Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mugge » torsdag, 22. nov, 2012 11:14

Martin VP skrev:
LarsU skrev:Vil også nok sige, at hvis der er nogen, der skal have karantæne her pga. sprogbrug, så står AllanShore vist ikke forrest i køen.
Jeg foreslår du sender en officiel klage til Mugge, hvis der er noget, du finder anstødeligt.
Ikke desto mindre har han ret.
Visse brugere bør også kigge lidt indad, inden de peger fingre ad andre.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 22. nov, 2012 11:22

Martin VP skrev:
LarsU skrev:Vil også nok sige, at hvis der er nogen, der skal have karantæne her pga. sprogbrug, så står AllanShore vist ikke forrest i køen.
Jeg foreslår du sender en officiel klage til Mugge, hvis der er noget, du finder anstødeligt.
God idé.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » torsdag, 22. nov, 2012 11:43

Mugge skrev:
Martin VP skrev:
Jeg har intet imod lidt hårdt sprogbrug, men jeg bliver lidt irriteret over smartass bemærkninger fra manu fans. Jeg har dog ikke tænkt mig at komme rendende til dig, men at fortælle det direkte til folk i stedet.
Jeg vil dog gerne bemærke, at du tilsyneladende ikke har problemer med at slå direkte ned på andre folk end vores manu fan. Jeg vil tro, du har delt advarsler ud for noget du selv har set uden en officiel henvendelse?

Du har i øvrigt ikke svaret mig på mit spørgsmål på foregående side.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Martin VP

Indlæg af Martin VP » torsdag, 22. nov, 2012 11:44

LarsU skrev:
Martin VP skrev:
God idé.
Det er sådan systemet fungerer.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 22. nov, 2012 11:49

Martin VP skrev:
LarsU skrev:
Martin VP skrev:
God idé.
Det er sådan systemet fungerer.
Jo, det ved jeg såmænd godt. Tror endda, jeg har benyttet mig af muligheden en gang, men kan ikke længere huske om hvad og hvem.

Men i øvrigt, VP, kan du fortælle mig, hvilket direkte citat fra AllanShore som Mugge sku' give ham karantæne for? Måske har jeg overset det, men jeg kan ikke huske at han har brugt anstødelig eller direkte fornærmende vendinger. Hvis det er den med tudekiksen, så bruger selv Bendt Bendtsen jo gerne den formulering..!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » torsdag, 22. nov, 2012 12:29

Ja okay Götze :clap:

https://www.youtube.com/watch?v=cAdR61xFIIU

Gad godt se Carragher med samme move :D
Billede

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 22. nov, 2012 13:07

Mugge, dit argument med at klager skal ske privat er ikke i alle henseende god. Det har da netop offentlighedens interesse, at både klage OG svar er tilgængeligt. Og at man altid har gjort sådan er da ikke just udviklinde. Som sagt, jeg respekterer dig arbejde, men jeg finder dig nogle gange firkantet og ikke særligt lyttende til brugerne. Og ja, jeg vælger at skrive dette offentligt med vilje.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Martin VP

Indlæg af Martin VP » torsdag, 22. nov, 2012 13:31

LarsU skrev:Hvis det er den med tudekiksen, så bruger selv Bendt Bendtsen jo gerne den formulering..!
:lol: :lol: Intet som lidt humor til at gyde olie på vandende. Godt ord igen, Lars. I parentes bemærket, så mener jeg bestemt ikke, at Bendt Bendtsen burde være en gunstig sammenligning for nogen - heller ikke engang vores gode A. Shore. Da Bendt kom med den bemærkning følte jeg en meget stor trang til at sparke min fod ind gennem fladskærmen - bare for at føle at man, i overført betydning, fik lidt ram på ham.
Og nej, jeg har ikke tænkt mig at bladre enormt mange sider på forum igennem for at finde eksempler. Jeg kan bare konstatere, at det for mig ser ud til at A. Shore får relativt lang snor ifht så mange andre. Det minder mig faktisk lidt om den misforståede danske integrationspolitik op gennem halvfemserne...
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » torsdag, 22. nov, 2012 14:24

jesper skrev:Mugge, dit argument med at klager skal ske privat er ikke i alle henseende god. Det har da netop offentlighedens interesse, at både klage OG svar er tilgængeligt. Og at man altid har gjort sådan er da ikke just udviklinde. Som sagt, jeg respekterer dig arbejde, men jeg finder dig nogle gange firkantet og ikke særligt lyttende til brugerne. Og ja, jeg vælger at skrive dette offentligt med vilje.
Hvis der ikke sendes officielle klager, så kan ego'et ikke plejes.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 33

Indlæg af matty » torsdag, 22. nov, 2012 14:35

Pongolle skrev:Ja okay Götze :clap:

https://www.youtube.com/watch?v=cAdR61xFIIU

Gad godt se Carragher med samme move :D
jeg har det sjoveste billede af Carra der spytter det ud, og tyrer det lige i panden på sig selv :lol:
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 22. nov, 2012 14:39

Alex Brockins skrev:
jesper skrev:Mugge, dit argument med at klager skal ske privat er ikke i alle henseende god. Det har da netop offentlighedens interesse, at både klage OG svar er tilgængeligt. Og at man altid har gjort sådan er da ikke just udviklinde. Som sagt, jeg respekterer dig arbejde, men jeg finder dig nogle gange firkantet og ikke særligt lyttende til brugerne. Og ja, jeg vælger at skrive dette offentligt med vilje.
Hvis der ikke sendes officielle klager, så kan ego'et ikke plejes.
Skal vi nu ikke lige være med at generalisere. Jeg mente det faktisk i en positiv forstand, og hvis det er undertegnede, du hentyder til, så er du forkert vej. Man kunne jo sige det samme om din brug af ironi, men det tager jeg sådan set som et meget sjovt indslag.
Jeg vil da give dig ret i, at der måske nok er en tendens til, at "nogen" kritiserer, bare for at kritisere og for at blive set/hørt, men det gælder ikke flertallet - langt fra.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 22. nov, 2012 14:39

Martin VP skrev:
LarsU skrev:Hvis det er den med tudekiksen, så bruger selv Bendt Bendtsen jo gerne den formulering..!
:lol: :lol: Intet som lidt humor til at gyde olie på vandende. Godt ord igen, Lars. I parentes bemærket, så mener jeg bestemt ikke, at Bendt Bendtsen burde være en gunstig sammenligning for nogen - heller ikke engang vores gode A. Shore. Da Bendt kom med den bemærkning følte jeg en meget stor trang til at sparke min fod ind gennem fladskærmen - bare for at føle at man, i overført betydning, fik lidt ram på ham.
Og nej, jeg har ikke tænkt mig at bladre enormt mange sider på forum igennem for at finde eksempler. Jeg kan bare konstatere, at det for mig ser ud til at A. Shore får relativt lang snor ifht så mange andre. Det minder mig faktisk lidt om den misforståede danske integrationspolitik op gennem halvfemserne...
Ingen kan få mig til at se rødt (i endda flere betydninger) som Bendt Bendtsen.

Men ellers var det nu bare lige i denne tråd, jeg havde svært ved at se, hvad AllanShore havde sagt, som fik Hekkem til sådan at fare i flindt. Umiddelbart kan jeg ikke se andre kommentarer end en vittig bemærkning om, at han (AS) gør det samme i Fifa, som Adriano gør i virkeligheden, samt den der med tudekiksen. Og isoleret set, skal man være en skrappere moderator end selv Mugge for at bedømme det til karantæne...

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Hekkem » torsdag, 22. nov, 2012 14:42

Mugge skrev:
Hekkem skrev:
Mugge skrev: Jeg har ikke modtaget en eneste klage, så måske bl.a. derfor. Og sålænge folk overholder reglerne, så må de være her.
Så skal du vist til at høre bedre efter. Der kommer klage efter klage efter klage over hans besynderlige færden herinde.
Jeg kan ikke bruge sure opstød til noget. Send noget konkret til mig på en PB - det har altid været sådan det foregår.
Når man så giver klager den officielle vej, bliver det brugt imod en og man bliver 'hængt til tørre'. Så pænt nej tak til den løsning.

Andre fortæller det fint andre grunde.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. nov, 2012 15:18

Simpelthen herligt at komme hjem til denne debat. Endelig bliver der lagt pres på AllanShores tilstedeværelse!

Jeg ser kun AllanShores tilstedeværelse som en provokation.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 22. nov, 2012 15:40

Martin VP skrev:
Mugge skrev:
Martin VP skrev:
Jeg har intet imod lidt hårdt sprogbrug, men jeg bliver lidt irriteret over smartass bemærkninger fra manu fans. Jeg har dog ikke tænkt mig at komme rendende til dig, men at fortælle det direkte til folk i stedet.
Jeg vil dog gerne bemærke, at du tilsyneladende ikke har problemer med at slå direkte ned på andre folk end vores manu fan. Jeg vil tro, du har delt advarsler ud for noget du selv har set uden en officiel henvendelse?

Du har i øvrigt ikke svaret mig på mit spørgsmål på foregående side.
Jeg skelner ikke til klubforhold mht. til at "slå ned". Overholder du ikke reglerne, så sender man sig selv i farezonen. Nogle ting kommer via indberetning, andre ser jeg selv. Men jeg kan ikke holde øje med alt.

:twisted: Den der manglede så i det indlæg du spørger til.

Besvar