Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
dphreak
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 41

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af dphreak » lørdag, 18. jun, 2011 22:26

Så lige nyheden om Torres og The *** og ifølge diverse twitter-rygter så har The *** blot viderebragt historien som deres egen...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. jun, 2011 22:58

dphreak skrev:Så lige nyheden om Torres og The *** og ifølge diverse twitter-rygter så har The *** blot viderebragt historien som deres egen...
Selv om jeg blev lagt lidt for had, pga min kritiske holdning til torres i de sidste 1½-2 år, vælger jeg faktisk i dette tilfælde at tro han har været fornuftig, og ikke talt med den "avis".
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. jun, 2011 13:28

Hr. Drejer skrev:Så er vejen vel banet for Villas-Boas.
Så blev det alligevel ham.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 20. jun, 2011 14:04

Hr. Drejer skrev:
Link? Det bedste jeg indtil nu har set er en artikel fra Daily Mail med lidt teorier omkring Porto-direktørens seneste udtaleleser om Boas' "frikøbsklausul", men uden nogen egentlig Chelsea-relateret substans. Der står ikke noget på Chelsea's officielle, ej heller Porto's.

Stephenson

Indlæg af Stephenson » mandag, 20. jun, 2011 14:09

Aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
Link? Det bedste jeg indtil nu har set er en artikel fra Daily Mail med lidt teorier omkring Porto-direktørens seneste udtaleleser om Boas' "frikøbsklausul", men uden nogen egentlig Chelsea-relateret substans. Der står ikke noget på Chelsea's officielle, ej heller Porto's.
http://www.bold.dk/nyt/BBC-Villas-Boas- ... ea-manager

BBC plejer vidst at være rimeligt okay :cry:

Havde ellers virkeligt håbet at han ville tage over for Kenny på et tidspunkt. Men ved ikke rigtigt hvordan jeg vil have det hvis han har trænet Chelsea.

Aarde

Indlæg af Aarde » mandag, 20. jun, 2011 14:17

Stephenson skrev:
Aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:
http://www.bold.dk/nyt/BBC-Villas-Boas- ... ea-manager

BBC plejer vidst at være rimeligt okay :)
Læs artiklen:
BBC skrev:Chelsea to appoint Porto coach Andre Villas-Boas

Porto coach Andre Villas-Boas is to join Chelsea following the sacking of Carlo Ancelotti in May.
The 33-year-old Portuguese guided Porto to the Europa League title last season.
Villas-Boas has a clause in his contract that allows him to leave Porto should another club offer £13.2m for his services.
In a statement, Porto said they had yet to receive an offer that activated the release clause.
Porto also clinched a domestic double under Villas-Boas last season, winning the league and the league cup.
Guus Hiddink has also been linked with a return to Chelsea, where he won the FA Cup as a caretaker manager in 2009.
Det er ikke en meter mere konkret og troværdigt en hvad Daily Mail skrev tidligere - snarere tværtimod (jvf. det markerede).
Det er muligt at i har ret i, at han ender i Chelsea (der er sjældent så meget røg uden ild), men jeg synes ingenlunde, at det kan betragtes som værende en "done deal" endnu.

Stephenson

Indlæg af Stephenson » mandag, 20. jun, 2011 15:40

Aarde skrev:Alt for meget tekst
Kan du vel ha´ ret, og håber virkelig ikke at det sker. Tror at han bliver en af de absolut bedste trænere!

Aarde

Indlæg af Aarde » mandag, 20. jun, 2011 18:32

Stephenson skrev:
Aarde skrev:Alt for meget tekst
Kan du vel ha´ ret, og håber virkelig ikke at det sker. Tror at han bliver en af de absolut bedste trænere!
Du er da en flab hva'? ;) Jeg synes nu ikke fire linier er så slemt igen - resten må stå for BBC's regning.

Angående Villas Boas er vi enige. Vi har ikke brug for et nyt Mourinho'sk Chelsea-imperium i engelsk fodbold.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 21. jun, 2011 22:33

Villas-Boas’ frikøbsklausul udløst
FC Porto meddeler, at klubben har modtaget betaling svarende til succestræner Andre Villas-Boas’ frikøbsklausul på 112 millioner kroner. Han er nu fri til at skrive kontrakt med andre klubber. Ny cheftræner bliver Vitor Pereira
Sagaen om FC Portos cheftræner Andre Villas-Boas har fået tilføjet et nyt kapitel. De portugisiske mestre meddeler nemlig nu på klubbens hjemmeside, at man har modtaget et beløb svarende til Villas-Boas’ frikøbsklausul på 112 millioner.

Dermed er vejen banet for, at den tidligere Chelsea-assistent kan vende tilbage til London-klubben som ny chef. Villas-Boas har længe været kædet sammen med et skifte til Abramovich’s mandskab, og nu skulle den sidste sten altså være ryddet af vejen. Det skriver SportingLife.

Samtidig meddeler FC Porto, at klubben har ansat Villas-Boas’ assistent Vitor Pereira som ny cheftræner. Parterne har underskrevet en to-årig kontrakt, og Pereira begynder omgående i sit nye job.
http://www.bold.dk/nyt/Villas-Boas-frik ... ul-udloest

Det kunne da godt gå hen og blive en uheldig kombination, hvis han kan præge et Chelsea hold som han har gjort med Porto

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 22. jun, 2011 14:36

Det var så det indkøb jeg frygtede allermest, men som jeg inderst inde godt vidste ville ske. Han er dygtig, med et utroligt drive, og han kan igen gøre Chelsea til et mesterskabshold. Jeg forventer at Falcao følger med ham til London.

andeth

Indlæg af andeth » onsdag, 22. jun, 2011 19:49

Jeg forventer, at Villas-Boas fører Chelsea til 2. pladsen i ligaen og semifinale i CL i hans første sæson i klubben.... Og Abramovich kvitterer med en fyreseddel, når sæsonen er overstået.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 22. jun, 2011 21:53

andeth skrev:Jeg forventer, at Villas-Boas fører Chelsea til 2. pladsen i ligaen og semifinale i CL i hans første sæson i klubben.... Og Abramovich kvitterer med en fyreseddel, når sæsonen er overstået.
Bestemt ikke noget urealistisk scenarie. Utroligt nok.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 23. jun, 2011 13:25

Hvis i synes vi betaler overpriser for vores spillere, så vent til Chelsea med deres nye træner i spidsen går fuldstændig amok efter 1. juli. De kommer til at bruge RIGTIG MANGE £!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Stephenson

Indlæg af Stephenson » torsdag, 23. jun, 2011 14:38

Emmy skrev:Hvis i synes vi betaler overpriser for vores spillere, så vent til Chelsea med deres nye træner i spidsen går fuldstændig amok efter 1. juli. De kommer til at bruge RIGTIG MANGE £!
Må næsten håbe at vi har lukket de vigtigste handler, ellers bliver priserne da endnu mere tossede...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 26. jun, 2011 22:33

Hvis jeg var Barcelona, ville jeg lade Tiago komme op, som de har snakket om, og så vente 1-2 år med at hente Cesc hjem, der er Xavi alligevel ved at være tæt-på-færdig og Cesc forlængenger næppe, og dermed er prisen styrtdykket. Og tror egentlig godt Cesc kan overtage Xavi´s position, uden dog at være en "ny Xavi", personligt kan jeg ikke finde en "ny Xavi" rundt omkring :dontknow: .

Der er mangel på penge hos FC Barcelona. Samtidig vil man gerne have den fortabte søn, Cesc Fabregas, hjem fra Arsenal. Så derfor har man kigget nøje på, hvor der kan spares.

- Ved at være strenge og hårde har vi fjernet catering-begivenheder, vores livvagter, og vi er endda stoppet med at lave farvefotokopier i klubben. Nu er det i sort/hvid, og så skal vi spare på toneren, siger klubpræsident Sandro Rosell til TV3 i Katalonien ifølge Daily Mail.

Barcelona har angiveligt 40 millioner pund til rådighed til spillerindkøb, men da man også gerne skulle have fat i Udineses Alexis Sanchez, så skal der altså for alvor spares, hvis Fabregas igen skal blive Barcelona-spiller.
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... at-fa-cesc
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar