Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » tirsdag, 02. nov, 2010 23:19

Jeg har lige set højdepunkterne fra FCKs kamp og det er ganske enkelt skandaløst at Valdes ikke bliver vist ud. Mage til svineri er vel ikke set siden Schumachers velmagtsdage!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » tirsdag, 02. nov, 2010 23:20

Staale i TV3 studiet:

Schmeichel spørger ham: Var det her din største præstation som træner idag?

Staale: Nei, jeg har engang været med til, at slå et hold der hedder United.

KLASSE - dagens allerbedste kommentar i TV3-udsendelsen

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 02. nov, 2010 23:46

Skulle han ikke kalde dem Manchester United?

...

For en god ordens skyld, så er følgende relevant for tråden.

Jeg ved ikke hvad NESV har af intentioner mht. forbrug af nye spillere, men har vi et budget på £40m så smid dem efter Gareth Bale. Allerede til januar. Hold da kæft.
Han lever da i hvert fald op til deres krav om value for money, re-sale value og ung alder. Så hvorfor vente?

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » tirsdag, 02. nov, 2010 23:48

AJ skrev:Skulle han ikke kalde dem Manchester United?

...

For en god ordens skyld, så er følgende relevant for tråden.

Jeg ved ikke hvad NESV har af intentioner mht. forbrug af nye spillere, men har vi et budget på £40m så smid dem efter Gareth Bale. Allerede til januar. Hold da kæft.
Han lever da i hvert fald op til deres krav om value for money, re-sale value og ung alder. Så hvorfor vente?
Men hvorfor skulle han gide skifte?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 03. nov, 2010 00:08

Aner det ikke. Vi må love ham guld og grønne skove.

Eller mere realistisk; hvis Tottenham siger: "Vi har accepteret et bud på dig. Vi scorer kassen hvis du skriver under." Bale tænker: "Hmm Spurs tjener kassen på mig, og jeg føler mig lidt presset til at skrive under. At de accepterer må betyde, at de ser mig rejse. Så gider jeg ikke være hos dem."

Eller en tredje mulighed er, at Liverpool om nogle måneder, i modsætning til Tottenham, står til at spille Champions League i 2011/2012 :o

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » onsdag, 03. nov, 2010 00:33

AJ skrev:Aner det ikke. Vi må love ham guld og grønne skove.

Eller mere realistisk; hvis Tottenham siger: "Vi har accepteret et bud på dig. Vi scorer kassen hvis du skriver under." Bale tænker: "Hmm Spurs tjener kassen på mig, og jeg føler mig lidt presset til at skrive under. At de accepterer må betyde, at de ser mig rejse. Så gider jeg ikke være hos dem."

Eller en tredje mulighed er, at Liverpool om nogle måneder, i modsætning til Tottenham, står til at spille Champions League i 2011/2012 :o
Tror desværre det er drømme tænkning, men med ham og Young på hver sin kant, og en ny venstre back - sikke et hold!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » onsdag, 03. nov, 2010 02:24

Hafsteinsson skrev:Klamt at høre for-fucks-sake'rne synge vores "We'll be comin' - we'll be comin' - we'll be comin' down the road"......hvad har de at have det i?
Det er meget muligt at de har rippet den fra Liverpool, men det er ikke desto mindre en sang FCK-fansene har sunget de sidste 10-15 år. Så det er altså ikke noget de begyndte på idag.

Iøvrigt nogle flotte præstationer af FCK. I misundelsens DK vil man selvfølgelig gerne kritisere alt det man nu kan, inklusiv fans og et umotiveret Barcelona-hold. Dette er selvføgelig noget værre fis. Fansenes opbakning kan jeg ikke udtale mig om, andet end at jeg selv oplever en anden stemning i Parken de gange jeg har været der, end den der ofte beskrives herinde. Og at Barcelona skulle dukke umotiverede op til kampen er da noget værre fis. De vidste hvem de skulle møde efter kampen i Barcelona, og jag tvivler stærkt på at de "bare" ville cruise igennem. Stemningen mellem de to hold var da heller ikke specielt hjertelig eller venskabelig. Barca viser virkelig at de er "mes que un club"...de er en flok forkælede stjerner, som ikke kan indse de blot er almindelige mennesker. Og når dette går op for dem forfalder de til svinestreger. De er på vej til at blive det nye Real Madrid, og deres myten om deres charme er efterhånden ved at være reduceret til blot...ja en myte.

Også flot af Tottenham. Så ikke kampen, men noget tyder på at magien er ved at sive ud af Inter. Det kaldes vist Mourinho-effekten.

Stephenson

Indlæg af Stephenson » onsdag, 03. nov, 2010 08:15

Emmy skrev:Jeg har lige set højdepunkterne fra FCKs kamp og det er ganske enkelt skandaløst at Valdes ikke bliver vist ud. Mage til svineri er vel ikke set siden Schumachers velmagtsdage!
Med lidt god vilje kunne Barca ha´ fået vist 3mand ud.
Men de blev til gengæld også snydt for et straffespark. Dommeren var sgu voldsomt elendig imo.

Men skide flot indsats af FCK. Går normalt ikke op i dansk fodbold, og af alle danske hold er fck dem jeg har mindst sympati for, men må sgu indrømme at jeg sad og heppede godt med hjemme i stuen. :flag5:

AJ

Indlæg af AJ » onsdag, 03. nov, 2010 08:22

Det lyder som et blankt Rafa forsvar fra min side. Jeg gør det kun for at modveje den evindelige kritik af ham.

I sidste års henholdsvis dette års gruppespil fik Inter følgende resultater:

2009:.............................2010:

H Barcelona 0-0...............U Twente 2-2
U Rubin Kazan 1-1............H Werder Bremen 4-0
H Dynamo Kiev 2-2...........H Tottenham 4-3
U Dynamo Kiev 2-1...........U Tottenham 1-3
U Barcelona 0-2...............H Twente ?
H Rubin Kazan 2-0............U Werder Bremen ?

Brugeravatar
henry
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af henry » onsdag, 03. nov, 2010 11:02

Det var vel The Tartan Army som startede med "We'll Be Coming"? Den historie har jeg ihvertfald hørt i Liverpool.
Billede

Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 44

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 03. nov, 2010 11:03

Stephenson skrev:
Emmy skrev:Jeg har lige set højdepunkterne fra FCKs kamp og det er ganske enkelt skandaløst at Valdes ikke bliver vist ud. Mage til svineri er vel ikke set siden Schumachers velmagtsdage!
Men de blev til gengæld også snydt for et straffespark. Dommeren var sgu voldsomt elendig imo.

Men skide flot indsats af FCK. Går normalt ikke op i dansk fodbold, og af alle danske hold er fck dem jeg har mindst sympati for, men må sgu indrømme at jeg sad og heppede godt med hjemme i stuen. :flag5:
Sorry, Men så det da fordi du ikke har fattet noget som helst!

Hvad tror du der sker hvis FCK for stor Europæisk succes??
I forvejen er der ingen i Superligaen som pt kan stille noget som helst op mod FCK.
Med de mange millioner og den publicitet der kommer til ”klubben” vil den bare blive stærkere og stærkere!

Kan du forestille dig en SAS liga hvor denne usympatiske ”klub” år efter år bliver mestre og fuldstændig pisser på alt modstand?...

Det bliver superligaens død..

De små klubber gør alt for at komme med i fusioner, for at være dem som skal matche underholdnings konceptet Firma Club København....

Dansk klub fodbold stinker alt væk af leflen for sponsorer, og jagten på midlertidig succes på bekostning af tradition og værdier...

Jeg fucking hader fck! Mere end scum united, det er da i det mindste en rigtig klub...

Håber ikke der findes Liverpool fans her med fck sympati..
Ren og iskold ondskab/plastik på den ene side, og det smukkeste i verden på den anden ???

Nu håber jeg sgu snart Kasi Jesper og hans BGA kommer og redder den danske SAS liga...

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 03. nov, 2010 11:16

AJ skrev:Det lyder som et blankt Rafa forsvar fra min side. Jeg gør det kun for at modveje den evindelige kritik af ham.

I sidste års henholdsvis dette års gruppespil fik Inter følgende resultater:

2009:.............................2010:

H Barcelona 0-0...............U Twente 2-2
U Rubin Kazan 1-1............H Werder Bremen 4-0
H Dynamo Kiev 2-2...........H Tottenham 4-3
U Dynamo Kiev 2-1...........U Tottenham 1-3
U Barcelona 0-2...............H Twente ?
H Rubin Kazan 2-0............U Werder Bremen ?
Inter har også haft mange skader i denne sæson. Igår var Cambiasso, Mariga, Stankovic og Motta skadet. Og Milito var stadig ikke 100 % fit efter sin skade. Muntari og Zanetti udgjorde af nød den centrale midtbane (alternativet var Nwankwo Obiorah, der er 19 år, og han kom også ind i anden halvleg).

Det svarer vel i LFC-regi til, at man stiller med en central midtbane bestående af Poulsen og Aurelio og forsøger at rette op med at sætte Spearing ind.

Rafa valgte så at stille med Biabany i højresiden, hvilket nok ikke var det smarteste, idet han tilbyder meget lidt defensivt overfor Ekotto og Bale, og Maicon havde derfor ikke megen støtte - og den centrale midtbane var ikke i stand til at kompensere.

Men det eneste Rafa kunne have gjort var at stille med Pandev i højreside for at give lidt mere defensiv ballast, og det er altså ikke meget. Alternativt kunne han have rykket hele forsvaret længere tilbage, men så havde man haft en høj Crouch i feltet til at heade på mål.

De kunne sagtens have brugt en spiller som Masch igår.

Jeg læste en artikel fra ZonalMarking om kampen igår, og den berører alle disse ting.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 03. nov, 2010 13:16

Irish_kop skrev:
Stephenson skrev:

I forvejen er der ingen i Superligaen som pt kan stille noget som helst op mod FCK.
Med de mange millioner og den publicitet der kommer til ”klubben” vil den bare blive stærkere og stærkere!

Kan du forestille dig en SAS liga hvor denne usympatiske ”klub” år efter år bliver mestre og fuldstændig pisser på alt modstand?...

De små klubber gør alt for at komme med i fusioner, for at være dem som skal matche underholdnings konceptet Firma Club København....

Dansk klub fodbold stinker alt væk af leflen for sponsorer, og jagten på midlertidig succes på bekostning af tradition og værdier...

Jeg fucking hader fck! Mere end scum united, det er da i det mindste en rigtig klub...

Ren og iskold ondskab/plastik på den ene side, og det smukkeste i verden på den anden ???

Nu håber jeg sgu snart Kasi Jesper og hans BGA kommer og redder den danske SAS liga...
Jeg holder ikke med FCK normalt, men når danske hold spiller ude i Europa, så kan jeg love dig for at de får min støtte. Det er oven i købet underholdende at se på. Så kan du plapre løs om sponsorleflen, pengegriskhed og hvad ved jeg herfra og til verdens ende. Velkommen til år 2010 og kommerciel fodbold.

Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 44

Indlæg af Irish_kop » onsdag, 03. nov, 2010 13:41

McRae skrev:
Irish_kop skrev:
Stephenson skrev:

Jeg holder ikke med FCK normalt, men når danske hold spiller ude i Europa, så kan jeg love dig for at de får min støtte. Det er oven i købet underholdende at se på. Så kan du plapre løs om sponsorleflen, pengegriskhed og hvad ved jeg herfra og til verdens ende. Velkommen til år 2010 og kommerciel fodbold.

Jeg kommer aldrig til at fatte hvordan man pludselig kan støtte et hold man normalt hader bare fordi det er dansk og spiller imod et udenlandsk hold??..

Men du og resten af Hr og Fru Danmark som åbenbart koger over i fck hysteri, skal nok få en grim smag i munden når vi i år 2039 stadig ser fck vinde hvert eneste år tak være de mange millioner de høster i CL...

Den danske liga bliver mindre og mindre attraktiv for udenlandske spillere at komme til, fordi der reelt kun er en klub der er noget værd....

Alle de andre Danske klubber må kæmpe om at spille om 2 pladsen, mens de så ryger ud til Norske og Nordirske klubber fordi kvaliteten på vores liga er alt for lav....

RIP Dansk fodbold!

Boye

Indlæg af Boye » onsdag, 03. nov, 2010 16:17

Irish_kop skrev:
McRae skrev:
Irish_kop skrev:
Stephenson skrev:

Jeg kommer aldrig til at fatte hvordan man pludselig kan støtte et hold man normalt hader bare fordi det er dansk og spiller imod et udenlandsk hold??..

Men du og resten af Hr og Fru Danmark som åbenbart koger over i fck hysteri, skal nok få en grim smag i munden når vi i år 2039 stadig ser fck vinde hvert eneste år tak være de mange millioner de høster i CL...

Den danske liga bliver mindre og mindre attraktiv for udenlandske spillere at komme til, fordi der reelt kun er en klub der er noget værd....

Alle de andre Danske klubber må kæmpe om at spille om 2 pladsen, mens de så ryger ud til Norske og Nordirske klubber fordi kvaliteten på vores liga er alt for lav....

RIP Dansk fodbold!
+1. Jeg er grundlæggende enig, men man skal lige huske, at langt de fleste millioner ryger ned i et sort hul. De skylder hele lortet væk, men får selvfølgelig lov at beholde en del til at forstærke sig, så de fortsat kan tjene lånte penge ind til banken. Derfor kommer det ikke til at give overvældende meget likviditet. De var alligevel i en økonomisk liga for sig i forvejen..

Besvar