Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så er vi enige. Når man først er enige om at to klubber tilhører mængden af storklubber, så er det relevant at se på CL udsigter når man skal vurdere hvem der er størst. Men det skal imø også tages i betragtning at der er flere store hold i PL end i Bundesligaen, hvilket alt andet lige gør kvalifikation til CL sværere at opnå.
Det er faktisk ret genialt det der.Aarde skrev: Og så var der "Steve Bould" - SKÅL!
Den vil jeg da lege med på. Håber konen forstår hvorfor jeg er småfuld, når kampen er ovre.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg har aldrig betvivlet at Arsenal tilhører "mængden af storklubber"; det er - p.t. - indiskutabelt. Kun, at du så skråsikkert udnævnte dem til at være større end Dortmund...AJ skrev:Så er vi enige. Når man først er enige om at to klubber tilhører mængden af storklubber, så er det relevant at se på CL udsigter når man skal vurdere hvem der er størst. Men det skal imø også tages i betragtning at der er flere store hold i PL end i Bundesligaen, hvilket alt andet lige gør kvalifikation til CL sværere at opnå.

Jeg vil gerne tilstå, at min holdning måske er farvet af, at jeg har en god ven, der bor i Dortmund, så jeg har været på stadion dernede et par gange. Fantastisk oplevelse. Derimod har jeg endnu aldrig været på Emirates.
Du har ret i, at det er sværere at kvalificere sig til CL via PrL end BL, omend der potentielt er en del klubber i BL, der kan gøre sig håb om at komme med i "mængden af storklubber". Udover Bayern, BVB og S04, som imo allerede er der, har klubber som HSV, Stuttgart, Bremen og måske Leverkusen muligheder.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Hvor er Torres dog uinspirerende.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.
At nogle seriøst gerne vil have torres tilbage er mig en gåde. Jeg ville ikke have ham tilbage, om vi så fik penge for det.
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Findes der Heineken nok i Viby.......?Hekkem skrev:Det er faktisk ret genialt det der.Aarde skrev: Og så var der "Steve Bould" - SKÅL!
Den vil jeg da lege med på. Håber konen forstår hvorfor jeg er småfuld, når kampen er ovre.
Vi SMADRER det PIShold !
-
Torres udtalelser i forbindelse med Gerrards kamp nummer 600 var da sympatiske og viste, at han stadig værdsætter klubben og alt det, som den gjorde for ham.
At vi så med købet af Sturridge ikke har brug for Torres er en anden sag. Torres er en skygge af den spiller vi så i Liverpool - både hvad angår fart, touch og attitude.
Måske vi skulle forsøge at hente Mørtesakker. Han lyder som en spændende spiller
At vi så med købet af Sturridge ikke har brug for Torres er en anden sag. Torres er en skygge af den spiller vi så i Liverpool - både hvad angår fart, touch og attitude.
Måske vi skulle forsøge at hente Mørtesakker. Han lyder som en spændende spiller

-
A propos Chelsea, har Benitez egentlig stået for nogen transfers, eller er han blot en "walk in the part" i manager stolen, indtil Abramovich smider endnu en kvart milliard efter en eller anden...?Dresager skrev:Hvor er Torres dog uinspirerende.
- JudgeArdaStudge
Arshavin?!? Ham havde jeg helt glemt. 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Vermaelen har virkelig spillet sig op i anden halvleg kronet med perfekt tilbageløb og blokering på stregen.
Og Ba har på fem minutter vist mere end Torres i firs...
Og Ba har på fem minutter vist mere end Torres i firs...
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Jeg håber virkelig, det er Arsenal fra første halvleg, vi kommer til at møde på Emirates
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Hæhæ, tror jeg ikke. Må lige sende konen afsted op efter en kasse mereCynwal skrev:Findes der Heineken nok i Viby.......?Hekkem skrev:Det er faktisk ret genialt det der.Aarde skrev: Og så var der "Steve Bould" - SKÅL!

Men det er lige før det også burde gælde med 'Møtesaker'
Stupidity now - Insanaty later
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ihf er det nu en direkte duel om 6.pladsen...JTN skrev:Jeg håber virkelig, det er Arsenal fra første halvleg, vi kommer til at møde på Emirates

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Goonerz har jo en kamp in mente så for os er det kampen om, at hænge på top-4 til og med top-6 holdeneScouserTommy skrev:Ihf er det nu en direkte duel om 6.pladsen...JTN skrev:Jeg håber virkelig, det er Arsenal fra første halvleg, vi kommer til at møde på Emirates
-
Goonerz har jo en kamp in mente så for os er det kampen om, at hænge på top-4 til og med top-6 holdeneScouserTommy skrev:Ihf er det nu en direkte duel om 6.pladsen...JTN skrev:Jeg håber virkelig, det er Arsenal fra første halvleg, vi kommer til at møde på Emirates