Pga hans første gulekort?!HomerJ skrev:Jonas Lassen skrev:Vi har åbenbart ikke Scums held!Hekkem skrev:Drogbas svindestreg
http://www.d1g.com/video/show/?id=1423086
Hvorfor lavede Birmingham ikke sådanne fejl mod os?
http://www.d1g.com/video/show/1423247
Hvordan slipper Drogba for direkte rødt!!!!
Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
Derfor kan man da godt få direkte rødt senere i kampen.....kan man ikk?Hæske skrev:Pga hans første gulekort?!HomerJ skrev:Jonas Lassen skrev:Vi har åbenbart ikke Scums held!Hekkem skrev:Drogbas svindestreg
http://www.d1g.com/video/show/?id=1423086
Hvorfor lavede Birmingham ikke sådanne fejl mod os?
http://www.d1g.com/video/show/1423247
Hvordan slipper Drogba for direkte rødt!!!!

-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Mener jeg ikke man kan...
Men kan da godt ske?
Men kan da godt ske?
Kan man vel godt?Hæske skrev:Mener jeg ikke man kan...
Men kan da godt ske?
For direkte rødt giver mere karantæne end hvis man får to gule??
Mener da nogen gange at have set han hiver det røde op, selvom han har givet en spiller gult tidligere. Altså 1 gult plus 1 rødt. Ikke to gule og et rødt

Det er rigtig nok. Bare fordi at du har et gult kort kan du sagtens få direkte rødt kort.Belloni skrev:Kan man vel godt?Hæske skrev:Mener jeg ikke man kan...
Men kan da godt ske?
For direkte rødt giver mere karantæne end hvis man får to gule??
Mener da nogen gange at have set han hiver det røde op, selvom han har givet en spiller gult tidligere. Altså 1 gult plus 1 rødt. Ikke to gule og et rødt
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
Jeg er overbevist om at man sagtens kan få direkte rødt, selv om man har en advarsel. Det at have en advarsel i forvejen skulle jo i modsat fald være en "formildende omstændighed", såfremt man planter en knytnæve i ansigtet på en modstander eller laver en Roy-Keane-på-Alf-Haaland, fordi man mig bekendt i de fleste ligaer slipper billigere karantæne-mæssigt, hvis der er tale om to gule kort end hvis der er tale om direkte rødt.
Trezeguet gør det igen, denne gang 3 min. inde i overtiden i lokalderbyet mod Torino.
Ham og Zlatan er nogle giftige herrer i år, må man sige
Ham og Zlatan er nogle giftige herrer i år, må man sige

Og hold kæft hvor er det bare typisk Juventus igen. Torino spiller en flot kamp og spiller fuldstændig lige op med Juventus. Men som vi har set det før scorer de i overtiden, uden overhovedet at have haft nogle nævneværdige chancer gennem hele kampen.
Selvfølgelig kan man det. Og drogba får kun gult, da jeg er sikker på kortet bliver givet for farligt spil-for højt hævet ben. det får man ikke direkte rødt for.Hæske skrev:Mener jeg ikke man kan...
Men kan da godt ske?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Villa. Det kan du roligt spille på.Jezzman skrev:Spurs-Villa.... hvem vinder?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Jeg har spillet på Spurs så....nrg skrev:Villa. Det kan du roligt spille på.Jezzman skrev:Spurs-Villa.... hvem vinder?

Tror du har valgt rigtigt der Jezz,Jezzman skrev:Jeg har spillet på Spurs så....nrg skrev:Villa. Det kan du roligt spille på.Jezzman skrev:Spurs-Villa.... hvem vinder?
Kunne faktisk godt gå hen og blive en god kamp
Startede Malbranque inde?

Måske du sku' ha' valgt Villa JezzJezzman skrev:Jeg har spillet på Spurs så....nrg skrev:Villa. Det kan du roligt spille på.Jezzman skrev:Spurs-Villa.... hvem vinder?

Hold da op hvor var det dårligt målmandsspil af Paul Robinson

Nå, men nu står det så 1-1, så alt ka' ske.
Ja. 1-1. Laursen lavede en ordentlig blunder til Berbatovs føringsmål, men kort efter lavede Robinson et kæmpe drop på et hjørnespark og Laursen udlignede.
Det er vores 125 års fødselsdag på torsdag, så alle legender er tilstede på stadion. Gad vide hvad Pat Jennings og Erik Thorstvedt tænkte om Droppingsons indsats ifm. udligningen ?!
Det er vores 125 års fødselsdag på torsdag, så alle legender er tilstede på stadion. Gad vide hvad Pat Jennings og Erik Thorstvedt tænkte om Droppingsons indsats ifm. udligningen ?!