29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » torsdag, 14. mar, 2013 16:35

WiganDanmark skrev:Er helt ny herinde, og regnede med at skulle bidrage med noget substans, men det er godt nok svært når et medlem for det første er United fan, og for det andet har over 1000 indlæg.. Har mistet alt motivation, men jeg kan da anbefale Uniteds danske fan side, det er vidst primært henvendt til fans af Manchester United

Og nej, er ikke Wigan fan, det er blot (første del af) mit efternavn
Og hvordan er det lige, at en ManU-fans tilstedeværelse herinde forhindrer dig i at bidrage med substans?

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 14. mar, 2013 16:42

WiganDanmark skrev:Er helt ny herinde, og regnede med at skulle bidrage med noget substans, men det er godt nok svært når et medlem for det første er United fan, og for det andet har over 1000 indlæg.. Har mistet alt motivation, men jeg kan da anbefale Uniteds danske fan side, det er vidst primært henvendt til fans af Manchester United

Og nej, er ikke Wigan fan, det er blot (første del af) mit efternavn
Du er til enhver tid velkommen til at bidrage med substantielle indlæg, det skal tilstedeværelsen af andre klubbers fans ikke afholde dig fra. Det letteste i hele verden er at ignorere indlæg fra bestemte debattører, hvis man har noget imod dem.

Jeg personligt tager intet anstød af, at andre klubbers fans giver deres besyv med herinde. Om det så er Scum- eller Wigan-fans eller noget helt tredie ;) Tværtimod er det imo (af og til i hvert fald) helt sjovt at høre lidt om, hvordan verden ser ud gennem ikke-LFC briller.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 23. apr, 2013 12:40

Borini er tilbage omdrejninger: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... l-training

Dejligt at høre. Det ville være godt at kunne give ham et par kampe her i afslutningsfasen, nu Suárez er ude - jeg håber virkelig, at vi kan begynde at få kørt ham i stilling nu her, så han kan være 100% fit til næste sæson. Har virkelig et godt øje til Borini.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. apr, 2013 13:14

@Aarde:

Blot nysgerrig. Hvorfor har du et godt øje til ham?

Aarde

Indlæg af Aarde » tirsdag, 23. apr, 2013 13:32

Hr. Drejer skrev:@Aarde:

Blot nysgerrig. Hvorfor har du et godt øje til ham?
Fordi han minder mig om Dirk Kuyt. Og jeg savner virkelig Dirk Kuyt.

Jeg er godt klar over, at hans præstationer indtil nu ikke indgyder den store tro på, at han når Kuyt's niveau, men min mavefornemmelse fortæller mig nu alligevel, at han - hvis han får sine chancer og kan slippe for at blive plaget af skader hele tiden - kan blive en rigtigt god spiller for os. Om ikke andet kan han komme langt alene på sin indstilling og arbejdsiver. Den type spiller kan jeg godt lide.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 23. apr, 2013 13:43

Det er da rigtig god timing, må man sige. :)

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 23. apr, 2013 21:07

Aarde skrev:Fordi han minder mig om Dirk Kuyt. Og jeg savner virkelig Dirk Kuyt.
Enig. Men spørgsmålet er om der er plads til en Dirk Kuyt type i Rodgers' system. Jeg har min tvivl. Desværre.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 23. apr, 2013 21:36

Jeg mener klart at Borini (som jeg sikkert har skrevet mange gange før) er uden sammeligning den bedste i klubben, til at læse spillet og lave de helt rigtige løb. Det syntes jeg han har bevist hver gang han har spillet - derfor kan vi forvente os meget af ham. Han gang på gang placeret sig selv i farlige situationer. Og det er noget man ikke umiddelbart nemt kan lære.

Det negative er at hans førstegangsberøringer slet ikke lever op til et topniveau, derfor ender mange af de farlige situationer for modstanderne, han bringer sig selv i, med at løbe ud i sandet. Det er dog noget der er relativt nemt at gøre noget ved, og som ofte bliver bedre og bedre med tid, kampe og rutine.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 23. apr, 2013 21:38

Han skal mindst smide 3-4 vigtige mål ind og spille virkelig godt i de sidste kampe, før jeg synes han ikke skal sælges til sommer. Jeg kan indtil videre ikke se, hvad det er han kan.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 23. apr, 2013 21:42

Oomph242 skrev:Han skal mindst smide 3-4 vigtige mål ind og spille virkelig godt i de sidste kampe, før jeg synes han ikke skal sælges til sommer. Jeg kan indtil videre ikke se, hvad det er han kan.
Så ud fra den håndfuld kampe han har fået, først som ny i klubben og senere efter en længere skade, er du kun villige til at give ham 4 kampe, hvor han hverken er i kampform eller 100 % fit? Jeeeeezus..

Og 3-4 vigtige mål i 4 kampe... Det kan man jo ikke engang forvente af RvP.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 23. apr, 2013 21:43

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:Han skal mindst smide 3-4 vigtige mål ind og spille virkelig godt i de sidste kampe, før jeg synes han ikke skal sælges til sommer. Jeg kan indtil videre ikke se, hvad det er han kan.
Så ud fra den håndfuld kampe han har fået, først som ny i klubben og senere efter en længere skade, er du kun villige til at give ham 4 kampe, hvor han hverken er i kampform eller 100 % fit? Jeeeeezus..
Og han er oven i købet kun 22 år gammel. Håber med på Jeeeezus vognen. Fair nok hvis du, Oomph242, ikke ser det store potentiale i ham, men skulle vi nu ikke give ham en chance, før vi sælger ham?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 23. apr, 2013 23:32

Han skal have mindst hele næste sæson, derom kan der slet ikke herske den mindste tvivl. Forhåbentlig har han der en sæson uden skader hvor han kan vise hvad han kan bringe til klubben.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 24. apr, 2013 00:16

Surf skrev:
Mads T. skrev:
Og han er oven i købet kun 22 år gammel. Håber med på Jeeeezus vognen. Fair nok hvis du, Oomph242, ikke ser det store potentiale i ham, men skulle vi nu ikke give ham en chance, før vi sælger ham?
Måske jo, men ikke hvis vi skal i top 4. I min verden, var Carroll nærmest et røverkøb i sammenligning.
22 år jo men føler nu, jeg kan nævne rigtig mange andre som jeg synes var noget bedre på den alder...

Et salg af ham, Allen og Carroll måske give en ok slat penge. Så der kunne købes kvalitet, altså hvis kvalitet gider LFC..

Håber da mine ord, kan komme til skamme om et års tid. Men har desværre ikke det store håb...

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » torsdag, 30. maj, 2013 14:42

Borini bliver åbenbart ikke solgt denne sommer, men får en sæson mere hos os. Det vil dog efter min bedste overbevisning ikke komme til at ændre meget ved det indtryk, at han er et fejlkøb. Han er hverken særlig hurtig, boldsikker, skudstærk, fysisk stærk, hovedstødsstærk eller for den sags skyld noget som helst andet "stærk" på en fodboldbane. Har INTET vist i de kampe han har spillet og det faktum at han så oven i købet har hang til at blive ofte skadet, er så et yderligere minus.
Og at sammenligne ham med Dirk Kuyt er jo som at sammenligne Messi med en serie 3 angriber. Kuyt scorede bunker af mål for os, balndt andet i en CL-finale, som Borini aldrig kommer i. Og han var fast mand hos Holland ved VM i 2010.....Så det er jo helt i hegnet at sammenligne de to.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 30. maj, 2013 16:38

Er du seriøst begyndt at trolle, Harvey?

Borini scorede i sin comeback-kamp, samt DRIBLEDE ind i banen (altså satte en modstander af), hvorefter han sendt et hårdt, velplaceret skud uheldigvis på stolpen kampen efter. Derudover spillede han inden han blev skadet på kanten, hvor hans forcer (nå ja, dem har han ingen af) ikke kom til sin ret, men da han blev spillet i midten, blev han hurtigt farligere. Hans øje for at tage de rigtige løb i dybden skal man ikke tage fejl af, men det er jo ikke FAKTA!!!!!

Han scorede i øvrigt 6 mål i 9 kampe, da han var lejet ud til Swansea og 9 mål i 24 kampe i Roma - og han er stadig kun 22. Det er til gengæld FAKTA!!!!!!!!!!
Senest rettet af AndreasN torsdag, 30. maj, 2013 16:53, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Besvar