Hr. Drejer skrev:Det kommer det jo automatisk til, når vi har en diskussion kørende, og du ikke kan bevise det du skriver.
Det var i første omgang et holdningsspørgsmål. Ingen kunne bevise, hvad det rigtige var. Du er åbenbart af den opfattelse, at det rigtige kunne bevises, og hvordan du er kommet frem til det, undlader jeg så at gætte på.
Hr. Drejer skrev:Men du henviste jo ikke en gang til avis artiklen!
Hvliken forskel gør det, når du vil have beviser? Artiklerne er ikke beviser.
Hr. Drejer skrev:Nej!
Det kan du nu ikke forhindre mig i at antage.
Hr. Drejer skrev:Jeg har helt styr på det jeg har skrevet, jf. den opdatering jeg lavede af debatten på foregående side. Det er helt i tråd med hvad jeg tidligere har skrevet.
Du undlod bare at svare på spørgsmål. Det var jo en del af min begrundelsen for antagelsen.
Hr. Drejer skrev:Jeg har i den forbindelse fremført to argumenter, som du vil vide, hvis du går tilbage i diskussionen; nemlig at Rafa ikke brugte de nævnte spillere som var en fejl (hvis de var tilgængelige
Og jeg påpegede, at der var mange måder at vurdere, om en spiller var tilgængelig. Dit sort/hvid-syn er måske let at applicere i en debat det forvrænger og forsimpler dog tingene. Men ovenstående er dit ene argument.
Hvis Rafa sparede tre spillere, der var helt klar til at spille, så var det denne disposition, der var skyld i nederlaget.
Hr. Drejer skrev:g jeg dækker mig ind hvis de ikke var tilgængelige, ved at skrive at Rafa anvendte den forkerte taktik med hensyn til de spillere han havde til rådighed. Hvilket hænger sammen med nederlaget på 3-0.
Hvis stjernerne ikke var tilgængelige, så var det taktikken, der var problemet.
Og din overordnede anke var, at Rafa ikke gik efter sejren.
Nu kommer der nogle spørgsmål.
Er den forkerte taktik et udtryk for, at Rafa ikke gik efter sejren? Og her spørger jeg din intuition og sunde fornuft, da et bevis ikke er tilgængeligt.
Om taktikken havde været den rigtige med de tre spillere på holdet, ved vi ikke, men det er ret relevant, at vi ikke ved det. Det gør nemligt, at det er muligt at påstå stort set alt. Taktikken havde været rigtig med de tre spillere; taktikken havde stadig været forkert med de tre spillere. Og til dette spørgsmål kan man ikke tage stilling uden at påstå og gætte, og man kan ikke tage stilling, uden at det påvirker argumenternes indbyrdes forhold.
Havde taktikken stadig været forkert med de tre sparede spillere på holdet?
Kunne Inter have vundet kampen uden de tre sparede spillere med en anden taktik?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."