Aarde skrev:
Og ja, jeg pudser glorien, leger politimand og er skinhellig ud over alle grænser. Det har i overbevist mig om tidligere.
Ikke alene har vi El Pistolero, nu har vi også en sherif iblandt os
Synes faktisk AllanShore kommer med mange fine indlæg - på jobbet kan vi da også tale med fans af andre klubber og min far støtter faktisk de unævnelige... mens jeg kører på omkring det 35. år som fan af de rigtig røde.
Men Suarez-sagen har, selv i et demokrati, nok ikke behov for nuancer. De fleste herinde mener nok grundlæggende retsprincipper er blevet tilsidesat i en hidtil uset grad og forvandlet ferguson association til noget værre end en bananrepublik. Hvem har egentlig opført sig pænest af de to iltre spillere? Faktisk var der lige ved at udbryde slagsmål blandt spillerne på vej ud af det gamle lokum grundet franskmandens afskyelige optræden.
Så en mancs bør nok undlade at kommentere disse episoder, når nu sagen er så betændt som den er. Selv i et demokrati er det nogle gange klogest at holde sin kæft og koncentrere sig om noget andet.
I stedet bør vi huske nogle af de historiske bånd mellem vore klubber. Fx. at Matt Busby var gammel LFC-spiller og at han i samtaler med Shanks overbeviste sidstnævnte om de store ting han kunne udrette på Merseyside... men det er selvfølgelig ikke en nyhed mere, hvorfor vi i stedet kan konstatere, at Christian Poulsen har gjort det igen; sikret sig en kontrakt med en storklub, denne gang Ajax...
Up The RedMen... we go again!