Dagens Kampe
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Dagens Kampe
Masser af sympati bannere idag mellem Arsenal og Burnley til Ramsey.
Samt spillerne gik ind i t-shirts med skriften: "Get well soon Ramsey" (mener jeg der stod).
Samt spillerne gik ind i t-shirts med skriften: "Get well soon Ramsey" (mener jeg der stod).
-
- Bestyrelsesmedlem
Efter 4 min har Arsenal haft to store chancer, først bendter med en friløber og bagefter Rosicky efter et hjørnespark.
-
- Bestyrelsesmedlem
1-0 til Arsenal. Fantastisk dybde bold Farbegras får en inderside på.
-
- Bestyrelsesmedlem
Jeg er godt nok rigtig glad for vi ikke har Bendtner, som han brænder det er helt vildt. 2 chancer han skulle have scoret på efter 3 min i anden halvleg.
Også fik Burnley udlignet. Dårlig clearing der bliver headet tilbage i feltet og et super dybde løb og mål.
Også fik Burnley udlignet. Dårlig clearing der bliver headet tilbage i feltet og et super dybde løb og mål.
Nydeligt mål af den ellers heftigt udskældte Walcott. Bendtner kan ånde lettet op.
-
- Bestyrelsesmedlem
Rigtig flot mål faktisk.
Tror dog ikke lige man glemmer Bendtner, han burde have sørget for Arsenal havde 3-4 mål på nuværende tidspunkt.
Tror dog ikke lige man glemmer Bendtner, han burde have sørget for Arsenal havde 3-4 mål på nuværende tidspunkt.
Det kan vi vist godt rette til 4-5. Endnu en kæmpe afbrænder fra hans fødder.Callesen skrev:Rigtig flot mål faktisk.
Han har han godt nok været helt uhyggeligt uskarp idag.
-
- Bestyrelsesmedlem
Den her var vidst lige så stor som hovedstødet. Hold kæft han er ineffektiv idag.
Hvis han netter i den her kamp, så giver jeg sgu øl til hele forum.Callesen skrev:Den her var vidst lige så stor som hovedstødet. Hold kæft han er ineffektiv idag.
-
- Bestyrelsesmedlem
Må hellere lige citere det så det ikke kan blive slettet.aarde skrev:Hvis han netter i den her kamp, så giver jeg sgu øl til hele forum.Callesen skrev:Den her var vidst lige så stor som hovedstødet. Hold kæft han er ineffektiv idag.
Men det lyder godt, hvor skal de hentes henne af hvis det lykkedes for ham?
Imod alle odds som det ser ud lige nu.
Ja for nu blev han skiftet ud.
Bendtner ud for EduardoCallesen skrev:Må hellere lige citere det så det ikke kan blive slettet.aarde skrev:Hvis han netter i den her kamp, så giver jeg sgu øl til hele forum.Callesen skrev:Den her var vidst lige så stor som hovedstødet. Hold kæft han er ineffektiv idag.
Men det lyder godt, hvor skal de hentes henne af hvis det lykkedes for ham?
Imod alle odds som det ser ud lige nu.

-
- Bestyrelsesmedlem
Han burde virkelig være blevet skiftet ud for lææææænge siden.
Jeg skal love for Newcastle giver den gas. 6-0 over Barnsley indtil videre.
Og Løvenkrands blev dobbelt målscorer. Han er virkelig hot for tiden - 17 mål i 28 kampe er godt nok imponerende for en kantspiller (hvis han da stadig spiller det og ikke decideret frontløber..?).Nicoen skrev:Jeg skal love for Newcastle giver den gas. 6-0 over Barnsley indtil videre.