hos vore hadede rivaler
på Goodison
Her bliver Mark Hughes på rygteplan nævnt som en potentiel afløser for Moyes.
Jeg vil være super begejstret for det. En hurtig vej til at få Everton
ned under os i tabellen igen.
http://www.teamtalk.com/news/2483/87006 ... n-interest
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » torsdag, 09. maj, 2013 12:38
andeth skrev:Midt i al fokuseringen på Moyes til Manchester United, og hvad der så vel ske hos dem,
er jeg nu også optaget af, hvem der så skal være ny manager hos vore hadede rivaler
på Goodison
Her bliver Mark Hughes på rygteplan nævnt som en potentiel afløser for Moyes.
Jeg vil være super begejstret for det. En hurtig vej til at få Everton
ned under os i tabellen igen.
http://www.teamtalk.com/news/2483/87006 ... n-interest
Helt enig. Har virkelig ikke den store fidus til Mark Hughes. Ville være glimrende!!
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 09. maj, 2013 14:34
Jeg tror det bliver Martinez. Mark Hughes har ikke ligefrem det mest imponerende cv.
Fan af Manchester United
-
Alonso
- Alder: 37
AllanShore skrev:Jeg tror det bliver Martinez. Mark Hughes har ikke ligefrem det mest imponerende cv.
Ja, det var vist også det snakken først gik på. Man kan så undre sig over at Dave Whelan sidste sommer udtalte at en større klub end Liverpool ville gå efter Martinez, da han sidste sommer ikke fik/accepterede jobbet i Liverpool.
Samme Whelan har i dag været ude og sige at Everton ikke er stor nok til Martinez, hvilket jeg faktisk er enig i. Liverpool havde faktisk været en perfekt klub for ham, men det finder vi nok aldrig ud af.
For at gøre sit navn varmere skal Martinez forbedre Everton, hvilket bliver svært med økonomien hos de foranliggende klubber. Martinez skal ikke sige ja til Everton, medmindre han ønsker at blive mange år i en midterklub. Mark Hughes it is.
-
andeth
Alonso skrev:AllanShore skrev:Jeg tror det bliver Martinez. Mark Hughes har ikke ligefrem det mest imponerende cv.
Ja, det var vist også det snakken først gik på. Man kan så undre sig over at Dave Whelan sidste sommer udtalte at en større klub end Liverpool ville gå efter Martinez, da han sidste sommer ikke fik/accepterede jobbet i Liverpool.
Samme Whelan har i dag været ude og sige at Everton ikke er stor nok til Martinez, hvilket jeg faktisk er enig i. Liverpool havde faktisk været en perfekt klub for ham, men det finder vi nok aldrig ud af.
For at gøre sit navn varmere skal Martinez forbedre Everton, hvilket bliver svært med økonomien hos de foranliggende klubber. Martinez skal ikke sige ja til Everton, medmindre han ønsker at blive mange år i en midterklub. Mark Hughes it is.
De kunne selvfølgelig også kigge efter en manager fra de lavere rækker. Det havde de jo kæmpe succes med, da de valgte David Moyes i sin tid.
Ellers måske Neil Lennon fra Celtic. Det kunne jo være han havde lyst til at prøve noget nyt.
-
Aquilani4
af Aquilani4 » lørdag, 11. maj, 2013 00:39
Sådan, Pellegrini til Premier League!
Jeg er glad for at Pellegrini får et shot i England.
Han har gjort det godt i Spanien, men det bliver spændende at se ham i verdens bedste liga.
Hent Shelvey tilbage!
-
jensemand
- Geografisk sted: København S
af jensemand » lørdag, 11. maj, 2013 01:02
det ville dælme være rart hvis du begyndte at smide links op når du kommer med historier.
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
-
Alonso
- Alder: 37
-
jensemand
- Geografisk sted: København S
af jensemand » lørdag, 11. maj, 2013 01:44
ja jeg fandt også frem til nogle rygter ala det der, men måden det blev skrevet på af Aquilani virkede som om det var officielt så var noget i vildrede
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.