Bare rolig. Du er ikke alene om at have prøvet det.Emmy skrev:Og vanen tro var der en PB i indbakken ganske kort tid efter jeg postede indlæggetAndreasN skrev:Emmy skrev:Uha Tex, nu får du sikkert snart en PB fra scum medløberen hvor det står du er en grimme karl. Det er i hvert fald den taktik han bruger over for mig, når han synes jeg har drillet ham for meget.
Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
- JudgeArdaStudge
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Folk vil måske godt have, at man udredder sine problemer med hinanden på selve forummet?
Fan af Manchester United
Problemet lægger i du udlægger dine holdninger på forkerte grundlag (i vores øjne) og prøver tilmed at overbevise alle herinde om, at din udlægning er den rette.AllanShore skrev:Folk vil måske godt have, at man udredder sine problemer med hinanden på selve forummet?
Vi er en del herinde der er på vores spillers side, og det er ikke så underligt. Og du er ene om at være på din spillers side, hvilket ej heller er underligt. Men du behøver ikke fortælle os hvad vi skal mene og hvilke holdninger vi bør have til emnet. Vi kan godt tænke selv og kan godt tage vores egne partier.
Du udstiller dig i denne sag, og forstår ikke du atter tager den op. Tex skriver det ganske fint, hvorledes hovedparten af Liverpool fans ser sagen, og hvorledes vores ageren er i sagen. Det bliver der ikke rykket noget om på, ved du udlægger din version. Måske nærmere tvært i mod.
Det der skete skete, og man utd, med mr. ferguson og mr. arrogance i spidsen, satte maks pres på fa og satte deres netværk i gang.
Luis Suarez er ikke racist, det ved alle. Han er nu stemplet som racist på grund af mr. fergusons netværk og mr. arrogance udnyttelse af ordudvekslingen. Luis Suarez er også stemplet som snyder på grund af mr. fergusons netværk og hans fejlagtige udtalelse 'Suarez diving all over the place' efter et opgør, hvor Suarez ikke en eneste gang lavede skuespil.
Det har så resulteret i at Luis Suarez, var uhørt påvirket af situationen med racisme tiltalen, mens sagen stod på. Det resulterede i Liverpools fald i sidste sæson. Det resulterede også i at dommerne, nu dømmer mere i mod Suarez end førhen. Det er bevist i diverse stats.
Det kan man ikke komme udenom, og virkningen fra den planlagte aktion fra man utd virkede måske endnu bedre end hvad de selv havde troet på. Men hvad måske endnu mere afgørende er, så viser det overfor omverdenen i og omkring Engelsk fodbold, hvor stor magt man utd har fået. Til det er ganske sørgeligt.
Du dummer dig ved, atter tage pb med Emmy, når nu du og Emmy har disse problemer overfor hinandens udskejelser.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Jeg forsøger nu overhovedet ikke at få vendt jeres holdning eller at tage sagen op igen for den sags skyld. Tværtimod. Jeg startede egentlig bare med at spørge om et meget enkelt spørgsmål, der endte med at give mig et ordentlig raserianfald tilbage i hovedet. Jeg gider heller ikke den her sag, men jeg er også blevet fortalt, at det ikke er pænt, bare at lade være med at svare 
Og jeg kan ikke lige se hvorfor det er et problem at jeg adresserer en som Emmy i PB, når det intet har at gøre med trådens indhold. Han er jo så glad for at udstille en "scum-medløberfan" som mig som en skidt karl, men det er nemt nok at forvride sandheden, når han er den eneste, der ved hvad der står i beskederne.

Og jeg kan ikke lige se hvorfor det er et problem at jeg adresserer en som Emmy i PB, når det intet har at gøre med trådens indhold. Han er jo så glad for at udstille en "scum-medløberfan" som mig som en skidt karl, men det er nemt nok at forvride sandheden, når han er den eneste, der ved hvad der står i beskederne.
Fan af Manchester United
I så fald ville jeg også blive harm over at få en besked fra dig!AllanShore skrev:Jeg forsøger nu overhovedet ikke at få vendt jeres holdning eller at tage sagen op igen for den sags skyld. Tværtimod. Jeg startede egentlig bare med at spørge om et meget enkelt spørgsmål, der endte med at give mig et ordentlig raserianfald tilbage i hovedet. Jeg gider heller ikke den her sag, men jeg er også blevet fortalt, at det ikke er pænt, bare at lade være med at svare
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... 58#p312658AllanShore skrev:Jeg forsøger nu overhovedet ikke at få vendt jeres holdning eller at tage sagen op igen for den sags skyld.
Og behøver ikke yderligere beviser.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Spurs har købt Adebayor, og ifølge rygter er de tæt på at købe Leandro Damiao.
Helt præcist hvilke sandheder mener de der forvrides?AllanShore skrev:Jeg forsøger nu overhovedet ikke at få vendt jeres holdning eller at tage sagen op igen for den sags skyld. Tværtimod. Jeg startede egentlig bare med at spørge om et meget enkelt spørgsmål, der endte med at give mig et ordentlig raserianfald tilbage i hovedet. Jeg gider heller ikke den her sag, men jeg er også blevet fortalt, at det ikke er pænt, bare at lade være med at svare
Jeg har bedt dig pænt om ikke at sende mig PB'er, men det har du valgt at ignorere.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Jeg undre mig lidt... Er det fordi han er manu fan at nogen er så meget efter ham? Eller fordi han er fan af en anden klub?
Og jeg tænker ikke på hans meninger osv her.
Virker naturligt at Adebayor bliver permanent Tottenham spiller. Men med Leandro Damiao også til angrebet, kunne Jermaine Defoe godt frygte for sin start position (igen). Han har ventet længe på at være første valg i angrebet, selvom han har scoret masser af mål i de få minutter han har fået her og der, som indskifter under Harry Redknapp. Han er siden blevet rost, med rette, og så længe han scorer mål og viser formen, så skulle han ikke frygte for sin startplads, af Andre Villa-Boas.Hr. Drejer skrev:Spurs har købt Adebayor, og ifølge rygter er de tæt på at købe Leandro Damiao.
Defoe har et herligt spark, og er ganske hurtig. Han er god på et kontrabasseret hold, men kan faktisk også godt se ham som god i et tikataka system som Brendan Rodgers.
Et meget interessant spørgsmål. Lad mig gerne indrømme jeg ikke fatter hvad en Man U fan laver på dette forum. Stod det til mig blev han nægtet adgang herinde. Jeg vedstår gerne at han altid taler pænt og ikke bevist provokere nogen, men en der bakker Sir A og Evra op i alt de gør, har efter min holding intet at gøre herinde. Jeg er sikker på en Everton fan ikke ville blive angrebet nær så meget.Callesen skrev:Jeg undre mig lidt... Er det fordi han er manu fan at nogen er så meget efter ham? Eller fordi han er fan af en anden klub?
Dette er min personlige holdnng. Ved godt at han gerne må skrive herinde hvis det ikke bliver provokerende - og igen det gør han ikke. Mit had til United er så ubeskrivligt stort, at næsten uanset hvad der skrives som "forsvar" over for den klub pisser mig af. Jeg læser altid hans beskeder og må flere gange tælle til 10 når mr. ferguson og Evra bakkes op og støttes.
Men vores retningslinier gør det desværre muligt for Man U fans at være her, men en der angriber vores spillere og støtter de "andre" har jeg bare INTET til fælles med. Derfor kommentere jeg aldrig hans beskeder.
Hvis jeg får en pb fra ham nu kan jeg nok ikke overholde min tavshed.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.
Jeg hader ikke man utd. og hader ikke man utd fans. Fans af man utd kan være ganske flinke. Har ikke noget mod Allanshore. Han dog i starten ikke bragte noget synderligt til forumet, men det er blevet bedre. Angående denne sag, så er han i mere modvind en normalt, da sagen er yderst betændt.
-
Jeg mindes ikke at have bakket nogle op i den der sag. Jeg har fra starten syntes den har været betændt og dum. Fra begge parter. Det eneste jeg har prøvet på er at bringe nogle nuancer til domfældelsen, da jeg ikke synes, at den er så sort/hvid, som mange, ikke kun herinde, synes den er. Men det kan da godt være, at jeg bare skal lukke kæften, selvom det er svært, når man nu går på en uddannelse, der involverer jura en del.
Og jeg kan simpelthen ikke se det slemme i at sende en privat besked til en for at udrede ens problemer, når det intet har at gøre med trådens indhold. Emmy siger, at jeg ikke kunne overholde hans "forbud" mod at kontakte ham, men så kan han bare, som jeg selv skrev til ham, lade være med at kommentere eller komme med dumme bemærkninger på hvad jeg skriver.
Men kan da bare være, at jeg skal smutte fra alt fodboldrelateret, for det er jo tydeligt, at man som United-fan, pr. 1. sekund man har bekendt det, er værre end en amøbe herinde og ens indlæg kan kun drejes ned af den negative vej.
Og jeg kan simpelthen ikke se det slemme i at sende en privat besked til en for at udrede ens problemer, når det intet har at gøre med trådens indhold. Emmy siger, at jeg ikke kunne overholde hans "forbud" mod at kontakte ham, men så kan han bare, som jeg selv skrev til ham, lade være med at kommentere eller komme med dumme bemærkninger på hvad jeg skriver.
Men kan da bare være, at jeg skal smutte fra alt fodboldrelateret, for det er jo tydeligt, at man som United-fan, pr. 1. sekund man har bekendt det, er værre end en amøbe herinde og ens indlæg kan kun drejes ned af den negative vej.
Fan af Manchester United
Klubbens bestemmelser giver dig al mulig grund til at være her, så lad dig ikke afskrække af nogle af os ikke kan udstå dem du holder med. Som jeg også skrev er du altid fair og holder dig inden for "loven" så bliv du bare herinde.
Jeg er arogant, men har intet at have det i.