Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Var Baptistas skud gået ind hvis den ikke var blevet rørt? Ikke at det har nogen betydning synes bare det så sådan ud da je så den men kommentatorerne mente noget andet
Van fucking vittigt! Rystede helt af glæde !
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Uha, tredje gule kort til Galatasaray i det 94', en fuldstændig ligegyldig tacking på Ronaldo,og slutfløjt lige efter hahaPongolle skrev:Har 1000.- på over 2.5 gule kort til Galatasaray, kom så, tænd af

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Mit bedste bud er at den havde ramt stolpen; om det så var blevet stolpe-ind eller stolpe-ud, DET har jeg ingen anelse om...Belloni skrev:Var Baptistas skud gået ind hvis den ikke var blevet rørt? Ikke at det har nogen betydning synes bare det så sådan ud da je så den men kommentatorerne mente noget andet
Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 09. apr, 2013 23:27, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Der er så også offside på Santana ved målet. Målmanden er ude på den anden side af ham, og markspilleren er eneste mand på den rigtige side.
Så dobbelt-offside på sidste mål.
Så dobbelt-offside på sidste mål.

Baptistas skud, var gået forbi, er jeg ret sikker på...
Klart offside på spilleren, der prikker den ind.
Offside på Santanas mål, både da indlægget bliver slået, og da Santana prikker den ind.
Klart offside på spilleren, der prikker den ind.
Offside på Santanas mål, både da indlægget bliver slået, og da Santana prikker den ind.

- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Jeg forstår åbenbart ikke offside reglerne..
Vil det sige, at hvis 2 spillere kommer forbi modstanderes målmand , men der stadig er en forsvars spiller foran dem. Så vil der være offside hvis han spiller bolden frem?
Vil det sige, at hvis 2 spillere kommer forbi modstanderes målmand , men der stadig er en forsvars spiller foran dem. Så vil der være offside hvis han spiller bolden frem?

Der skal være 2 spillere på den "rigtige" side af modstanderens forreste mand, når bolden bliver afleveret. Mange tror kun det er én, men målmanden tæller også.Guffi182 skrev:Jeg forstår åbenbart ikke offside reglerne..
Hvis målmanden så, af hvilken som helst grund, er væk, skal der være 2 markspillere på den "rigtige" side, for at der ikke er offside.
I dette tilfælde offside, da der kun er 1 spiller mellem mållinjen og forreste angriber. Målmanden er væk.
Håber det var forståeligt.

Hvornår har i det med tysk bold?
Personligt er jeg neutral i forhold til alle hold bortset fra Bayern München som jeg foragter. Cunts.
Personligt er jeg neutral i forhold til alle hold bortset fra Bayern München som jeg foragter. Cunts.

Hent Shelvey tilbage!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tror at Sahin er ovenud lykkelig for at være tilbage i Dortmund 

Er det ikke sådan med de flest tyskere? Ved godt han er lidt tyrker, men stadig... Man kan godt sige at de er tryghedsnarkomaner. Meget sjældent de præsterer uden for landets grænser, der har virkelig været mange tyske flops i engelsk fodbold f.eks.
Hent Shelvey tilbage!
Pellegrini "piver" over dommeren igår, men har han ikke lidt ret? Da klokken havde passeret 90 min. var det jo høvdingebold, hvor der blev gået lige lovligt til stålet.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg har det fint med tysk fodbold. Bayern og Dortmund, og til dels S04, er fremragende hold, og jeg nyder at se dem spille. Ligesom landsholdet i øvrigt.Aquilani4 skrev:Hvornår har i det med tysk bold?
Det er nok en "skade" fra barndommen. Vi så meget tysk TV derhjemme, og jeg ville altid være Gerd Müller når vi spillede fodbold i haven.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg er lidt i tvivl om noget ang. off-sidereglerne. Hvilken den af kroppen tæller for den næst-bagerste modstander? Altså hvor går off-sidelinjen fra? For hvis den normalt går fra den bagerste fod (og altså ikke bagerste arm f.eks.), hvad sker der så når det er målmanden der er næst-bagerst, og hans arm i virkeligheden kan have indflydelse på spillet?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det er den 'spilleberettigede'' kropsdel, der er tættest baglinien, der tæller. Så ja, armene må tælle med, når det gælder målmanden.