Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Xenne skrev:Hvorfor Honda, der er bedre spillere til den position, Hamsik f.eks?
Hamsik står vel i 35-45 mill £ ifølge diverse udtalelser fra deres direktør dernede, det virker som om penge ikke er et problem, og så kan de jo sætte prisen som de vil. Ved dog ikke om han bare bluffer
Og er Hamsik ikke også generelt mere tilbage trukken end Honda?
Verden er smask fuld af hyklere....
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Måske en anelse hvis man ser på Slovakiets kontra Japans landshold, hvor jeg i førstnævntes tilfælde synes Hamsik skal langt ned og hente bolden. Men ellers vil jeg sige, at den positionsmæssige sammenligning er ret præcis.
Men hvorfor er det lige en sådan type spiller vi mangler? Vi har vel en af verdens bedste i Gerrard og endda et talent som Shelvey oveni. Mere tilbagetrukkent har vi Meireles og måske længere fremme Pacheco. Jeg synes vi er svagere besat andetsteds. Hvem sagde venstre back?
-
Badooo
AJ skrev:Måske en anelse hvis man ser på Slovakiets kontra Japans landshold, hvor jeg i førstnævntes tilfælde synes Hamsik skal langt ned og hente bolden. Men ellers vil jeg sige, at den positionsmæssige sammenligning er ret præcis.
Men hvorfor er det lige en sådan type spiller vi mangler? Vi har vel en af verdens bedste i Gerrard og endda et talent som Shelvey oveni. Mere tilbagetrukkent har vi Meireles og måske længere fremme Pacheco. Jeg synes vi er svagere besat andetsteds. Hvem sagde venstre back?
Jeg tror meget af det hænger sammen med, at det kan give et kæmpe boost i merchandise-salget i østen. Der er for eksempel også mange danskere der for nyligt har anskaffet sig Liverpool-trøjer og som først fik øjnene rigtigt op for klubben, da en vis Daniel Agger skiftede hertil.
Badooo siger, hvad han mener!
-
AJ
Ja, der er nogle muligheder dér. Min kommentar skal nok mere ses i forhold til responsen gående på, at vi så hellere skulle købe Hamsik. Da jeg ikke går ud fra han giver de samme indtægter fra Asiatisk side som Honda, må præferencen være bundet på positionen de spiller.
-
xman
Umiddelbart vil jeg sige, at Honda også kan spille en "fløj", hvor Hamsik er mere naturlig midt på banen. Honda er så vist jeg husker venstrebenet, så derved medbringer han også nogle andre muligheder.
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » onsdag, 10. nov, 2010 17:35
Jeg synes pengene ska prioteres andetsteds. Men jeg stoler på, at Comolli ved, hvad han gør.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
AJ
xman skrev:Umiddelbart vil jeg sige, at Honda også kan spille en "fløj", hvor Hamsik er mere naturlig midt på banen. Honda er så vist jeg husker venstrebenet, så derved medbringer han også nogle andre muligheder.
De, få, gange jeg har set Honda, har han spillet hængende angriber eller hvad vi skal kalde det.
Lad os se hvad
football-lineups siger:
I den russiske PL:
Højre: 1 gang
Central: 15 gange
Venstre: 3 gange
I EL:
Central: 3 gange
-
Alonso
- Alder: 37
Han er blevet brugt meget som hængende angriber i CSKA, da han er meget dygtig i omstillingerne. Jeg har i hvert fald lagt mærke til at de er meget glade for at placere den type spiller i den position på de russiske hold. Hans force er klart hans bevægelse. Han er ikke nogen playmakertype, men nærmere en box-to-box type. Som allerede nævnt en meget dynamisk spiller.
Synes han ville være perfekt i en 3-mands-midtbane, hvor ham og Gerrard kan tage de dybe løb ind i boksen. Derudover har vi Meireles der kan det samme. Disse to spillere bliver så beskyttet af en defensiv spiller på midtbanen. Lad os antage denne spiller er Lucas, hvilket jo giver en situation hvor alle 3 midtbanespillere har kompetencerne til at tage de dybe løb - optimal dynamik.
-
xman
Der kan man bare se. Da jeg læste om interessen forestillede jeg mig det skulle være venstre fløj. Midt på er det mere tvivlsomt om vi egentlig har brug for dem med de spillere vi har til rådighed.
-
Øster
Jeg så desværre ikke kampen i går. Men gjorde N'Zogbia det godt, og er han et emne for os ??, bedømt efter kampen i går ?. Mata er stadig min mr. 1. på ønkelisten.
-
Hekkem
- Alder: 51
Øster skrev:Jeg så desværre ikke kampen i går. Men gjorde N'Zogbia det godt, og er han et emne for os ??, bedømt efter kampen i går ?. Mata er stadig min mr. 1. på ønkelisten.
N'Zogbia var nok kampens spiller, og han gjorde det rigtig godt. Er det hans niveau, så er han helt sikkert et emne for os. Hans niveau er dog svingende, og meget humørspiller. Dertil lagt hans attituder omkring spillet og udenfor banen ikke er alt for godt. Husker han i starten af sæsonen ikke ville spille, fordi han ikke var blevet solgt til en anden klub.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 41
af Mads T. » torsdag, 11. nov, 2010 08:55
Hekkem skrev:Øster skrev:Jeg så desværre ikke kampen i går. Men gjorde N'Zogbia det godt, og er han et emne for os ??, bedømt efter kampen i går ?. Mata er stadig min mr. 1. på ønkelisten.
N'Zogbia var nok kampens spiller, og han gjorde det rigtig godt. Er det hans niveau, så er han helt sikkert et emne for os. Hans niveau er dog svingende, og meget humørspiller. Dertil lagt hans attituder omkring spillet og udenfor banen ikke er alt for godt. Husker han i starten af sæsonen ikke ville spille, fordi han ikke var blevet solgt til en anden klub.
Og så kan jo også spille venstre-back. Han ville være en win/win

-
Øster
Mads T. skrev:Hekkem skrev:Øster skrev:Jeg så desværre ikke kampen i går. Men gjorde N'Zogbia det godt, og er han et emne for os ??, bedømt efter kampen i går ?. Mata er stadig min mr. 1. på ønkelisten.
Og så kan jo også spille venstre-back. Han ville være en win/win

Super spændende. Og han vist kun 24 år. Lad os prøve ham sammen med Mata i venstre side. Så er fremtiden på plads der.
-
Fribytter
af Fribytter » torsdag, 11. nov, 2010 11:06
Hekkem skrev:Øster skrev:Jeg så desværre ikke kampen i går. Men gjorde N'Zogbia det godt, og er han et emne for os ??, bedømt efter kampen i går ?. Mata er stadig min mr. 1. på ønkelisten.
... og det var endda hans egen skyld, at han ikke var blevet solgt, da han pludselig forlangte mere i løn - det var vist til Brum, at han var tæt på at skifte. Nej tak herfra.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Fribytter
af Fribytter » torsdag, 11. nov, 2010 11:46
Iøvrigt. Comolli må for min skyld gerne sælge Babel, Poulsen og Agger til januar.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."