Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 04. apr, 2012 19:18

@thefugle

Comolli aner ikke hvad han laver, men du har alligevel tre af hans signings i din ønskede start 11'er (Enrique, Downing og Suárez) selv efter seks hypotetiske sommerindkøb af eget valg. Og du vil beholde yderligere to af hans signings i truppen (Coates og Bellamy) og er usikker på, om den næstsidste af hans signings (Henderson) skal sælges eller ej. Den eneste, du efter din travle sommer med seks indkøb af høj klasse finder utilstrækkelig af Comolli's signings er Adam.

Det hænger ikke rigtigt sammen, gør det..?

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 04. apr, 2012 19:40

Aarde skrev:@thefugle

Comolli aner ikke hvad han laver, men du har alligevel tre af hans signings i din ønskede start 11'er (Enrique, Downing og Suárez) selv efter seks hypotetiske sommerindkøb af eget valg. Og du vil beholde yderligere to af hans signings i truppen (Coates og Bellamy) og er usikker på, om den næstsidste af hans signings (Henderson) skal sælges eller ej. Den eneste, du efter din travle sommer med seks indkøb af høj klasse finder utilstrækkelig af Comolli's signings er Adam.

Det hænger ikke rigtigt sammen, gør det..?
Jo hvis du forstår hvor jeg vil hen med det.

Comolli og Kenny har lavet 2 top klasse signings. Suarez og Coates. Resten mener jeg kun LIGE er gode nok til start 11, og desuden er jeg i tvivl med Henderson og Carroll fordi jeg ikke mener deres fulde potientiale er set endnu, pga de er blevet brugt forkert og hevet ud og ind af start opstillingen. Tror desuden alt hvad der er kommet fra England er kommet til klubben pga. KD. Han har haft det sidste ord, andet kan jeg ikke tro. LFC har haft stor succes med spillere uden for england, og det er ændret siden hans tilgang. Forstår du bedre nu, hænger det sammen ? :)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 04. apr, 2012 19:55

Det jeg ikke helt forstår er, at hvis spillere som Downing og Enrique aktuelt kun LIGE er gode nok til start 11'eren, hvorfor er det så ikke dem, du vil erstatte henover sommeren? Er det fordi, du godt kan se os komme til tops med dem? For i så fald har Comolli stået bag i hvert fald fire for dig tilfredsstillende signings (Suárez, Coates, Downing, Enrique) - og Bellamy kan man vel næppe være andet end tilfreds med, så det er fem i alt. Så er der Henderson, som du ikke er helt sikker på, så han er vel hverken top eller flop, og til sidst Carroll og Adam, som er fejlkøb.

Fem gode køb, et enkelt lala-køb og to fejlkøb, hvis jeg forstår dig ret. Er det virkelig så horribel en hit-rate, at Comolli skal have prædikatet "aner ikke hvad han laver" hængende på sig?

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 04. apr, 2012 20:09

Jeg ville også være meget glad for at få Isla tilknyttet. Men han bliver aldrig en erstatning for Kuyt hvad målscoring angår. Han kan - som Kuyt - løbe solen sort, men mål laver han ikke. Han har lavet 6 mål i 122 kampe for Udinese, if. Wiki.
Hvis vi henter ham, vil jeg som udgangspunkt se ham som central midt, hvor han passende kunne være Lucas' makker som vi ikke har nogen oplagt kandidat til pt. Men endnu et godt bud på en 'possibility' spiller.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 04. apr, 2012 20:17

Årets total for Isla lyder hidtil på 3 mål og 2 assists i 21 kampe. Så kan man så spekulere over, hvor på banen, han har spillet de 21 kampe.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 04. apr, 2012 20:20, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 04. apr, 2012 20:19

Aarde skrev:Det jeg ikke helt forstår er, at hvis spillere som Downing og Enrique aktuelt kun LIGE er gode nok til start 11'eren, hvorfor er det så ikke dem, du vil erstatte henover sommeren? Er det fordi, du godt kan se os komme til tops med dem? For i så fald har Comolli stået bag i hvert fald fire for dig tilfredsstillende signings (Suárez, Coates, Downing, Enrique) - og Bellamy kan man vel næppe være andet end tilfreds med, så det er fem i alt. Så er der Henderson, som du ikke er helt sikker på, så han er vel hverken top eller flop, og til sidst Carroll og Adam, som er fejlkøb.

Fem gode køb, et enkelt lala-køb og to fejlkøb, hvis jeg forstår dig ret. Er det virkelig så horribel en hit-rate, at Comolli skal have prædikatet "aner ikke hvad han laver" hængende på sig?
Jeg forstår egentlig godt du ikke er helt med på hvad jeg mener. Lad os lige klargøre, sådan som Henderson og Carroll har spillet, så er de med i "flop" gruppen. Men den tvivler jeg på, for tror MÅSKE de er bedre end hvad de har vist, så dem vil jeg ikke bedømme endnu.

Men altså Bellamy er jeg overbevist om at Kenny har været inde over, med 80-90% af "Bestemmelses-retten" af den transfer, samme med Downing. Så dem vil jeg ikke lægge på Comolli. Uden at jeg her kan være sikker, det er bare min overbevisning.

Men det jeg PRØVER at sige er at de signings der er i start 11, det er måske fordi jeg ikke mener der lige pt, er nogen vi kan erstatte dem med, som er realistiske erstatninger. Dvs klubben er ikke attraktiv for bedre spillere. Jeg mener rent faktisk Downing er en super god spillere, nogle af de ting man så i de første kampe hvor han afdrible flere spillere og banker til bolden mod mål, var jo af høj klasse. At de ikke går ind er så uheld vil jeg sige. Hvis han kunne vise klassen fra Aston Villa mht til indlæg + wing klassen han viste de første kampe, i en hel sæson, så er jeg overbevist om at han er en top klasse spiller!

At give ham det prædikat er måske lidt overdrevet. Jeg synes nok bare i bund og grund, at det er Kenny der er den store synder i det her. Tror hans taktiske evner i kampene, mht til start opstilling og indskiftninger ødelægger det hele. Carroll, Henderson, Downing osv. De skulle ha flere sammenhængende kampe at starte inde i, for ligesom at finde hinanden og finde en rytme. Start 11'eren har bare været så forskellig fra kamp til kamp, hvilket intet hold kan tåle.

MEn min UD og IND liste, hvis den blev fuldført, ville jeg mene vi ville have et hold der kunne vinde PL og CL for den sags skyld. For vores bænk er lige pt heller ikke god nok. Shittys bænk er jo nærmest bedre end vores start opstilling.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 05. apr, 2012 00:45

Angriber/ Suarez og Carroll er desværre for lidt.

Det er EN vigtig ting - og få comolli væk(hurtigst muligt) han har også lavet lort i Tottenham, efter det, går det MEGET bedre for dem. That's it. :music:
Vi behøver ikke skifte Dalglish, men give ham minimum en sæson til at få holdet til at sættes på plads. Han fortjener mere tillid, men kan godt se Mourinho ville være super. Måske han bliver træt af Real Madrid, og smutter til England igen? :hello1:
You'r Never Walk Alone. ///

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » torsdag, 05. apr, 2012 01:02

Ud med Andy Carroll og skift ham med XHERDAN SHAQIRI og Ind med Lukas PODOLSKI, Ryan Shawcross, og Lucas Rodrigues (ham brasiliener). og Brug Gerrard som playmaker mere lidt diffensive.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » torsdag, 05. apr, 2012 02:03

bjarnereds skrev:Ud med Andy Carroll og skift ham med XHERDAN SHAQIRI og Ind med Lukas PODOLSKI, Ryan Shawcross, og Lucas Rodrigues (ham brasiliener). og Brug Gerrard som playmaker mere lidt diffensive.
Du vil skifte Carroll med en fløj eller hvad? så har vi en uskarp Suarez oppe foran, men han kan jo selvfølgelig udskiftes med en (om muligt)endnu mere sløj Kuyt.

Hvis det er forslaget foretrækker jeg, Comolli fortsætter.

Og din caps lock med Podolski giver jeg ikke 5 flade ører for, han skifter vel til Arsenal. Det siger medier,spåkoner og samtlige stjerner i universet.

LFC sæson 12-13 mål scorede omkring 14 styk.

Derudover er Shaquiri Bayern Munchen spiller næste sæson. Bare til info.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 05. apr, 2012 10:00

Gerrard bag en topangriber, som ikke findes i vores nuværende trup. En ny topmakker til Lucas på den centrale f.eks. Martinez.
Suarez på den ene kant og Downing på den anden. Bellamy kan spille alle disse pladser også.

Vi har gode breddespillere i Spearing, Hendo og Adam til midten, og Carroll bliver angrebsreserve. Systemet kan ændre til 4-3-3, hvis enkelte spillere er ude, f.eks. vores wingers.

---------- Ny -----------
------------ Stevie -----
Suarez
-------- Martinez -- Downing

------------ Lucas ----------

Henrique - Agger - Skrtel - GJ

------------ Reina ----------

Subs.: Doni, Robinson, Coates, Carra, Kelly, Flanno, Spearing, Adam, Hendo, Shelvey, Sterling, Bellars, Carroll.

Ud: Jones, Aurelio, Darby, Maxi, Kuyt, Aquilani, Cole.

Vi har bredden, vi skal have et par topspillere mere.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 05. apr, 2012 10:17

Ifølge Liverpool.no /de refererer til The Telegraph og Daily Mail), er Kuyt, Maxi og Aurelio salgsemner til sommer. Intet nyt i det, det vidste vi allesammen godt inderste inde. De overraskende er dog, at Tonny Trindade de Vilhena, Pablo Armero og Dan Smith. Jeg kender dem ikke, og har ikke set dem spille. Den førstnævnte er ifølge wiki kun 17 år, midtbanespiller og fra Feyenoord. Pablo er columbianer, 25 år og spiller i venstre side, mens Dan Smith er en 16 årig gut fra Crewe som vi forhandler om (pris: £400.000). The Telegraph er rimelig pålidelig, men hvis de tre kommer ind, så køber vi forhåbentlig også nogle voksne.

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » torsdag, 05. apr, 2012 10:28

Martinez ind og vi kan begynde at synge; we got the best midfield in the world, igen.

:D

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » torsdag, 05. apr, 2012 13:59

Thommo skrev:
bjarnereds skrev:Ud med Andy Carroll og skift ham med XHERDAN SHAQIRI og Ind med Lukas PODOLSKI, Ryan Shawcross, og Lucas Rodrigues (ham brasiliener). og Brug Gerrard som playmaker mere lidt diffensive.
Du vil skifte Carroll med en fløj eller hvad? så har vi en uskarp Suarez oppe foran, men han kan jo selvfølgelig udskiftes med en (om muligt)endnu mere sløj Kuyt.

Hvis det er forslaget foretrækker jeg, Comolli fortsætter.

Og din caps lock med Podolski giver jeg ikke 5 flade ører for, han skifter vel til Arsenal. Det siger medier,spåkoner og samtlige stjerner i universet.

LFC sæson 12-13 mål scorede omkring 14 styk.

Derudover er Shaquiri Bayern Munchen spiller næste sæson. Bare til info.
Han er mere offensive end Carroll, der er ikke noget angriber hos Carroll, han spiller bare bolden tilbage hele tiden. Jaah, Suarez er fandme uskarp, han skal først ha' mange chancer inden han scorer mål :doh1: Men jeg keder ikke mere med Carroll.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 05. apr, 2012 21:52

Kom hid Matinez, du er god til midten. Håber virkelig vi går 100% efter ham!
Han skal sættes sammen med Lucas/Spearing! Eller måske Gerrard. Virkelig fremgang, hvis vi går efter kvalitet (lidt ligesom Alonso, som imponerede) :headbang:
You'r Never Walk Alone. ///

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 05. apr, 2012 22:53

Kom hid Matinez, du er god til midten. Håber virkelig vi går 100% efter ham!
Han skal sættes sammen med Lucas/Spearing! Eller måske Gerrard. Virkelig fremgang, hvis vi går efter kvalitet (lidt ligesom Alonso, som imponerede)

Forhåbentligt lidt flere år end Alonso, ud af sine 4 år i LFC havde han vel kun ca. et rigtigt år spillemæssigt.

Vi må håbe at der kan tiltrækkes spillere af Matinez niveau.

Besvar