Helt enig - Selv om man sidder og ødelægger F5-tasten i håbet om at spotte en ny signing, så er det ret useriøst at kritisere indsatsen so far synes jeg.Chris R. skrev: Derudover ved vi faktisk intet af hvad der er foregået i baglokalerne så det er lidt tidligt med kritik - den kan vi gemme til når transfervinduet lukker.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Re: Hvem skal ind?
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
-
Så du kan også relatere dig til det her?Mazter81 skrev:Helt enig - Selv om man sidder og ødelægger F5-tasten i håbet om at spotte en ny signing, så er det ret useriøst at kritisere indsatsen so far synes jeg.Chris R. skrev: Derudover ved vi faktisk intet af hvad der er foregået i baglokalerne så det er lidt tidligt med kritik - den kan vi gemme til når transfervinduet lukker.

Fan af Manchester United
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Præcist sir...AllanShore skrev:Så du kan også relatere dig til det her?Mazter81 skrev:Helt enig - Selv om man sidder og ødelægger F5-tasten i håbet om at spotte en ny signing, så er det ret useriøst at kritisere indsatsen so far synes jeg.Chris R. skrev: Derudover ved vi faktisk intet af hvad der er foregået i baglokalerne så det er lidt tidligt med kritik - den kan vi gemme til når transfervinduet lukker.
Så I har altså lidt humor, selv om I er fra den forkerte del af verden?

Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Så er spørgsmålet, om det er en spiller, som vi vil komme til at elske, eller om det er en spiller, vi vil elske at have skrevet kontrakt med fra start. Jeg drømmer straks stort, når jeg hører den slags udtalelser: Falcao, Cavani, Adam Johnson, Götze eller endda Alonso / Torres?LFC_20 skrev:Ben Smith @BenSmithBBC
Off camera, Rodgers said #LFC fans would find one potential new player 'incredibly exciting' - 'they'll love him'
Taget fra - LFC Transfer specs(facebook)
Det lyder spændende
Umiddelbart tror jeg dog, at Brendan Rodgers taler ud fra sit personlige kendskab til den pågældende spiller, hvorfor der muligvis er tale om Borini.
Kloppite
-
Man må jo prøve at kompensere lidt for ens tidligere valgMazter81 skrev:Så I har altså lidt humor, selv om I er fra den forkerte del af verden?

Fan af Manchester United
Hvis han kun mener der er én af vores potentielle nye spillere, som fansene vil komme til at elske, så bliver det et langt transfervindue!texnymann skrev:Så er spørgsmålet, om det er en spiller, som vi vil komme til at elske, eller om det er en spiller, vi vil elske at have skrevet kontrakt med fra start. Jeg drømmer straks stort, når jeg hører den slags udtalelser: Falcao, Cavani, Adam Johnson, Götze eller endda Alonso / Torres?LFC_20 skrev:Ben Smith @BenSmithBBC
Off camera, Rodgers said #LFC fans would find one potential new player 'incredibly exciting' - 'they'll love him'
Det lyder spændende
Umiddelbart tror jeg dog, at Brendan Rodgers taler ud fra sit personlige kendskab til den pågældende spiller, hvorfor der muligvis er tale om Borini.
Mambo skrev:Hvis han kun mener der er én af vores potentielle nye spillere, som fansene vil komme til at elske, så bliver det et langt transfervindue!texnymann skrev:Så er spørgsmålet, om det er en spiller, som vi vil komme til at elske, eller om det er en spiller, vi vil elske at have skrevet kontrakt med fra start. Jeg drømmer straks stort, når jeg hører den slags udtalelser: Falcao, Cavani, Adam Johnson, Götze eller endda Alonso / Torres?LFC_20 skrev:Ben Smith @BenSmithBBC
Det lyder spændende
Oh my, the negativity

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Det kan tolkes som om, at den pågældende spiller er et forholdsvis "stort" navn, mens resten er spillere, som vi forhåbentlig vil komme til at forgude med tiden.Mambo skrev:Hvis han kun mener der er én af vores potentielle nye spillere, som fansene vil komme til at elske, så bliver det et langt transfervindue!texnymann skrev:Så er spørgsmålet, om det er en spiller, som vi vil komme til at elske, eller om det er en spiller, vi vil elske at have skrevet kontrakt med fra start. Jeg drømmer straks stort, når jeg hører den slags udtalelser: Falcao, Cavani, Adam Johnson, Götze eller endda Alonso / Torres?LFC_20 skrev:Ben Smith @BenSmithBBC
Det lyder spændende
Jeg håber i hvert fald, at det er sådan det forholder sig. Jeg kan sagtens leve med, at der hentes en enkelt "stjernespiller" og derudover hentes et par stykker til at styrke bredden.
Kloppite
Det tør jeg ikke engang drømme om, da disse imo er urealistiske transfers, undtagen lige Adam Johnson. Håber han hentyder til Ramirez, da jeg meget gerne så ham til. Kom med Ramirez og Sturridge, så er jeg mere end tilfreds.texnymann skrev:Så er spørgsmålet, om det er en spiller, som vi vil komme til at elske, eller om det er en spiller, vi vil elske at have skrevet kontrakt med fra start. Jeg drømmer straks stort, når jeg hører den slags udtalelser: Falcao, Cavani, Adam Johnson, Götze eller endda Alonso / Torres?LFC_20 skrev:Ben Smith @BenSmithBBC
Det lyder spændende
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
Efter flere forsøg fik jeg det endelig til at fungere!!

Et interview med Rodgers der svarer på spørgsmål omkring holdet m.m.
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Ben Smith@BenSmithBBC
Fabio Borini is likely (note likely) to become Rodgers' first signing as #LFC manager. Deal not done yet though.
Ikke helt lukket alligevel ser det ud til.
Fabio Borini is likely (note likely) to become Rodgers' first signing as #LFC manager. Deal not done yet though.
Ikke helt lukket alligevel ser det ud til.
Liverpool Football Klopp
Woohuuu vi skal have Fowler tilbage!LFC_20 skrev:Ben Smith @BenSmithBBC
Det lyder spændende
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
På wiki står han allerede som Lfc spiller, så nogen må tro meget på borini historien
Alle kan gå ind og ændre på Wikipedia-siderne.richs skrev:På wiki står han allerede som Lfc spiller, så nogen må tro meget på borini historien
Liverpool Football Klopp
Fabio Borini er ikke en der får mig til, at juble. Fin spiller men ikke en, jeg falder i svime over. En Jovetić signing eller lign. kunne derimod får mig op på bordet af jubel. Tror desværre ikke jeg kommer op på bordet, i dette transfer vindue.