Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Fup

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fup » onsdag, 28. apr, 2010 22:39

Det her er en fucking TRAGEDIE for fodbolden. Jeg holder helt sikkert med Bayern i finalen.

Og hvis nogen skulle være i tvivl om hvorfor jeg hader og foragter italiensk fodbold, så prøv at se kampen igen: Magen til flok af skabekrukker, primadonnaer og skuespillere skal man da lede længe efter. Føj for helvede!

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 28. apr, 2010 22:41

Jeg kalder det fryd 8-)

Og i øvrigt, "SKUESPILLERE"?!! Så se sgu da på Alves, Busquets og co.!

Brugeravatar
Ehlert
Geografisk sted: Hillerød

Indlæg af Ehlert » onsdag, 28. apr, 2010 22:44

Fup skrev:Det her er en fucking TRAGEDIE for fodbolden. Jeg holder helt sikkert med Bayern i finalen.

Og hvis nogen skulle være i tvivl om hvorfor jeg hader og foragter italiensk fodbold, så prøv at se kampen igen: Magen til flok af skabekrukker, primadonnaer og skuespillere skal man da lede længe efter. Føj for helvede!
Bliver det ikke lidt trivielt altid at skulle høre om, hvor forfærdeligt italiensk fodbold, Brøndby osv. er?
I Frue Kirke kan ingen begribe, hvem der sidder og ryger på orgelpibe.

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 28. apr, 2010 22:44

Her gik jeg og troede at du var et godt og anstændigt menneske, McRae. Føj for helvede at man kan synes om de svin!

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 28. apr, 2010 22:44

Fup skrev:Det her er en fucking TRAGEDIE for fodbolden. Jeg holder helt sikkert med Bayern i finalen.

:lol:

Fup

Indlæg af Fup » onsdag, 28. apr, 2010 22:44

Ehlert skrev:

Bliver det ikke lidt trivielt altid at skulle høre om, hvor forfærdeligt italiensk fodbold, Brøndby osv. er?
Hvis du ikke kan tåle sandheden, kan du jo bare ignorere den.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 28. apr, 2010 22:45

Må nu erklære mig enig med McRae. Barca er ligeså gode til at smide sig og søge frispark/straffe.

Jeg synes det er fint Barca fans kommer lidt ned på jorden igen, de har godt nok været irriterende at høre på det sidste års tid. Flot af Inter, de holder Barca fra de helt store chancer. Et hold som alle frygter.

McRae

Indlæg af McRae » onsdag, 28. apr, 2010 22:48

Fup skrev:Her gik jeg og troede at du var et godt og anstændigt menneske, McRae. Føj for helvede at man kan synes om de svin!
Jeg kan nu stadigvæk godt lide dig, Fup. Men også kun fordi du er AaB-fan (og Liverpool'er selvfølgelig).

Er i øvrigt ikke en disse fan af Inter, men jeg synes det er fint med et italiensk hold i finalen. Så skal vi ikke høre mere om Barca dit og Barca dat.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 28. apr, 2010 22:48

Barce laver lige så meget skuespil som Inter, og hvem gør det ikke det? Stevie har sq også trukket sine straffespark, Torres kan heller sige sig fri.

Inter spiller en 2 gode kampe, mod barce på camp nou ville alle pakke sig på den måde. Fair play til Inter, tillykke.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » onsdag, 28. apr, 2010 22:49

Nicoen skrev:Må nu erklære mig enig med McRae. Barca er ligeså gode til at smide sig og søge frispark/straffe.

Jeg synes det er fint Barca fans kommer lidt ned på jorden igen, de har godt nok været irriterende at høre på det sidste års tid. Flot af Inter, de holder Barca fra de helt store chancer. Et hold som alle frygter.
Inter spiller som de kan med en mand i undertal og har et resultat og forsvare.
Det er virkelig en flot præstation af dem.
Så kan man sige hvad man vil, men de spiller på de strenge der er nødvendigt. Jeg er ikke to sekunder i tvivl om mange andre hold; Spanien, England, Tyskland, Danmark osv ville have gjort noget af det samme for og trække tiden. På den ene eller anden måde.

Barcelona er sgu selv skyld i de ikke kommer videre. De har Messi´s og Pedro´s chancer det er det. Så kan man ikke forvente og vinde.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 28. apr, 2010 22:54

Callesen skrev:
Nicoen skrev:Må nu erklære mig enig med McRae. Barca er ligeså gode til at smide sig og søge frispark/straffe.

Inter spiller som de kan med en mand i undertal og har et resultat og forsvare.
Det er virkelig en flot præstation af dem.
Så kan man sige hvad man vil, men de spiller på de strenge der er nødvendigt. Jeg er ikke to sekunder i tvivl om mange andre hold; Spanien, England, Tyskland, Danmark osv ville have gjort noget af det samme for og trække tiden. På den ene eller anden måde.

Barcelona er sgu selv skyld i de ikke kommer videre. De har Messi´s og Pedro´s chancer det er det. Så kan man ikke forvente og vinde.
Totalt enig med dig.
Inter er fortjent videre efter min mening.. Over de to kampe har de været det bedste hold, også selvom de hele kampen stod på egen banehalvdel. Men det er sgu også en kunst i sig selv at kun lade 1 mål gå ind , når Barca har bolden 75 procent af tiden

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » onsdag, 28. apr, 2010 22:56

Jeg er enig med de fleste herinde. Fup du er ærligt talt ikke ret sagligt med hensyn til denne kamp. Er der nogen der filmer og teer sig som skuespillere i denne kamp er det Barcelona. Ja, jeg er enig i at Inter spillede defensivt og destruktivt, men Barcelona viste at de altså ikke altid kan spille op til deres bedste mod bedre europæisk modstand. Personligt fryder jeg mig lidt over at Zlatan røg ud. Han svigtede og sked på Inter for egen vindings skyld, og for at "vinde den der pokkers Champions". Nu blev han hældt ud af samme klub han sådan tissede op og ned af. Uden at overhovedet imponere. Han troede han kunne sove sig til en finale. Inter derimod viste al den vilje og fight de kunne med en mand mindre og en dommer der i den grad dømte til fordel for Barca.

Hvem havde troet på en finale mellem Bayern München og Inter? To hold uden skræmmende spillere på papiret. Jeg synes det er forfriskende med noget nyt. Jeg håber dog også på Bayern i finalen.

Edit: Dette er ikke populært, men kan man andet end ikke beundre Mourinho lidt? Hold kæft den mand kan få et smil frem. Sikke en personlighed :D
Senest rettet af henrik1 onsdag, 28. apr, 2010 23:10, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » onsdag, 28. apr, 2010 22:58

I øvrigt patetisk af Barca at tænde for sprinklerne. Dårlige tabere.

Brugeravatar
Kynde

Indlæg af Kynde » onsdag, 28. apr, 2010 23:12

Helt fortjent, at Inter går videre! Så får vi nok også en bedre finale...

Ja, Inter spillede kedeligt og defensivt, men hvem havde ikke gjort det for at forsvare en 3-1-føring på Nou Camp? Godt holdarbejde af Inter - specielt efter at have været en mand i undertal i den sidste time.

Man kan sige, hvad man vil om Mourinho, men han er godt nok en fremragende træner!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 28. apr, 2010 23:13

Nicoen skrev:I øvrigt patetisk af Barca at tænde for sprinklerne. Dårlige tabere.
Men også lidt sjovt...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Besvar