37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
NAH

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af NAH » torsdag, 19. aug, 2010 01:33

Emmy skrev:Jeg forstår ikke at vi forlænger. Han skulle hellere forsøges sælges, og så skal Wilson være 4. valg, alternativt Ayala. Vi kunne have indkasseret en god sum på ham tror jeg. Og han virker ikke til at være lige så stærk som tidligere.
At han har forlænget kontrakten udelukker vel ikke, at vi kan sælge ham til jan. f.eks hvis han ikke kan bide sig fast på holdet.

Jeg startede med at læse Thommos skadesrapport øverst på siden og undrede mig over at Skrtel havde flækket kæben igen, han tog sig til testiklerne da han var i græsset. Det viste sig at datoen passede men at året ikke gjorde :oops:

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 21. sep, 2010 22:01

Sælg ham!

Forstår ikke hvorfor at Mikel San José blev solgt, nu spiller han fast i Atl. Bilbao og vi har et hullet forsvar, der godt kunne bruge andre alternativer end Gamle Carra og rustne Skrtel.
Billede

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 21. sep, 2010 22:38

Xenne skrev:Sælg ham!

Forstår ikke hvorfor at Mikel San José blev solgt, nu spiller han fast i Atl. Bilbao og vi har et hullet forsvar, der godt kunne bruge andre alternativer end Gamle Carra og rustne Skrtel.
Der tilmed scorede på straffe idag.
Verden er smask fuld af hyklere....

Øster

Indlæg af Øster » søndag, 12. dec, 2010 12:06

Sælg Skrtel han er pivringe.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 13. dec, 2010 16:47

Skrtel har alt for mange udfald i sit spil.
Det kunne være gået galt to gange før i den direkte duel med Ranger.

Det har generelt kendetegnet ham de seneste par år, at han forærer for mange chancer/mål væk ved useriøse defensive aktioner. Det virker som om han har problemer med at holde 100% fokus igennem en hel kamp.
Det er fair nok at man kan have en dårlig dag, hvor tingene bare ikke kører. Men med Skrtel er man aldrig rigtig sikker på udfaldet, når han går ind i en duel.

Vi må derfor skille os af med ham til januar. Derudover kommer i øvrigt Agger, der nok er for skadet, og Konchesky, der bare ikke har niveauet.

Lad os bygge et nyt forsvar op nu.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 20. apr, 2011 10:43

Jeg vil gerne slå et slag for Skrtel. Han har i de sidste fire PL-kampe været den klart mest solide forsvarsspiller, og man skal helt tilbage til Wham-kampen - eller syv kampe tilbage - for at finde en ikke godkendt præstation af SKrtel - den præstation var så tilgengæld også elendig.

Mange forsvarsspillere er også først rigtig modne, når de når op midt i 20'erne. Jeg tror, KD og Clarke kan få banket noget kølighed og selvtillid ind i Skrtel. I sine gode kampe kan han pille brodden af de fleste angribere - på det seneste ihvertfald Berbatov, Rooney, Dzeko, Van Persie og Gyan.
Senest rettet af Fribytter onsdag, 20. apr, 2011 10:49, rettet i alt 1 gang.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 20. apr, 2011 10:46

Fribytter skrev:I sine gode kampe kan han pille brodden af de fleste forsvarsspillere.
Et vigtigere spørgsmål er dog om han kan pille brodden af de fleste angribere.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 20. apr, 2011 10:50

Hr. Drejer skrev:
Fribytter skrev:I sine gode kampe kan han pille brodden af de fleste forsvarsspillere.
Et vigtigere spørgsmål er dog om han kan pille brodden af de fleste angribere.
Rettet i mellemtiden ;)
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

asger90

Indlæg af asger90 » onsdag, 20. apr, 2011 15:54

Men du har ret Fribytter. Skrtel har oppet sig gevaldigt på det seneste. Med hans potientiale in mente er jeg hvert fald personligt kommet frem til at manden skal have chancen (hvilket han også får) i de resterende kampe for at vise at han er værd at satse på. Og fortsætter han det spil vi har set i de seneste kampe så har jeg intet imod at han kan være en del af forsvars set-up'et i de næste mange år. Han forlængede jo også i sommers.

Men hvor fanden kommer det fra? Han har været helt umulig det mest af sæsonen især rædselsmåneden januar og pludselig ser han bare meget mere sikker ud i sine indgreb. Man føler ikke længere at bolden kan ryge hvor som helst hen når han skal heade til bolden. Gad vide om Clarke har lært ham nogle tricks :roll:

verdenskrig
Alder: 35

Indlæg af verdenskrig » lørdag, 21. maj, 2011 16:59

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -er-vokset

Ganske enig med den gode Kenny..
I efteråret var Skrtel den største katastrofe, og lavede vel i snit 4 kæmpefejl pr kamp.. Spillede med hovedet under armen..

Men i foråret synes jeg han var været en kynisk midtstopper.. Går hårdt til angriberne hvor han sætter sig i respekt fra start af, bedre koncentration og enda bedre spil med bolden.. Han er i hvert fald en spiller der altid går ind til kampene med hjertet på rette sted.

Skrtel er og bliver dog aldrig min favorit som forsvarsspiller, da jeg ikke synes han virker specielt kølig i det han laver.. Men som det ser ud for tiden så er han i hvert fald en fin mand at have i truppen.. Håber han fortsætter niveauet næste sæson :gunfire: :D
"We dont need to motivate players because each of them is responsible for the performance of the team as a whole.
The status of Liverpool's players keeps them motivated"
Bill Shankly <3

Brugeravatar
Henrik
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 41

Indlæg af Henrik » tirsdag, 24. maj, 2011 17:33

Vildt at han har spillet samtlige minutter af samtlige PL-kampe i år! Det er der vist ikke mange spillere i dagens fodbold-miljø der kan bryste sig af at kunne holde til.

Men siger det mest om ham, eller om skades-situationen i klubben? Han har oppet sig gevaldigt efter at Kenny og Clarke kom til, men i efteråret var han godt nok ikke stærk.

Jeg krydser fingre for at han opper sig yderligere i næste sæson og performer på et konstant højt niveau!
Næste år!

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 24. maj, 2011 18:22

Henrik skrev:Vildt at han har spillet samtlige minutter af samtlige PL-kampe i år! Det er der vist ikke mange spillere i dagens fodbold-miljø der kan bryste sig af at kunne holde til.

Men siger det mest om ham, eller om skades-situationen i klubben? Han har oppet sig gevaldigt efter at Kenny og Clarke kom til, men i efteråret var han godt nok ikke stærk.

Jeg krydser fingre for at han opper sig yderligere i næste sæson og performer på et konstant højt niveau!
Det er nemlig det han mangler for at vise, han er blandt de bedste. Måske ikke blandt de 5 bedste, men bare blandt dem lige under.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 24. maj, 2011 18:27

Jeg har altså ikke megen fidus til ham. Han har oppet sig og heldigvis for det, for hans niveau har været chokerende ringe.
Men han er stadig en spiller, der har mere fokus på sin modstander end på bolden og en spiller, der kan bringe os foran, for dernæst at lave selvmål. Det er som om, at for hver god aktion han laver, så følger der en skidt og vital aktion.
Og så er han direkte elendig til at lave fremadrettede afleveringer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 23. nov, 2011 00:31

Stærk kamp af Skrtel mod Chelsea, dejligt at nogle af de udskældte spillere slog til mod en af vores direkte konkurrenter til top 4 placeringerne.

Brugeravatar
Kynde

Indlæg af Kynde » onsdag, 23. nov, 2011 00:48

Skrtel har virkelig udviklet sig i den rigtige retning siden Steve Clarke er kommet til. Jeg har i flere kampe i 2011 syntes, at Skrtel har været blandt de bedste spillende på holdet. Han har fået hævet sit bundniveau gevaldigt og laver ikke længere de kostbare fejl, som han var slem til for et par år siden. Ham og Agger ser ud til at have dannet et rigtigt godt makkerpar, og de supplerer hinanden bedre og bedre for hver kamp.

Jeg er ikke længere utryg med Skrtel i startopstillingen.

Besvar