Det er også 3-4 år siden jeg har haft Yousee. Rart de har ændret det...
VM 2022
Re: VM 2022
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 59
Har I ikke nogen af "Nabolands kanalerne"? Altså Sverige 1-2, NRK og de tre tyske? Lige nu er der Spanien - Costa Rica på TV2Sport, men den vises også på Sverige 1 (hvor jeg ser den). Jeg nyder hver eneste krone man kan spare at betale til YouSeeOomph242 skrev: ↑onsdag, 23. nov, 2022 13:54Det er også 3-4 år siden jeg har haft Yousee. Rart de har ændret det...
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
Jeg har også fundet den på Svt 1 og nu på Svt 2.Cynwal skrev:Har I ikke nogen af "Nabolands kanalerne"? Altså Sverige 1-2, NRK og de tre tyske? Lige nu er der Spanien - Costa Rica på TV2Sport, men den vises også på Sverige 1 (hvor jeg ser den). Jeg nyder hver eneste krone man kan spare at betale til YouSeeOomph242 skrev: ↑onsdag, 23. nov, 2022 13:54Det er også 3-4 år siden jeg har haft Yousee. Rart de har ændret det...
Det bliver også måden jeg gør det på.
Jeg synes det er lurvet at TV2 vælger at vise på sportx og ikke moderkanalen.
Det er kun for at vi skal ha flere penge op ad lommen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kan godt ende grimt for Costa Rica og hvad pokker skulle målmanden ud efter ved 4 målet 

7-0!mortenbak skrev:Det kan godt ende grimt for Costa Rica og hvad pokker skulle målmanden ud efter ved 4 målet
Der er da lidt at sove på og få lagt væk.
Canada ser ikke helt uefne ud ?
Desværre et brændt straffe
Ufortjent!
1-0 til Belgien.
Men der ser man bare klasse forskellen på de enkelte spillere.
1-0 til Belgien.
Men der ser man bare klasse forskellen på de enkelte spillere.
-
- Geografisk sted: Skee
Cynwal skrev: ↑tirsdag, 22. nov, 2022 15:11Hvis jeg siger, jeg ikke var født dengang, så ved du godt jeg er fuld af løgn![]()
Ja, men du var garanteret en spændstig ung fynbo

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp
Jurgen Klopp
Eller hvad med Italien i 1982?Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 24. nov, 2022 08:04Cynwal skrev: ↑tirsdag, 22. nov, 2022 15:11Hvis jeg siger, jeg ikke var født dengang, så ved du godt jeg er fuld af løgn![]()
Ja, men du var garanteret en spændstig ung fynbo![]()
0-0 mod Polen og 1-1 mod både Peru og Cameroun i 1. gruppespil. Hvorefter de banker Argentina, Brasilien, Polen og Vesttyskland

Især 3-2 kampen mod Brasilien er uforglemmelig, selvom ens unge fodboldhjerte bristede, da det fuldstændigt fantastiske brasilianske hold røg ud. Så mange profiler og personligheder

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 59
Italien 1982 spillede sig- i bedste Vestyske (det hed det dengang) stil - i form under turneringen, og toppede med en FREMragende kamp mod netop Vesttyskland i finalen, med en sikker 3-1 sejr. Jeg holdt med Italien i 1982, OGSÅ mod Brasserne, som jeg dog må indrømme er det mest spændende og attraktive hold til nogen VM slutrunde, som jeg har oplevet.AJJ skrev: ↑fredag, 25. nov, 2022 10:07Eller hvad med Italien i 1982?Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 24. nov, 2022 08:04Cynwal skrev: ↑tirsdag, 22. nov, 2022 15:11Hvis jeg siger, jeg ikke var født dengang, så ved du godt jeg er fuld af løgn![]()
Ja, men du var garanteret en spændstig ung fynbo![]()
0-0 mod Polen og 1-1 mod både Peru og Cameroun i 1. gruppespil. Hvorefter de banker Argentina, Brasilien, Polen og Vesttyskland![]()
Især 3-2 kampen mod Brasilien er uforglemmelig, selvom ens unge fodboldhjerte bristede, da det fuldstændigt fantastiske brasilianske hold røg ud. Så mange profiler og personligheder![]()
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
-
- Geografisk sted: Skee
Ja, jeg kneb også en lille tåre da brasserne røg ud. Og igen i '86 til Frankrig. Et helt igennem fantastisk hold, hvor forskellen mellem dem og Italien var den klejne Rossi.
Men jeg husker også det VM for at Emiren af Kuwait fik et mål annulleret
og så selvfølgelig Tardellis skønne jubelscene i finalen.
Men jeg husker også det VM for at Emiren af Kuwait fik et mål annulleret

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp
Jurgen Klopp
Hvor er det dog en sløj omgang DK præstere
Med det spil vi lagde for døren kan vi ikke være skuffede over ikke at gå videre. Nøj hvor har vi ikke været gode, 1 mål i 6 halvlege og så af en forssvarsspiller er bare ikke godt nok. Fair play til Australien, men kan ikke være sur over tidstrækning - vi ville have gjort det samme.
Sikke en skuffelse.
Sikke en skuffelse.

"YNWA"
Helt fortjent at vi er ude. Klart puljens dårligste hold. Uden gejst, vilje og fight. En gigantisk fiasko. Måske de alligevel skulle have koncentreret sig en lille bitte smule om fodbolden…
"We're not racist, we only hate the mancs"
Efter at ha set stort set samtlige kampe fra start til slut, synes jeg vi var et af turneringens mest uinspirerende hold.
Fuldstændig blottet for nerve og gejst.
Fuldt fortjent vi er ude og godt for turneringen at de dårligeste hold, ikke får kludret sig videre med held.
Fuldstændig blottet for nerve og gejst.
Fuldt fortjent vi er ude og godt for turneringen at de dårligeste hold, ikke får kludret sig videre med held.
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 34
Det eneste landsholdet og medierne ikke gik op i under dette VM var fodbold. Jammerligt fodbold, og når ja vi mangler også en angriber.