Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvad fanden?! En massakre er ved at udspille sig i den blå del af Liverpool. Arsenal fører i hvert fald 4-0, hvoraf det ene af målene blev scoret af debutanten Vermaelen.
5-0. Arsenal ydmyger de bitre i sæsonpremieren - alene det er jo en god start på fodboldåret 
Hvem var det der havde afskrevet Arsenal som mesterskabskandidater på forhånd?

Hvem var det der havde afskrevet Arsenal som mesterskabskandidater på forhånd?
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Men man skal omvendt heller ikke udnævne dem til storfavoritter, "bare" fordi de vandt stort i dag. Deres bundniveau har ikke altid været lige højt.
Flot sejr til arsenal, som må få masser af moral, men lad os nu se det er en lang sæson.
Jeg indrømmer blankt "jeg tog fejl af Lucas, og godt man i Liverpool FC ikke lytter til mig"
I modsætning til... os?McRae skrev:Men man skal omvendt heller ikke udnævne dem til storfavoritter, "bare" fordi de vandt stort i dag. Deres bundniveau har ikke altid været lige højt.

“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Er udemærket klar over vores eget lille "problem", men det ændrer jo ikke på at de endte nummer 4 i sidste sæson, og det er der jo nok en grund til.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg synes, at vi siden 1991 har har haft en udpræget evne til altid at have et lige lavt bundniveau! Eller det er måske bare min infantile trang til at leg med ordene og min egen navleMysjkin skrev:I modsætning til... os?McRae skrev:Men man skal omvendt heller ikke udnævne dem til storfavoritter, "bare" fordi de vandt stort i dag. Deres bundniveau har ikke altid været lige højt.

Vi SMADRER det PIShold !
Det er ikke det værste man kan lege med! Læseværdigt bliver det i hvert fald ofteCynwal skrev:Jeg synes, at vi siden 1991 har har haft en udpræget evne til altid at have et lige lavt bundniveau! Eller det er måske bare min infantile trang til at leg med ordene og min egen navleMysjkin skrev:I modsætning til... os?McRae skrev:Men man skal omvendt heller ikke udnævne dem til storfavoritter, "bare" fordi de vandt stort i dag. Deres bundniveau har ikke altid været lige højt.

Det har du fuldkommen ret i. Men Arsenals hold var meget grønt sidste sæson. Efterhånden som de modner og bliver bedre sammenspillet vokser de markant i styrke - for der er ingen tvivl om at de har mange spillere med usædvanlig flair for fodboldspillet.McRae skrev:Er udemærket klar over vores eget lille "problem", men det ændrer jo ikke på at de endte nummer 4 i sidste sæson, og det er der jo nok en grund til.
Jeg siger ikke de bliver mestre i denne sæson, men det er overvejende sandsynligt, at de bliver højere placeret i denne sæson.
Ajax fører 2-1 på udebane mod PSV ved pausen. Luis Suarez er helt eminent, har lavet 2 kasser og driver godt gæk med deres forsvar. En mand jeg godt kunne se på vores hold. Han er oppe på 5 sæsonscringer allerede!
Dog var Dzsudzsaks mål på frispark til 1-1 helt fantastisk. Fra 30 meter helt op i krogen!
Men alt i alt en dejlig dramatisk kamp, som en god optakt til braget på WHL senere i dag.
Dog var Dzsudzsaks mål på frispark til 1-1 helt fantastisk. Fra 30 meter helt op i krogen!
Men alt i alt en dejlig dramatisk kamp, som en god optakt til braget på WHL senere i dag.
Og kampen sluttede 4-3 til PSV! En af de mest underholdene kampe jeg længe har set!
Kæmpe afbrændere af hjemmeholdet på Old Trafford. Lad det endelig blive ved.
God aflsutning Rooney, men Joe Hart redder.
De er efterhånden ikke kommet frem til noget længe, og Birmingham er ganske godt med.
God aflsutning Rooney, men Joe Hart redder.
De er efterhånden ikke kommet frem til noget længe, og Birmingham er ganske godt med.
Senest rettet af AJ søndag, 16. aug, 2009 14:58, rettet i alt 1 gang.
Arg, så var det ikke større chancer. Det er et stort klumspil jo. Synes Mc'Fadden skylder en kasse derimod.
Ser ud til Fabio spiller højre back. Er han ikke venstrebenet? Vores tidligere mand Gregory Vignal gør det ganske glimrende over for ham i hvert fald.