21 - Lucas Leiva
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: 21 - Lucas Leiva
Hvem er Henrique? Er han god?
Lucas er super. Jeg har altid synes han var god, men hans skadesperiode har haft større indflydelse på holdet end jeg kunne drømme om. Hold op, hvor han er savnet.
Lucas er super. Jeg har altid synes han var god, men hans skadesperiode har haft større indflydelse på holdet end jeg kunne drømme om. Hold op, hvor han er savnet.
Du mangler 2 kommaer. Find selv ud af hvor.Hr. Drejer skrev:Hvem er Henrique? Er han god?
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Hvad vil du egentlig opnå med dét indlæg?Niels K skrev:Du mangler 2 kommaer. Find selv ud af hvor.Hr. Drejer skrev:Hvem er Henrique? Er han god?
Velsagtens det samme, som Drejer vil opnå med sit..?Mugge skrev:Hvad vil du egentlig opnå med dét indlæg?Niels K skrev:Du mangler 2 kommaer. Find selv ud af hvor.Hr. Drejer skrev:Hvem er Henrique? Er han god?
-
Niels K skrev:Du mangler 2 kommaer. Find selv ud af hvor.Hr. Drejer skrev:Hvem er Henrique? Er han god?

- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Jeg mener nu der er en pæn forskel.Aarde skrev:Velsagtens det samme, som Drejer vil opnå med sit..?Mugge skrev:Hvad vil du egentlig opnå med dét indlæg?Niels K skrev:Du mangler 2 kommaer. Find selv ud af hvor.Hr. Drejer skrev:Hvem er Henrique? Er han god?
@Mugge
Pæn forskel? På at fluekneppe over et forkert stavet navn i forhold til at fluekneppe over to forkert satte kommaer? Hvor ligger forskellen, udover at vi er ude i grammatik- kontra retstavningskopulering? Man er jo ikke i tvivl om, hvad nogen af dem mener.
"Hvis du ikke har andet at komme med"? Well, det var jo ikke fordi du selv ydede det helt store bidrag til at begynde med. Har du aldrig lagt øre til ordsproget om stenene og glashuset?
Pæn forskel? På at fluekneppe over et forkert stavet navn i forhold til at fluekneppe over to forkert satte kommaer? Hvor ligger forskellen, udover at vi er ude i grammatik- kontra retstavningskopulering? Man er jo ikke i tvivl om, hvad nogen af dem mener.
Endnu en gang bekræfter Drejer myten om, at dobbeltmoral nødvendigvis må være dobbelt så godt som moral. Flueknepper først selv et indlæg, og nedgør derefter den bruger, han lige har fluekneppet, for at gøre det samme. Stilet.Hr. Drejer skrev:Niels K skrev:Du mangler 2 kommaer. Find selv ud af hvor.Hr. Drejer skrev:Hvem er Henrique? Er han god?
Lucas er super. Jeg har altid synes han var god, men hans skadesperiode har haft større indflydelse på holdet end jeg kunne drømme om. Hold op, hvor han er savnet.Hvis det er det eneste du har at byde ind med, så skulle du måske overveje om et fodboldforum er det rigtige sted.
"Hvis du ikke har andet at komme med"? Well, det var jo ikke fordi du selv ydede det helt store bidrag til at begynde med. Har du aldrig lagt øre til ordsproget om stenene og glashuset?
-
@Aarde
Årsagen til mit seneste indlæg skal findes i at Niels K bruger et indlæg på kun at nedgøre mit tidligere indlæg. Han nøjes ikke kun med at nedgøre det, han tager slet ikke stilling til indholdet. Deri forskellen!
Årsagen til mit seneste indlæg skal findes i at Niels K bruger et indlæg på kun at nedgøre mit tidligere indlæg. Han nøjes ikke kun med at nedgøre det, han tager slet ikke stilling til indholdet. Deri forskellen!
Det må være i en anden tråd så. Det har jeg ikke set.Hr. Drejer skrev:@Aarde
Dit indlæg er dog stadig dobbeltmoralsk og åndssvagt, uanset hvad der er sket inden. Men I skal da have lov at kæmpe færdig i fred så.
- JudgeArdaStudge
Jeg så helst, I gjorde det i PM så.
Der er i øvrigt ingen forskel på det forkert stavede navn og de manglende komma'er.
Begge dele er ment i provokation, eller fremstår hvertfald sådan.
Der er i øvrigt ingen forskel på det forkert stavede navn og de manglende komma'er.
Begge dele er ment i provokation, eller fremstår hvertfald sådan.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Og det må så være ovre i Aquilani-tråden, hvor jeg erklærer mig meget enig i et AJ-indlæg og danner kor med Aarde eller hvordan ?Hr. Drejer skrev:@Aarde
Fattede slet ikke sammenhængen og grunden til hæfte sig i et H, derfor fik du igen af samme meget primitive skuffe.
Er det ikke korrekt, at Lucas' skade var den samme, som den Essien lige har været ude med?
Essien kan jo ikke ligefrem siges at have ramt sit niveau igen.. Så jeg tænke på, om der er nogen af jer kloge hoveder der ude, der ved noget nærmere om den slags skader der har ramt vores maskinrumsmester - og om det er normalt man kan finde samme niveau igen når man kommer tilbage. For jeg er ærlig talt nervøs for, om vi kan forvente at se samme Lucas nogen sinde igen.
Essien kan jo ikke ligefrem siges at have ramt sit niveau igen.. Så jeg tænke på, om der er nogen af jer kloge hoveder der ude, der ved noget nærmere om den slags skader der har ramt vores maskinrumsmester - og om det er normalt man kan finde samme niveau igen når man kommer tilbage. For jeg er ærlig talt nervøs for, om vi kan forvente at se samme Lucas nogen sinde igen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Så vidt jeg er orienteret kommer mange tilbage for fuld skrue. Der er dog nogle, som aldrig rammer samme niveau igen. Michael Owen er et eksempel på sidstnævnte. Essien har heller ikke været den samme, men så vidt jeg husker har han også været korsbåndsskadet to gange. Brian Laudrup var vist også i sine unge dage korsbåndsskadet, hvilket aldrig fik nogen betydning for hans niveau.
Af hvad jeg har læst kan man risikere at miste en smule hurtighed, hvorfor de spillere som har levet på deres hurtighed, ofte ligner en skygge af sig selv efter en sådan skade. Jeg har dog ikke en lægevidenskabelig baggrund , så det ville være fint, hvis en med baggrund herindenfor kunne give sit input på, om ovenstående er sandt.
Af hvad jeg har læst kan man risikere at miste en smule hurtighed, hvorfor de spillere som har levet på deres hurtighed, ofte ligner en skygge af sig selv efter en sådan skade. Jeg har dog ikke en lægevidenskabelig baggrund , så det ville være fint, hvis en med baggrund herindenfor kunne give sit input på, om ovenstående er sandt.
-
Jeg er ikke lige inde i specifikationerne, men hvad jeg har læst mig til har skaderne Essien har samlet op medført at han har problemer med at bruge sit ben optimalt hvorfor han har mistet meget efter sidste skade. Det skulle angiveligt være noget med, at han ikke kan bøje knæet ordentligt. Hvilket er virkelig synd, for før det var han nok en af de bedste midtbanespillere i verden. Men han har så også været ude for 3 skader i knæet nu (?), hvilket kan tænkes at have spillet en rolle, hvorimod det er Lucas' første skade i det omfang, så chancen for at han rammer ind i det er nok ikke lige så stor. Specielt heller ikke når han kun har haft for mål at være klar til næste sæson.Surf skrev:Er det ikke korrekt, at Lucas' skade var den samme, som den Essien lige har været ude med?
Fan af Manchester United
Det er nok nærmere problemer med at strække benet? Det problem har jeg ihvertfald efter 4-5 operationer i knæet. Min læge siger det er brusk i knæet, der gør jeg mangler 2-3 grader i at kan strække benet. Og det kan åbenbart ikke fjernes, ved operation.AllanShore skrev: Det skulle angiveligt være noget med, at han ikke kan bøje knæet ordentligt..
Verden er smask fuld af hyklere....