Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 20. mar, 2011 18:22

Ultra skrev:Mystisk at Torres, ikke har været skadet endnu.....
Han foretager sig jo sjældent noget, så der er vel ingen grund til at tackle ham og derfor ingen grund til at skade ham.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

McRae

Indlæg af McRae » søndag, 20. mar, 2011 20:13

Chelsea har ikke ligefrem dummet sig med købet af David Luiz.

Man er kun LIDT misundelig...

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » søndag, 20. mar, 2011 20:24

McRae skrev:Chelsea har ikke ligefrem dummet sig med købet af David Luiz.

Man er kun LIDT misundelig...
Til gengæld har de købt en der hedder Fernando Torres. Det var dumt...
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 01. apr, 2011 21:05

Det har ikke noget med dagens kampe at gøre, Mit spørgsmål er bare om St. Pauli kører en form for Bilbao stil med baskere, altså bare med tyskere, i dagens kamp er udelukkende tyskere, i St. Pauli´s trup. Har kun hørt om Bilbao kørte en national linie, men der er måske andre klubber :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 01. apr, 2011 22:56

St. Pauli har ikke noget bestemt kodeks mht. nationalitet. Tværtimod. De går meget op i, at deres spillere ikke er hvem som helst, men at de har personligheder som stemmer overens med klubbens filosofi, som jeg ikke tror er nationalistisk. De har (eller har haft) så vidt jeg ved mange indvandrere på holdet, som dog er tyske statsborgere. Jeg måtte dog lige se efter og, der er ganske rigtigt udelukkende tyskere på holdet med undtagelse af peruvianske Carlos Zambrano, som er lejet i Schalke. De har dog en rumænsk og to ghanesisk fødte i truppen (den ene Gerald Asamoah, som jo har spillet flere landskampe).

I Athletic Bilbao har de per beslutning kun spillere fra Baskerlandet. Deres rival Real Sociedad er dog endnu mere specielle, idet de kun udelukker spaniere, der ikke er baskere. De har jo haft masser af udlændinge gennem årene. Så hvor Athletic udelukker alle befolkningsgrupper pånær én, udelukker Sociedad kun én befolkningsgruppe (hvis man altså ser ikke-baskiske spaniere som en befolkningsgruppe)

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 01. apr, 2011 23:25

AJ skrev: . Deres rival Real Sociedad er dog endnu mere specielle, idet de kun udelukker spaniere, der ikke er baskere. De har jo haft masser af udlændinge gennem årene. Så hvor Athletic udelukker alle befolkningsgrupper pånær én, udelukker Sociedad kun én befolkningsgruppe (hvis man altså ser ikke-baskiske spaniere som en befolkningsgruppe)
Takker, anede intet som helst om Sociedad situationen, mener Bilbao situationen har været oppe før på dette forum, men er ikke 100%. Synes dog det er friskende med et primera division hold der kan oppe, i mange år, trods de ulige kår. Og er med på nogle kan fristes til at smide racisme kortet, men ved dog også mange gerne vil have flere lokaler i LFC, det er ikke ret meget anderledes end Bilbao...eller enhver anden klub i verden, man vil altid have lidt lokalt, og ville godt nok være en smule ked hvis jeg havde været Arsenal fan, den dag de stillede op med 11 ikke-englændere/lejesvende, og vil også blive det hvis LFC gør det en dag.

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » lørdag, 02. apr, 2011 09:42

Slettet.
Næste år!

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. apr, 2011 13:57

Fabio fra scum, skal nok blive et væmmeligt selskab i "years to come", fatter pigen ikke hun an skade andre folk ved sit pis, scum attituden er helt i skabet"hvad har jeg dog gjort" hver eneste gang. kors i røven hvor er fergie da god til at oplære sine piger, til at tude ved enhver modgang, det må man give ham. Straffe MOD scum, spå har man set det med. Love Noble, selvom jeg havde Parker som 1. :wall:

Brugeravatar
Bruggisser
Geografisk sted: Karlslunde
Alder: 35

Indlæg af Bruggisser » lørdag, 02. apr, 2011 14:10

hahahahahah... I ved hvad jeg griner af!!!
Never argue with an idiot! He will drag you down to his level an beat you with experience..

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 02. apr, 2011 14:12

West Ham er godt nok et forvandlet hold!
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 02. apr, 2011 14:13

Billede

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. apr, 2011 14:13

Bruggisser skrev:hahahahahah... I ved hvad jeg griner af!!!
Ja, og tilføjer lige hahahahahahahahahahaha til din sætning

Søren B
Geografisk sted: Odense C
Alder: 43

Indlæg af Søren B » lørdag, 02. apr, 2011 14:24

Er du gal jeg glæder mig til at komme på Kick Off i Odense nu. Her er der altid en bunke Manc's, og det bliver da dejligt at se deres udtryk når de går til halvleg!
Selv mit skæg er rødt!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 02. apr, 2011 14:28

Generelt et undringsspørgsmål: Får man ikke direkte rødt for at man, som sidste mand mellem modspiller og målmand, nedlægger spilleren med bolden?
Badooo siger, hvad han mener!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 02. apr, 2011 14:30

Ikke nødvendigvis.
I den situation er det vel fordi dommeren ikke mener, at West Ham spilleren vil nå frem til bolden og komme til en chance.
Så Vidic fratager ikke West Ham en direkte målchance. I følge dommeren.

Jeg er også i tvivl om den bold var nået og givet en chance. Så gult er vel ok?

Man giver vel heller ikke rødt fordi man begår frispark ude ved sidelinien i nærheden af baglinien fordi han er bagerst?

Besvar