Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Tottenham har spillet overraskende godt og domineret fuldstændig, uheldigt de ikke foran.
City kommer ud med et meget defensivt udgangspunkt synes jeg, og lever nærmest kun på kontra.
1.halveg MOM: Joe Hart.
City kommer ud med et meget defensivt udgangspunkt synes jeg, og lever nærmest kun på kontra.
1.halveg MOM: Joe Hart.
Og det værste er, at Shay Given sikkert kunne have fundet på det samme. Det er altså en uhyggelig stærk duo, de har til målmandsposten der. Noget kunne tyde på, at de også får brug for det.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Der er godt nok stor ubalance på City-holdet. Jeg forstår ikke de bliver ved med det småspil foran eget felt, da det er gået galt gang på gang på gang. Og så fejlede SWP maks.
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
SWP er en generelt rigtig dårlig til at afslutte. Mange gange man ser han ikke for skudt hurtigt nok eller godt nok. Skete også under VM hvor han skulle have scoret 2 mål mod USA

Wigan-Blackpool 0-3 ved halveg, det havde jeg absolut ikke lige set komme
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Sidste sæson var Blackpool tippet som nedrykker fra The Championship, men de rykkede op! Og ny fører de 3-0 ved halvleg
Jeg så ikke kampen mellem spurs og city, men jeg kan forstå at spurs storspillede. Jeg synes også at Redknapp har skabt kontinuitet i deres spil og resultater. Derudover mener jeg at de har Premier Leagues stærkeste (og dybeste) midtbane. En midtbane der tæller spillere som Huddlestone, Modric, Bale, Lennon, og derudover har de Palacios, O'Hara, Kranjcar og Jenas + flere.
Men hvor er det dejligt at P.L. er igang igen

Jeg så ikke kampen mellem spurs og city, men jeg kan forstå at spurs storspillede. Jeg synes også at Redknapp har skabt kontinuitet i deres spil og resultater. Derudover mener jeg at de har Premier Leagues stærkeste (og dybeste) midtbane. En midtbane der tæller spillere som Huddlestone, Modric, Bale, Lennon, og derudover har de Palacios, O'Hara, Kranjcar og Jenas + flere.
Men hvor er det dejligt at P.L. er igang igen

Kan være Blackpool bliver det nye Hull/Hoffenheim/Silkeborg; skovler point ind i starten af sæsonen, og ender alligevel et pænt stykke nede i tabellen til sidst.
Jeg spørger dog mig selv, om 0-3 måske mere siger noget om Wigans niveau end om Blackpools.
Jeg spørger dog mig selv, om 0-3 måske mere siger noget om Wigans niveau end om Blackpools.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Måske er Wigans niveau også ringe, men derfor er det en god P.L. debut - hvis resultatet altså holder. Derudover ser det ud til at Everton igen, igen, igen er langsomme startere under Moyes. De ligger under med 0-1.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Aab har en spiller nede og bide i græsset, efter lidt tid sparke FCM bolden ud.
Aab spilleren kommer på benene ca samtidigt. Aab kaster indkastet ned til FCM, hvor Schwartz så løber ned og tager bolden, Martin Albrechtsen løber tilbage og slagter Schwartz og får direkte rødt kort.
Der er ikke meget fairplay i situationen fra Aab´s side. Men torske dumt af Albrechtsen at løbe tilbage og sætte en tåbelig tackling ind midt på skinnebenet. Hvor man tydeligt kan se at han kun har én ting for øjet, den kære Schwartz.
Forstår så ikke helt Mikkel Thygesen står og siger dommeren skal tage situationen i betragtning? Eller har jeg misforstået noget af den måde dommerne skal dømme på?
Aab spilleren kommer på benene ca samtidigt. Aab kaster indkastet ned til FCM, hvor Schwartz så løber ned og tager bolden, Martin Albrechtsen løber tilbage og slagter Schwartz og får direkte rødt kort.
Der er ikke meget fairplay i situationen fra Aab´s side. Men torske dumt af Albrechtsen at løbe tilbage og sætte en tåbelig tackling ind midt på skinnebenet. Hvor man tydeligt kan se at han kun har én ting for øjet, den kære Schwartz.
Forstår så ikke helt Mikkel Thygesen står og siger dommeren skal tage situationen i betragtning? Eller har jeg misforstået noget af den måde dommerne skal dømme på?
Dejligt. Retfærdigheden skete fyldestCallesen skrev: Der er ikke meget fairplay i situationen fra Aab´s side.
-
- Bestyrelsesmedlem
Så har vi omsidder Joey Barton tilbage i PL. Klasse spiller.
Klasse spiller, klasse psykopat.Callesen skrev:Så har vi omsidder Joey Barton tilbage i PL. Klasse spiller.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Schwartz har udtalt han misforstod hele situationen, så måske han ikke er et dumt svin alligevel 

-
- Bestyrelsesmedlem
Der er vel ikke den store forskel.
17 min var alt han skulle bruge for den første tackling der gav gult.
17 min var alt han skulle bruge for den første tackling der gav gult.