Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dagens Kampe

Indlæg af athomsen » søndag, 08. feb, 2009 20:32

Mikkel K skrev:Hvad betalte Tottenham for Palacios? For han er den ondelyneme god!
De gav £12 mio.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wilson_Palacios

Fup

Indlæg af Fup » søndag, 08. feb, 2009 22:44

lgd skrev:Fuck hvor jeg hader scum, det er det samme med dem hver gang. De vinder 1-0 men har stort set intet andet at byde på.
Det er til at udvikle en seriøs depression over - kampe, de max. burde have ét point ud af, ender de med at vinde, mens vi smider point til hold, vi burde køre rundt på r** og albuer....

Fup

Indlæg af Fup » fredag, 13. feb, 2009 21:10

God underholdning fra vores tyske naboer i aften - Hoffenheims himmelstormere mod fabriksholdet fra Leverkusen. Kemi-klubben fører 2-1, men skal IMO være lykkelige for stadig at være 11 mand på banen, efter deres målmand begik straffespark. Jeg har ikke de store følelser investeret i de her to klubber, men håber klart på Hoffenheim, for det er sgu så dejligt at det stadig kan lade sig gøre for en new-comer at gå helt til tops i en af de store ligaer.

Det er aftenens kamp på TV2 Sport, og der er i skrivende stund 5 minutter tilbage af 1. halvleg.

EDIT: En smart frisparks-kombination har resulteret i 1-3 lige inden pausen.

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 14. feb, 2009 16:19

Med Voronins scoring til 1-0 mod Bayern München her i første halvleg er Hertha Berlin på en fiktiv førsteplads i Bundesligaen. Hvem havde set den komme? Ikke mig!

Eidt: Og det blev 2-1 ved Voronin!

niels

Indlæg af niels » lørdag, 14. feb, 2009 17:09

Voronin har lige scoret sit andet mål i dag til 2-1 Hertha
(flot mål)

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 14. feb, 2009 17:11

SaibotDK skrev:Med Voronins scoring til 1-0 mod Bayern München her i første halvleg er Hertha Berlin på en fiktiv førsteplads i Bundesligaen. Hvem havde set den komme? Ikke mig!
Nu scorede han fandme igen og er delt topscorer i klubben... topscorer! Det strider jo mod al logik!

2-1 Herta i en fantastisk chancerig kamp. Flot fodbold, det må man sige.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 14. feb, 2009 17:16

Voronin gjorde altid sit ypperste for os. Han er måske bedre for et hold, der skal fighte sig til succes'en, som jeg mener Herta Berlin har gjort ganske godt. Lidt ligesom Robbie Keane, så er Voronin en udpræget kontraspiller. Hvilket også er gældende, når han trækker i den gule ukrainske landsholdstrøje.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 14. feb, 2009 17:18

aarde skrev:
SaibotDK skrev:Med Voronins scoring til 1-0 mod Bayern München her i første halvleg er Hertha Berlin på en fiktiv førsteplads i Bundesligaen. Hvem havde set den komme? Ikke mig!
Nu scorede han fandme igen og er delt topscorer i klubben... topscorer! Det strider jo mod al logik!

2-1 Herta i en fantastisk chancerig kamp. Flot fodbold, det må man sige.
Ja, uden at vide mig helt sikker på det, så er det lige før, at jeg tror, det ikke er første gang, han er topscorer for en klub i Tyskland. Og ja, det er en ekstremt spændende og chancerig kamp. Drobny har også gjort det ret godt i målet for Hertha - hvis man ser bort fra målet!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 14. feb, 2009 17:19

Godt Voro. Skyd Hertha i Champions League, så kan vi vel få en £5-6. mill. for dig ;)

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 14. feb, 2009 17:22

Ser Voronin ikke en del slankere ud end han gjorde for et halvt år siden?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 14. feb, 2009 17:26

Hekkem skrev:Voronin gjorde altid sit ypperste for os. Han er måske bedre for et hold, der skal fighte sig til succes'en, som jeg mener Herta Berlin har gjort ganske godt. Lidt ligesom Robbie Keane, så er Voronin en udpræget kontraspiller. Hvilket også er gældende, når han trækker i den gule ukrainske landsholdstrøje.
Netop. De to minder en del om hinanden typemæssigt. Bevares, Voronin spiller virkelig solidt i Berlin, ligesom Keane også gjorde (og nu igen gør) det i Tottenham, men langt størstedelen af deres mål er af den type vores ukrainske ven lige scorede - og sådanne chancer får vi mildest talt sjældent. De gange vi har fået dem i år, er sjovt nok i de kampe Keane har nettet, som mod eksempelvis Arsenal og Bolton. Men de resterende 99% af tiden, hvor vi er boldbessidende og tålmodigt skal lirke et ekstremt kompakt forsvar op med teknisk og taktisk snilde, der fungerer disse spillertyper bare ikke, hvor gode de end er.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. feb, 2009 17:32

Hr. Drejer skrev:Godt Voro. Skyd Hertha i Champions League, så kan vi vel få en £5-6. mill. for dig ;)
Han har da kontraktudløb til sommer, og er udlejet til Hertha sæsonen ud, så der kommer ingen penge ind der. Men vi fik ham vel også på en free transfer, så han har "kun" kostet et eventuelt sign on fee + den månedlige hyre.
All in all har han således været en underskudsforretning, men sådan er det en gang i mellem.

Degen var jo også en fri transfer, men han koster både månedlig hyre + lægehjælp, eksempelvis.

Nogen gange må man tage chancer her i livet, og så risikere tæksene, hvis ikke satsningen lykkes. Det bliver vi nødt til i tilfældene Voronin og Degen. Tabene bliver dog ikke i Keane-klassen.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 14. feb, 2009 17:34

Cynwal skrev:
Hr. Drejer skrev:Godt Voro. Skyd Hertha i Champions League, så kan vi vel få en £5-6. mill. for dig ;)
Han har da kontraktudløb til sommer, og er udlejet til Hertha sæsonen ud, så der kommer ingen penge ind der. Men vi fik ham vel også på en free transfer, så han har "kun" kostet et eventuelt sign on fee + den månedlige hyre.
All in all har han således været en underskudsforretning, men sådan er det en gang i mellem.

Degen var jo også en fri transfer, men han koster både månedlig hyre + lægehjælp, eksempelvis.

Nogen gange må man tage chancer her i livet, og så risikere tæksene, hvis ikke satsningen lykkes. Det bliver vi nødt til i tilfældene Voronin og Degen. Tabene bliver dog ikke i Keane-klassen.
Voronin har først kontraktudløb i år 2011 så vi har fin tid til at få lidt penge i kassen for ham. Forhåbentlig kommer vi af med ham allerede til sommer og derfor kan vi da kun glæde os over hans succes hos Hertha Berlin. ;)
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 14. feb, 2009 17:54

Styf skrev:Voronin har først kontraktudløb i år 2011 så vi har fin tid til at få lidt penge i kassen for ham. Forhåbentlig kommer vi af med ham allerede til sommer og derfor kan vi da kun glæde os over hans succes hos Hertha Berlin. ;)
Du har fuldstændig ret, Styf - så jeg blander mig gerne i koret af dem, der hepper på Voronin og håber på bare 5-6 mill £ til sommer.
Vi SMADRER det PIShold !

McRae

Indlæg af McRae » lørdag, 14. feb, 2009 18:14

Pompey - Shitty: 2-0
:headbang:

Man kan jo spørge sig selv, om City's tvivlsomme formåen i PL er en fordel eller en ulempe for FCK. Det kan jo give dem blod på tanden forud for næste uges UEFA kampe.

Besvar