Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 21. nov, 2012 17:12

ScouserTommy skrev:
Steven__Gerrard skrev:
YNWA! skrev:Kom til at tænke på, når vi udbygger Anfield kommer det så til at gå lidt ud over budgettet til transfer eller er jeg bare helt væk?
Formentlig ikke på kort sigt, men på længere sigt skulle det gerne betyde at transferpengepungen bliver større.

Men jeg kan godt forstå dine bekymringer, og det kan da også tænkes at det får en effekt. Men umiddelbart vil jeg tro at de to størrelser holdes adskilt i budgettet...men det er jo kun et gæt ;)
Om det på kort sigt kommer til at gå ud over transferbudgettet eller ej er imo for så vidt ligegyldigt (selvom jeg selvf. helst ser, at det ikke gør), for på det længere sigt er en udbygning/renovering simpelthen uomgængelig, hvis vi skal gøre os håb om igen at blive en seriøs udfordrer til Manure, Chelski, City m.fl.

Da pengene vel, uanset hvordan men vender og drejer det, kommer fra den samme klubkasse, er det nok vanskeligt at undgå, at det kommer til gå ud over transferbudgettet. Man kan desværre ikke bruge de samme penge flere gange.
Fordi det kan jo ikke være helt billigt og udbygge Anfield, var det ikke noget med det blev dyrere end hvis vi skulle til at bygge et helt nyt stadion på Stanley Park eller er det bare rygter?
Vi kan kun håbe på at de holder stadionbyggeriet og transferbudget adskilt som Steven_Gerrard tror.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 21. nov, 2012 17:38

YNWA! skrev:
ScouserTommy skrev:
Steven__Gerrard skrev:
YNWA! skrev:Kom til at tænke på, når vi udbygger Anfield kommer det så til at gå lidt ud over budgettet til transfer eller er jeg bare helt væk?
Formentlig ikke på kort sigt, men på længere sigt skulle det gerne betyde at transferpengepungen bliver større.

Men jeg kan godt forstå dine bekymringer, og det kan da også tænkes at det får en effekt. Men umiddelbart vil jeg tro at de to størrelser holdes adskilt i budgettet...men det er jo kun et gæt ;)
Om det på kort sigt kommer til at gå ud over transferbudgettet eller ej er imo for så vidt ligegyldigt (selvom jeg selvf. helst ser, at det ikke gør), for på det længere sigt er en udbygning/renovering simpelthen uomgængelig, hvis vi skal gøre os håb om igen at blive en seriøs udfordrer til Manure, Chelski, City m.fl.

Da pengene vel, uanset hvordan men vender og drejer det, kommer fra den samme klubkasse, er det nok vanskeligt at undgå, at det kommer til gå ud over transferbudgettet. Man kan desværre ikke bruge de samme penge flere gange.
Fordi det kan jo ikke være helt billigt og udbygge Anfield, var det ikke noget med det blev dyrere end hvis vi skulle til at bygge et helt nyt stadion på Stanley Park eller er det bare rygter?
Vi kan kun håbe på at de holder stadionbyggeriet og transferbudget adskilt som Steven_Gerrard tror.
Nu er jeg hverken revisor, investeringsekspert eller noget andet i den boldgade, men almindelig bondesnuhed siger mig altså, at hvis klubben bruger x antal pund på stadionrenovering, så kan den ikke bruge de samme pund til spillerindkøb. Det gælder uanset om man har pengene kontant i kassen eller låner dem, for penge man bruger til at afdrage på lån kan HELLER ikke bruges til transfers.

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl... :aliboronz2:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Ballotti

Indlæg af Ballotti » onsdag, 21. nov, 2012 17:54

Såfremt det er korrekt at Ba kan købes fri for 6 mil. Pund og Llorente samtidig kan erhverves for de rygtedes 5 mil. Pund, så er det en NO brainer for mig, to proven goal getters samt klassespillere for 11 mio pund :) så kan Walcott, Sturridge osv. Blive på bænken i deres respektive klubber !
One man army

Stephenson

Indlæg af Stephenson » onsdag, 21. nov, 2012 21:19

ScouserTommy skrev:
YNWA! skrev:
ScouserTommy skrev:
Steven__Gerrard skrev:

Nu er jeg hverken revisor, investeringsekspert eller noget andet i den boldgade, men almindelig bondesnuhed siger mig altså, at hvis klubben bruger x antal pund på stadionrenovering, så kan den ikke bruge de samme pund til spillerindkøb. Det gælder uanset om man har pengene kontant i kassen eller låner dem, for penge man bruger til at afdrage på lån kan HELLER ikke bruges til transfers.

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl... :aliboronz2:
Svaret er både ja og nej. Det handler om hvordan ejerkredsen kigger på og hvordan de forholder sig til løbende udgifter/engangs investeringer.
Kan sagtens være at de siger "indkøb af spillere samt løn til personale, skal kun komme fra indtægter ifht FFP reglerne som bliver indført". Men samtidig sige "en udvidelse er en langsigtet investering som vi derfor god vil låne til, inklusive de løbende udgifter til forhøjet gældsposter".
Personligt ville jeg ihvertfald skille de 2 ting ad.

SejsLFC
Geografisk sted: Sejs
Alder: 52

Indlæg af SejsLFC » onsdag, 21. nov, 2012 22:37

Med Rafa hos Chelsea er det ret usandsynligt at Torres kommer hjem til Anfield til Januar. Men jeg kan nu også bedre li tanken om Soldado, Huntelaar eller Cavani som makker til Suarez.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » onsdag, 21. nov, 2012 23:26

LFC-Aaby skrev:http://www1.skysports.com/football/news ... t-transfer
Vi skulle eftersigende kigge på Grosskreutz i aftenens kamp. Spændende!
Hvor må det navn være forfærdeligt at udtale for en scouser!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. nov, 2012 00:05

SejsLFC skrev:Med Rafa hos Chelsea er det ret usandsynligt at Torres kommer hjem til Anfield til Januar.
Heldigvis. Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan han overhovedet er blevet et emne i, tilsyneladende, manges øjne herinde. Han har spillet to elendige sæsoner, hvor han ikke har vist andet end, at han er rystende uskarp. Hvad skal vi med ham? Jeg ville ikke tage ham tilbage, om vi så fik penge for det.
Liverpool Football Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 22. nov, 2012 00:23

AndreasN skrev:
SejsLFC skrev:Med Rafa hos Chelsea er det ret usandsynligt at Torres kommer hjem til Anfield til Januar.
Heldigvis. Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan han overhovedet er blevet et emne i, tilsyneladende, manges øjne herinde. Han har spillet to elendige sæsoner, hvor han ikke har vist andet end, at han er rystende uskarp. Hvad skal vi med ham? Jeg ville ikke tage ham tilbage, om vi så fik penge for det.

Uanset hvor dårlig han er på nuværende og har været det de sidste to år, er han længder bedre end Borini er og formentlig bliver.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » torsdag, 22. nov, 2012 08:37

Oomph242 skrev:
AndreasN skrev:

Uanset hvor dårlig han er på nuværende og har været det de sidste to år, er han længder bedre end Borini er og formentlig bliver.
Det vil jeg så ikke give dig ret i. Torres har virkelig været ringe for Chelsea og det eneste man vel ikke kan sætte en finger på, er hans arbejdsindsats. En arbejdsindsats som dog også led under hans manglende selvtillid i sidste sæson. Torres har mistet sin skarphed, både teknisk, fysisk og mentalt og jeg tror aldrig han bliver en succes igen. Borini er ung og kan nå at udvikle sig meget endnu. Ikke at han nogensinde når et Torres i topform niveau, men jeg tror sagtens han kan blive en vigtig spiller for os alligevel. Han har en glimrende placeringsevne og med den rette træning, tror jeg godt han kunne blive vores super-sub.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 22. nov, 2012 09:03

Jeg har min tvivl omkring Borini. Det skyldes til dels, at han virker klejn, men det skyldes, nok endnu mere, at han hidtil også har vist for langsom handlekraft og for stor panik når han har modtaget bolden. Det er jo nu engang en angribers lod at være længest fremme på banen, men det betyder samtidig, at man ofte skal modtage bolden med ryggen til modstanden, hvilket man skal lære at mestre og her har jeg hidtil set svaghedstegn fra Borini. Han skal dog ligesom Sahin, Assaidi osv. lære at vænne sig til tempoet i Premier League, men han skal blive teknisk bedre, mere beslutsom og mere koldblodig og rolig i sin ageren, hvis han skal opnå succes.
Senest rettet af JudgeArdaStudge torsdag, 22. nov, 2012 09:51, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 22. nov, 2012 09:35

Selvfølgelig skal han vænne sig til tempoet i PL, også selv om han er engelsk fodbold opdraget.
Men jeg ser ham ikke som en spiller, der har eller nogensinde får potentiale til en top 4 PL klub.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 22. nov, 2012 12:59

Oomph242 skrev:Selvfølgelig skal han vænne sig til tempoet i PL, også selv om han er engelsk fodbold opdraget.
Men jeg ser ham ikke som en spiller, der har eller nogensinde får potentiale til en top 4 PL klub.
Jeg tror faktisk på ham. Jeg syntes han er teknisk stærk, pågående, løbestærk og tager gode løb. Han er stadig meget usikker på det hele, det er meget ydeligt. Og så er han uskarp. Men jeg tror han bliver god for Liverpool, men vil i starten helt sikkert blive en breddespiller, til han finder målet nogle gange, og får mere selvtillid.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. nov, 2012 15:23

Kelly skrev:
Oomph242 skrev:Selvfølgelig skal han vænne sig til tempoet i PL, også selv om han er engelsk fodbold opdraget.
Jeg tror faktisk på ham. Jeg syntes han er teknisk stærk, pågående, løbestærk og tager gode løb. Han er stadig meget usikker på det hele, det er meget ydeligt. Og så er han uskarp. Men jeg tror han bliver god for Liverpool, men vil i starten helt sikkert blive en breddespiller, til han finder målet nogle gange, og får mere selvtillid.
Teknisk stærk er han på ingen måde. Hans førsteberøringer har voldt ham store problemer, men hans teknik er også blevet udstillet mere, end hvad godt er, fordi Rodgers brugte ham en del på kanten i starten. Jeg er dog enig i, at han tager mange rigtige løb, og han kæmper, hvad han har lært. Jeg synes, han er en god spiller, men han skal finpudses, før han opnår hans fulde potentiale, som jeg mener er højt. Han er trods alt kun 21 år, og han har masser tid til at lære.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 22. nov, 2012 16:38

At få tid til finpudsning i Liverpool, er vidst blevet en by i Rusland.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 22. nov, 2012 18:40

Arda skrev:At få tid til finpudsning i Liverpool, er vidst blevet en by i Rusland.
Ja det er ikke nemt. Se Carroll.

Rossi fra Villareal rygtes til Liverpool. Men han er da skadet pt ?. Risikerer de ikke at hente en ny Aqua ?.

Så vidt jeg ved er det ret alvorlige skader Rossi har haft. Korsbåndsskader.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar