Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 31. jan, 2012 19:27
Mugge skrev:Hr. Drejer skrev:Cynwal skrev:LFC-Aaby skrev:
Haha

Må indrømme at jeg røg i med begge ben!! Jeg skal skrive om Suarez sagen til næste nummer af fanbladet, og nåede desværre at ringe til formanden for at checke, om vinklen på historien evt. skulle ændres. Plask

Èn ting er at man falder i med begge ben, noget helt andet er, at man ligefrem reklamere med det.
Ellers var nyheden nu nok blevet lækket...

Skulle vi ikke bare være lidt seriøse?

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » tirsdag, 31. jan, 2012 19:32
Er QPR stadig interesseret i Tevez efter de har hentet Cisse og er tæt på Zamora? Ser os umiddelbart som eneste potentielle destination for Tevez, men tror han får lov at blive i City til sæsonen er ovre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Irish_kop
- Geografisk sted: Göteborg
- Alder: 44
af Irish_kop » tirsdag, 31. jan, 2012 19:34
Jeg tror sgu mere og mere på den her!!
http://www.dailystar.co.uk/football/vie ... ol-switch/
Hvis vi skriver med nogen, så tror jeg det er enten Defoe, eller Ba.. Tevez har vi vist prövet på (Siger de kloge på RAWK)
Jeg håber på Ba, hvis vi skal ha nogen!..
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Irish_kop skrev:Jeg tror sgu mere og mere på den her!!
http://www.dailystar.co.uk/football/vie ... ol-switch/
Hvis vi skriver med nogen, så tror jeg det er enten Defoe, eller Ba.. Tevez har vi vist prövet på (Siger de kloge på RAWK)
Jeg håber på Ba, hvis vi skal ha nogen!..
I søndags troede du ellers ikke på noget som helst....

"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Doessing
af Doessing » tirsdag, 31. jan, 2012 19:52
Det italienske vindue er lukket, så Milan kan ikke længere hente Tevez.
Det vil da være alt andet end klogt hvis Man City ikke lejer ham ud for resten af sæsonen. Han mister jo markedsværdi for hver dag han forsat skal træne med deres reservehold.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
af Belloni » tirsdag, 31. jan, 2012 19:58
Doessing skrev:Det italienske vindue er lukket, så Milan kan ikke længere hente Tevez.
Det vil da være alt andet end klogt hvis Man City ikke lejer ham ud for resten af sæsonen. Han mister jo markedsværdi for hver dag han forsat skal træne med deres reservehold.
Ja og koster kassen i løn. Hvis vi kan betale halvdelen af hans løn og han beholder sin markedsværdi. Godt nok er City vores konkurrenter men mon ikke de er så langt foran at de er ligeglade? Ja måske kan han ligefrem hjælpe dem i mesterskabskampen ved at spille for liverpool
-
Doessing
af Doessing » tirsdag, 31. jan, 2012 20:04
Belloni skrev:Doessing skrev:Det italienske vindue er lukket, så Milan kan ikke længere hente Tevez.
Ja og koster kassen i løn. Hvis vi kan betale halvdelen af hans løn og han beholder sin markedsværdi. Godt nok er City vores konkurrenter men mon ikke de er så langt foran at de er ligeglade? Ja måske kan han ligefrem hjælpe dem i mesterskabskampen ved at spille for liverpool
Ja kunne blive en ren win win situation
Da han var i tæt dialog med Milan forlød det da også, at han var villig til at tage en pæn lønnedgang.
-
LFC_20
Defoe ville være fin i mine øjne, vi har pt kun Carroll & Suarez som "rigtige" angribere, defoe tror jeg kan supplere suarez fint, derudover spiller vi tit kun med en dicideret angriber og tror hverken ba eller tevez vil finde sig i at sidde på bænken i Liverpool, derudover vil jeg mene defoe godt kan spille lidt samme rolle som bellamy.
- og defoe har massere af pl erfaring & erfaring fra landsholdet, og så kender han vel comolli? - så jeg siger go for en fair pris!

-
sjampen
- Alder: 34
af sjampen » tirsdag, 31. jan, 2012 20:15
Doessing skrev:Belloni skrev:Doessing skrev:Det italienske vindue er lukket, så Milan kan ikke længere hente Tevez.
Da han var i tæt dialog med Milan forlød det da også, at han var villig til at tage en pæn lønnedgang.
Jeg er egentlig ligeglad med pengesagen, både City og Tevez ved godt at der ikke findes en klub som giver dem en god handel på den front. Hvis Tevez skal til Liverpool er det eneste jeg er interreseret i hans form og hans psyke. Jeg ser ham som den ultimative "locker room cancer" og jeg vil aldrig blive overbevist 100 % om at han reelt gider klubben.
Jeg er smålunken på Defoe, men mest fordi jeg aldrig rigtig har set ham som en finisher. Jeg blev faktisk lidt overrasket over hans målstatistik. Til en billig penge er det vel et OK køb, men jeg mener nu ikke at han er en definitiv løsning på vores scoringsproblemer. Har han det fint med at være en sekundær spiller?
Imod moderne fodbold.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Defoe er ikke med i Spurs' trup til aftenens kamp. Hvor mon han er henne i stedet for?
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Doessing
af Doessing » tirsdag, 31. jan, 2012 20:26
sjampen skrev:Doessing skrev:Belloni skrev:Doessing skrev:Det italienske vindue er lukket, så Milan kan ikke længere hente Tevez.
Jeg er egentlig ligeglad med pengesagen, både City og Tevez ved godt at der ikke findes en klub som giver dem en god handel på den front. Hvis Tevez skal til Liverpool er det eneste jeg er interreseret i hans form og hans psyke. Jeg ser ham som den ultimative "locker room cancer" og jeg vil aldrig blive overbevist 100 % om at han reelt gider klubben.
Jeg er smålunken på Defoe, men mest fordi jeg aldrig rigtig har set ham som en finisher. Jeg blev faktisk lidt overrasket over hans målstatistik. Til en billig penge er det vel et OK køb, men jeg mener nu ikke at han er en definitiv løsning på vores scoringsproblemer. Har han det fint med at være en sekundær spiller?
Netop derfor kunne en lejeaftale være en fornuftig deal. Vi hænger ikke på ham, hvis han fortsætter humørsvingningerne fra Man City, og til sommer har vi forhåbentlig kvalificeret os til CL og får dermed bedre mulighed for at signe en permanent løsning.
Tevez har på trods af humørsvingninger leveret varen i alle klubber.
Senest rettet af
Doessing tirsdag, 31. jan, 2012 20:31, rettet i alt 1 gang.
-
KingKenny94
- Geografisk sted: Skive
af KingKenny94 » tirsdag, 31. jan, 2012 20:30
[quote="Emmy"]Defoe er ikke med i Spurs' trup til aftenens kamp. Hvor mon han er henne i stedet for?[/quote
Kan godt tyde på at, defoe er liverpool spiller inden midnat!
-
jacobq
- Alder: 31
KingKenny94 skrev:Emmy skrev:Defoe er ikke med i Spurs' trup til aftenens kamp. Hvor mon han er henne i stedet for?[/quote
Der går også rygter (TWITTER

) om at han er blevet skadet og derfor ikke er med

-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
KingKenny94 skrev:Emmy skrev:Defoe er ikke med i Spurs' trup til aftenens kamp. Hvor mon han er henne i stedet for?[/quote
Ja vi laver nok en byttehandel hvor de får Gerrard og vi får Defoe, nu hvor hverken Defoe eller Gerrard er med i kampene i aften.

-
Larry Dillman
af Larry Dillman » tirsdag, 31. jan, 2012 20:38
Sikke et langtidsholdbart hold, som vi bygger op med en offensiv bestående af spillere over 30 år: Bellars, Kuyt, Maxi, (Gerrard) og marginalt under 30 år: Downing og nu måske Defoe!
Aldersmæssigt lugter det af et hold, der burde toppe nu, for der er sgutte meget at bygge videre på

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!