De gav £12 mio.Mikkel K skrev:Hvad betalte Tottenham for Palacios? For han er den ondelyneme god!
http://en.wikipedia.org/wiki/Wilson_Palacios
De gav £12 mio.Mikkel K skrev:Hvad betalte Tottenham for Palacios? For han er den ondelyneme god!
Det er til at udvikle en seriøs depression over - kampe, de max. burde have ét point ud af, ender de med at vinde, mens vi smider point til hold, vi burde køre rundt på r** og albuer....lgd skrev:Fuck hvor jeg hader scum, det er det samme med dem hver gang. De vinder 1-0 men har stort set intet andet at byde på.
Nu scorede han fandme igen og er delt topscorer i klubben... topscorer! Det strider jo mod al logik!SaibotDK skrev:Med Voronins scoring til 1-0 mod Bayern München her i første halvleg er Hertha Berlin på en fiktiv førsteplads i Bundesligaen. Hvem havde set den komme? Ikke mig!
Ja, uden at vide mig helt sikker på det, så er det lige før, at jeg tror, det ikke er første gang, han er topscorer for en klub i Tyskland. Og ja, det er en ekstremt spændende og chancerig kamp. Drobny har også gjort det ret godt i målet for Hertha - hvis man ser bort fra målet!aarde skrev:Nu scorede han fandme igen og er delt topscorer i klubben... topscorer! Det strider jo mod al logik!SaibotDK skrev:Med Voronins scoring til 1-0 mod Bayern München her i første halvleg er Hertha Berlin på en fiktiv førsteplads i Bundesligaen. Hvem havde set den komme? Ikke mig!
2-1 Herta i en fantastisk chancerig kamp. Flot fodbold, det må man sige.
Netop. De to minder en del om hinanden typemæssigt. Bevares, Voronin spiller virkelig solidt i Berlin, ligesom Keane også gjorde (og nu igen gør) det i Tottenham, men langt størstedelen af deres mål er af den type vores ukrainske ven lige scorede - og sådanne chancer får vi mildest talt sjældent. De gange vi har fået dem i år, er sjovt nok i de kampe Keane har nettet, som mod eksempelvis Arsenal og Bolton. Men de resterende 99% af tiden, hvor vi er boldbessidende og tålmodigt skal lirke et ekstremt kompakt forsvar op med teknisk og taktisk snilde, der fungerer disse spillertyper bare ikke, hvor gode de end er.Hekkem skrev:Voronin gjorde altid sit ypperste for os. Han er måske bedre for et hold, der skal fighte sig til succes'en, som jeg mener Herta Berlin har gjort ganske godt. Lidt ligesom Robbie Keane, så er Voronin en udpræget kontraspiller. Hvilket også er gældende, når han trækker i den gule ukrainske landsholdstrøje.
Han har da kontraktudløb til sommer, og er udlejet til Hertha sæsonen ud, så der kommer ingen penge ind der. Men vi fik ham vel også på en free transfer, så han har "kun" kostet et eventuelt sign on fee + den månedlige hyre.Hr. Drejer skrev:Godt Voro. Skyd Hertha i Champions League, så kan vi vel få en £5-6. mill. for dig
Voronin har først kontraktudløb i år 2011 så vi har fin tid til at få lidt penge i kassen for ham. Forhåbentlig kommer vi af med ham allerede til sommer og derfor kan vi da kun glæde os over hans succes hos Hertha Berlin.Cynwal skrev:Han har da kontraktudløb til sommer, og er udlejet til Hertha sæsonen ud, så der kommer ingen penge ind der. Men vi fik ham vel også på en free transfer, så han har "kun" kostet et eventuelt sign on fee + den månedlige hyre.Hr. Drejer skrev:Godt Voro. Skyd Hertha i Champions League, så kan vi vel få en £5-6. mill. for dig
All in all har han således været en underskudsforretning, men sådan er det en gang i mellem.
Degen var jo også en fri transfer, men han koster både månedlig hyre + lægehjælp, eksempelvis.
Nogen gange må man tage chancer her i livet, og så risikere tæksene, hvis ikke satsningen lykkes. Det bliver vi nødt til i tilfældene Voronin og Degen. Tabene bliver dog ikke i Keane-klassen.
Du har fuldstændig ret, Styf - så jeg blander mig gerne i koret af dem, der hepper på Voronin og håber på bare 5-6 mill £ til sommer.Styf skrev:Voronin har først kontraktudløb i år 2011 så vi har fin tid til at få lidt penge i kassen for ham. Forhåbentlig kommer vi af med ham allerede til sommer og derfor kan vi da kun glæde os over hans succes hos Hertha Berlin.