Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 09. jun, 2011 21:26

Downing lægger nu op til flest mål når han ligger på højreflanken, hvor han kan bruge sit giftige højreben, mens han scorer en del mål når han ligger på venstrekanten, hvor han er god til at søge bagerste stolpe. Det vi mangler er nok primært assist og derfor vil jeg mene at vi skal lede efter en spiller der er venstrebenet til vores venstrekant.

Mener dog også Downing er en glimrende spiller og helt på niveau med Young.

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » torsdag, 09. jun, 2011 21:31

Østergaard skrev:Haha, sikke nogle bumerter jeg laver iaften! ;-)
Og så kan du godt sige til ham Juhl at nu ikke noget med forsøg på tv-redninger. Han har fanme bare at holde fast i læderet eller bokse det ud af kommunen, ellers sender vi Carra ned og giver et møgfald :lol:
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 09. jun, 2011 21:32

SørenK skrev:Jeg har overordentlig svært ved at se, hvordan køb af Downing, Adam, Dann og Marveaux samlet skal løbe op i 50 mio. pund.

- Downings pris vil jeg vurdere til ca. 15 mio. Denne værdisætning tror jeg også Aston Villa som udgangspunkt deler.
- Dann og Adam, begge to fra nedrykkede klubber, max. 10 mio. pund. Kan ikke se hvordan to nedrykkere skal have råd til at forlange mere.
- Marveaux er som bekendt gratis.

Altså samlet set 35 mio. pund. Hvis vi betaler de 50, der nævens, synes jeg godt nok, at vi har betalt en voldsom overpris for spillere som i min optik ikke engang styrker vores position markant.

Mht. snakken om Kuyt og Downing i rotation, så tror jeg helst sikkert, at Downing (hvis han kommer) er tiltænkt en mere eller mindre permanent plads på venstrekanten med den ene opgave at fodre Carroll med en allerhelvedes masse indlæg!
Jeg tror nu de 50M er inkl. Henderson. Læs igen:
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... s-revealed

"Dalglish is keen on Stewart Downing, Charlie Adam, Scott Dann and Sylvain Marveaux and the quartet would take his summer spending to £50million."

Jeg har længe været skabsfan af Villas kantspil med Young, Downing og Albrighton. Da jeg foretrækker Mata over Young (og gerne vil lade den drøm leve), ville jeg være godt tilfreds med Downing. Synes han har noget af det speed vi mangler, og nogle gode, gammeldags klasse indlæg, der kan smækkes ind i skallen på Carroll.

Samtidig tror jeg lige vi skal tage en dyb indånding, inden vi reagerer (mere eller mindre overdrevet) på samtlige rygter der dukker op.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 09. jun, 2011 21:36

Mads T. skrev:Downing lægger nu op til flest mål når han ligger på højreflanken, hvor han kan bruge sit giftige højreben, mens han scorer en del mål når han ligger på venstrekanten, hvor han er god til at søge bagerste stolpe. Det vi mangler er nok primært assist og derfor vil jeg mene at vi skal lede efter en spiller der er venstrebenet til vores venstrekant.

Er vi enige om at han er naturligt venstrebenet?
"We're not racist, we only hate the mancs"

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » torsdag, 09. jun, 2011 21:53

bensmith_Times
Ben Smith
Henderson = old news. Another top #LFC transfer story in Times tomorrow
Så er der jo også lidt at glæde sig til i morgen. Mon han snakker om Wickham? Downing? Dann?
Håber lidt på enten Wickham, eller et større navn.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » torsdag, 09. jun, 2011 21:55

jacobq skrev:
bensmith_Times
Ben Smith
Så er der jo også lidt at glæde sig til i morgen. Mon han snakker om Wickham? Downing? Dann?
Ku være så fedt hvis det var Wickham eller Mata! :headbang:
Billede

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af Mr.Kop » torsdag, 09. jun, 2011 21:55

Downing er venstrebenet.
Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
SørenK
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 32

Indlæg af SørenK » torsdag, 09. jun, 2011 21:58

Surf skrev:
SørenK skrev:Jeg har overordentlig svært ved at se, hvordan køb af Downing, Adam, Dann og Marveaux samlet skal løbe op i 50 mio. pund.

- Downings pris vil jeg vurdere til ca. 15 mio. Denne værdisætning tror jeg også Aston Villa som udgangspunkt deler.
- Dann og Adam, begge to fra nedrykkede klubber, max. 10 mio. pund. Kan ikke se hvordan to nedrykkere skal have råd til at forlange mere.
- Marveaux er som bekendt gratis.

Altså samlet set 35 mio. pund. Hvis vi betaler de 50, der nævens, synes jeg godt nok, at vi har betalt en voldsom overpris for spillere som i min optik ikke engang styrker vores position markant.

Mht. snakken om Kuyt og Downing i rotation, så tror jeg helst sikkert, at Downing (hvis han kommer) er tiltænkt en mere eller mindre permanent plads på venstrekanten med den ene opgave at fodre Carroll med en allerhelvedes masse indlæg!
Jeg tror nu de 50M er inkl. Henderson. Læs igen:
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... s-revealed

"Dalglish is keen on Stewart Downing, Charlie Adam, Scott Dann and Sylvain Marveaux and the quartet would take his summer spending to £50million."

Jeg har længe været skabsfan af Villas kantspil med Young, Downing og Albrighton. Da jeg foretrækker Mata over Young (og gerne vil lade den drøm leve), ville jeg være godt tilfreds med Downing. Synes han har noget af det speed vi mangler, og nogle gode, gammeldags klasse indlæg, der kan smækkes ind i skallen på Carroll.

Samtidig tror jeg lige vi skal tage en dyb indånding, inden vi reagerer (mere eller mindre overdrevet) på samtlige rygter der dukker op.
Ja, det har du da fuldstændig ret i! Den glippede lige for mig. Nu giver det bedre mening :)

Og ja, Downing er venstrebenet, hvorfor jeg også mener, at han skal ligge på venstrekanten, så han kan gå til baglinjen og lægge indlæg til Carroll. Puha, hvor er det længe siden vi har haft den type. Jeg savner Kewell i topform!

LiverbirdOnMyChest
Geografisk sted: Øst for Anfield

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » torsdag, 09. jun, 2011 21:58

En lille sjov ting.. Kenny Dalglish har hentet følgende til klubben siden sin genansættelse (I rækkefølge):

Luis Suarez - 24 år
Andy Carroll - 22 år
Jordan Henderson - 20 år

Næste mulige (højst sandsynligt)

Connor Wickham - 18 år

Det virker somom at hver gang vi henter en ny spiller så bliver de 2 år yngre... så i kan godt glemme alt om Aguero, Adam, Downing og Dann... De passer ikke ind i statistikken og det vil se grimt ud hvis en 25 årig lige pludselig kommer ind midt i det hele... :D Spøg til side... bare en lille sjov iagtagelse...

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » torsdag, 09. jun, 2011 22:15

Emmy skrev:
Mads T. skrev:Downing lægger nu op til flest mål når han ligger på højreflanken, hvor han kan bruge sit giftige højreben, mens han scorer en del mål når han ligger på venstrekanten, hvor han er god til at søge bagerste stolpe. Det vi mangler er nok primært assist og derfor vil jeg mene at vi skal lede efter en spiller der er venstrebenet til vores venstrekant.

Er vi enige om at han er naturligt venstrebenet?
Ja jeg ved da egentlig ikke lige hvad jeg tænkte på. Sidder bare med en erindring om nogen giftige indlæg fra højre siden (med højrebenet) og et par gode langskud også med højre...

Men så er Downing jo faktisk lige den vi står og mangler til venstresiden plus vi kan benytte ham på højre.

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » torsdag, 09. jun, 2011 22:16

jacobq skrev:
bensmith_Times
Ben Smith
Citerer lige mit eget indlæg. The Times skulle åbenbart mene vi er efter Glichy, og vi vil betale £5m for ham. Kan dog ikke komme ind på linket desværre.

Hvad mener i om ham?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 09. jun, 2011 22:22

jacobq skrev:
jacobq skrev:
bensmith_Times
Ben Smith
Citerer lige mit eget indlæg. The Times skulle åbenbart mene vi er efter Glichy, og vi vil betale £5m for ham. Kan dog ikke komme ind på linket desværre.

Hvad mener i om ham?
Til den pris er det en no-brainer....
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af Mr.Kop » torsdag, 09. jun, 2011 22:33

N'gog snakker med Sunderland siger Comolli. :love3: :love3: :love3:
Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 09. jun, 2011 23:10

jacobq skrev:
jacobq skrev:
bensmith_Times
Ben Smith

Hvad mener i om ham?
http://tv2sport.dk/node/79581

- her er der et link ;)

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 09. jun, 2011 23:23

Måske vi kan lave en byttehandel med Konchesky den anden vej.

Besvar