Vores nærmeste konkurrenter

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Red Man Walking » lørdag, 07. maj, 2022 20:00

Det er efterhånden ikke den rigtige tråd at skrive det her i, men Seagulls er efterhånden ved at devaluere vores 0-5 trashing af Man U en del Anyways, fin opvarmning til aftenens hovedkamp

God kamp folkens


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Cynwal » lørdag, 07. maj, 2022 20:25

Red Man Walking skrev:
lørdag, 07. maj, 2022 20:00
Det er efterhånden ikke den rigtige tråd at skrive det her i, men Seagulls er efterhånden ved at devaluere vores 0-5 trashing af Man U en delBillede Anyways, fin opvarmning til aftenens hovedkampBilledeBilledeBillede

God kamp folkensBilledeBilledeBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror ikke at du finder en spillertrup, med dårligere indstilling, mangel på gejst og fuldstændig humørforladt, end Manchester Uniteds. Det er en kæmpe fornøjelse at være vidne til :D :lol: :music:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » tirsdag, 10. maj, 2022 07:27

:lol:


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » tirsdag, 10. maj, 2022 07:33


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » tirsdag, 10. maj, 2022 07:34


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Niels K » tirsdag, 10. maj, 2022 09:28


Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af zalcos » tirsdag, 10. maj, 2022 10:56

Håland til city. uha uha uha uha uha uha uha uha. Jeg tror han laver 25 mål i PL i sin første sæson. Det var nok den transfer der kunne gøre aller mest for at forbedre City.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Emmy » tirsdag, 10. maj, 2022 10:59

Det er jeg ikke enig i. Det kommer ikke til at betyde det helt store. De kommer ikke til at score flere mål, fordelingen bliver vare anderledes. Og de skal vel også ændre deres spilsystemer for virkelig at udnytte hans spidskompetencer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 10. maj, 2022 21:16

Emmy skrev:
tirsdag, 10. maj, 2022 10:59
Det er jeg ikke enig i. Det kommer ikke til at betyde det helt store. De kommer ikke til at score flere mål, fordelingen bliver vare anderledes. Og de skal vel også ændre deres spilsystemer for virkelig at udnytte hans spidskompetencer.
Han er en god spiller uden tvivl, men mange andre gode spillere har ikke formået at slå igennem i PrL, så Erling skal bevise sig, før jeg (for alvor) frygter ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 10. maj, 2022 22:41

Sledgehammer skrev:
tirsdag, 10. maj, 2022 21:16
Emmy skrev:
tirsdag, 10. maj, 2022 10:59
Det er jeg ikke enig i. Det kommer ikke til at betyde det helt store. De kommer ikke til at score flere mål, fordelingen bliver vare anderledes. Og de skal vel også ændre deres spilsystemer for virkelig at udnytte hans spidskompetencer.
Han er en god spiller uden tvivl, men mange andre gode spillere har ikke formået at slå igennem i PrL, så Erling skal bevise sig, før jeg (for alvor) frygter ham.
Jeg kan jo komme til at måtte æde mine ord i mig igen,men jeg frygter heller ikke Erling H. så meget. Kan ikke se ham passe i den statsfinancierede klubs spillestil, og er ret sikker, på, at det vil tage tilvænning for nordmanden og resten af spilletruppen ass well. Det kan vi måske kapitalisere på, og få noget luft i tabellen inden de kommer i gang. Samlet set - hvis der kommer gang i nordmanden - tror jeg blot det vil betyde, at målene kommer fra andre positioner.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af AJJ » onsdag, 11. maj, 2022 08:51

Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 11. maj, 2022 09:18

Cynwal skrev:
tirsdag, 10. maj, 2022 22:41
Sledgehammer skrev:
tirsdag, 10. maj, 2022 21:16
Emmy skrev:
tirsdag, 10. maj, 2022 10:59
Det er jeg ikke enig i. Det kommer ikke til at betyde det helt store. De kommer ikke til at score flere mål, fordelingen bliver vare anderledes. Og de skal vel også ændre deres spilsystemer for virkelig at udnytte hans spidskompetencer.
Han er en god spiller uden tvivl, men mange andre gode spillere har ikke formået at slå igennem i PrL, så Erling skal bevise sig, før jeg (for alvor) frygter ham.
Jeg kan jo komme til at måtte æde mine ord i mig igen,men jeg frygter heller ikke Erling H. så meget. Kan ikke se ham passe i den statsfinancierede klubs spillestil, og er ret sikker, på, at det vil tage tilvænning for nordmanden og resten af spilletruppen ass well. Det kan vi måske kapitalisere på, og få noget luft i tabellen inden de kommer i gang. Samlet set - hvis der kommer gang i nordmanden - tror jeg blot det vil betyde, at målene kommer fra andre positioner.
Ja, og hvem ved om han overhovedet kan stå PrL-distancen rent fysisk? Nabylad var hypet omtrent på Erling-niveau, da han kom til PrL, og det tog adskillige sæsoner før hans krop havde vænnet sig til fysik, tempo og intensitet.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Cynwal » onsdag, 11. maj, 2022 16:14

AJJ skrev:
onsdag, 11. maj, 2022 08:51
Billede
Han kommer da til den rigtige klub, så..........

Hvordan er det lige United Arab Emirates har det med kvinders rettigheder? ....med abort rettigheder? Med behandling af migrant arbejdere? Med vilkår for befolkningen, på nær en lille familiær elite? Med behandlingen af homoseksuelle samt LGBT+ ?

Pep Guardiola har også været ude og hælde vand ud ad ørerne. I Ekstrabladet er han citeret for følgende på et pressemøde (ifm med deres 5-0 sejr mod Newcastle)
"- Hvis I lyver for mig, så er jeg her ikke næste dag. Jeg tager af sted, og I vil ikke være min venner mere."

(..og artiklen fortsætter):
Så kontant var beskeden fra Pep Guardiola til Manchester City-ejerne fra Abu Dhabi Group.

Under et møde mellem de to parter forlangte den spanske manager, at høre sandheden om, hvorvidt Manchester City havde forbrudt sig mod Financial Fair Play-reglerne (FFP).
På pressemødet fortalte Guardiola desuden, at han forsvarer klubben, og de folk der er i klubben, fordi han tror på, at der ikke er blevet snydt med reglerne.

I starten af 2020 blev Manchester City idømt to års udelukkelse fra europæisk fodbold og en bøde på 30 millioner euro (223 millioner kroner) for at bryde FFP-reglerne.


Godt så: Manchester City er altså fundet skyldige i at fifle med midlerne og deres sponsorkontrakter for at puste økonomien op.

Artiklen fortsætter så:
"Guardiola glad for CAS-dom
Ifølge Football Leaks-dokumenter som det norske medie VG har set, så brugte klubber som Manchester City og Paris Saint-Germain en kreativ løsning for at sikre økonomiske indsprøjtninger.

De pustede kunstigt deres egne sponsoraftaler op, så de uden at bryde reglerne kunne bruge flere penge.

CAS-domstolen afgjorde dog, at anklagerne mod Manchester City faldt for den femårige forældelsesfrist, og UEFA havde derfor ikke tilstrækkeligt med bevismateriale til at køre sagen videre.

- Det, CAS sagde, betød meget for os. Det satte en stopper for alle mistankerne. Ni hold i Premier League ønskede at sparke Manchester City ud af europæiske turneringer. De pressede på, og jeg ved, hvem de er, så jeg kunne godt lide, at CAS gjorde, hvad de gjorde, og at de gjorde det ordentligt, sagde Pep Guardiola på pressemødet."

Så kære, lille Pep - Tillad mig at spørge dig: "Er du dummere end vådt bølgepap og totalt uden juridisk indsigt?"
CAS har IKKE frifundet Manchester Cheaty for beskyldningerne. CAS har derimod påpeget, at der internt i UEFAs vedtægter fremgår, at der er en generel forældelsesfrist for overtrædelser på 5 år. Da hovedparten af tilfældene med fifleri har været ældre end 5 år, har CAS vurderet, at bevismængden var for lille til at gennemføre en retssag. Dette har så hurtigt fået UEFA til at droppe sagen, da Manchester Cheaty jo har truet med at modsagsøge UEFA tilbage til stenalderen, hvilket er domumenteret i dele af den leakede mail korrespondance.

...men fodboldspillere og managers giver åbenbart gerne køb på holdninger og etik/moral, så længe sporet leder til en overpolstring af deres egne bankkonti.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 11. maj, 2022 20:09

Cynwal skrev:
AJJ skrev:
onsdag, 11. maj, 2022 08:51
Billede
Han kommer da til den rigtige klub, så..........

Hvordan er det lige United Arab Emirates har det med kvinders rettigheder? ....med abort rettigheder? Med behandling af migrant arbejdere? Med vilkår for befolkningen, på nær en lille familiær elite? Med behandlingen af homoseksuelle samt LGBT+ ?

Pep Guardiola har også været ude og hælde vand ud ad ørerne. I Ekstrabladet er han citeret for følgende på et pressemøde (ifm med deres 5-0 sejr mod Newcastle)
"- Hvis I lyver for mig, så er jeg her ikke næste dag. Jeg tager af sted, og I vil ikke være min venner mere."

(..og artiklen fortsætter):
Så kontant var beskeden fra Pep Guardiola til Manchester City-ejerne fra Abu Dhabi Group.

Under et møde mellem de to parter forlangte den spanske manager, at høre sandheden om, hvorvidt Manchester City havde forbrudt sig mod Financial Fair Play-reglerne (FFP).
På pressemødet fortalte Guardiola desuden, at han forsvarer klubben, og de folk der er i klubben, fordi han tror på, at der ikke er blevet snydt med reglerne.

I starten af 2020 blev Manchester City idømt to års udelukkelse fra europæisk fodbold og en bøde på 30 millioner euro (223 millioner kroner) for at bryde FFP-reglerne.


Godt så: Manchester City er altså fundet skyldige i at fifle med midlerne og deres sponsorkontrakter for at puste økonomien op.

Artiklen fortsætter så:
"Guardiola glad for CAS-dom
Ifølge Football Leaks-dokumenter som det norske medie VG har set, så brugte klubber som Manchester City og Paris Saint-Germain en kreativ løsning for at sikre økonomiske indsprøjtninger.

De pustede kunstigt deres egne sponsoraftaler op, så de uden at bryde reglerne kunne bruge flere penge.

CAS-domstolen afgjorde dog, at anklagerne mod Manchester City faldt for den femårige forældelsesfrist, og UEFA havde derfor ikke tilstrækkeligt med bevismateriale til at køre sagen videre.

- Det, CAS sagde, betød meget for os. Det satte en stopper for alle mistankerne. Ni hold i Premier League ønskede at sparke Manchester City ud af europæiske turneringer. De pressede på, og jeg ved, hvem de er, så jeg kunne godt lide, at CAS gjorde, hvad de gjorde, og at de gjorde det ordentligt, sagde Pep Guardiola på pressemødet."

Så kære, lille Pep - Tillad mig at spørge dig: "Er du dummere end vådt bølgepap og totalt uden juridisk indsigt?"
CAS har IKKE frifundet Manchester Cheaty for beskyldningerne. CAS har derimod påpeget, at der internt i UEFAs vedtægter fremgår, at der er en generel forældelsesfrist for overtrædelser på 5 år. Da hovedparten af tilfældene med fifleri har været ældre end 5 år, har CAS vurderet, at bevismængden var for lille til at gennemføre en retssag. Dette har så hurtigt fået UEFA til at droppe sagen, da Manchester Cheaty jo har truet med at modsagsøge UEFA tilbage til stenalderen, hvilket er domumenteret i dele af den leakede mail korrespondance.

...men fodboldspillere og managers giver åbenbart gerne køb på holdninger og etik/moral, så længe sporet leder til en overpolstring af deres egne bankkonti.
Blinded by the cheque

Kalder Kieran Maguire(Price of Football) det.

Pep’s elev Xavi var da også lige i Qatar for at lære at blive en god fodboldtræner. Tænk bare hvor vild Klopp ville være hvis han havde trænet i Bahrain i stedet for Mainz!


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Vores nærmeste konkurrenter

Indlæg af mortenbak » onsdag, 11. maj, 2022 21:51

Cynwal skrev:
AJJ skrev:
onsdag, 11. maj, 2022 08:51
Billede
Han kommer da til den rigtige klub, så..........

Hvordan er det lige United Arab Emirates har det med kvinders rettigheder? ....med abort rettigheder? Med behandling af migrant arbejdere? Med vilkår for befolkningen, på nær en lille familiær elite? Med behandlingen af homoseksuelle samt LGBT+ ?

Pep Guardiola har også været ude og hælde vand ud ad ørerne. I Ekstrabladet er han citeret for følgende på et pressemøde (ifm med deres 5-0 sejr mod Newcastle)
"- Hvis I lyver for mig, så er jeg her ikke næste dag. Jeg tager af sted, og I vil ikke være min venner mere."

(..og artiklen fortsætter):
Så kontant var beskeden fra Pep Guardiola til Manchester City-ejerne fra Abu Dhabi Group.

Under et møde mellem de to parter forlangte den spanske manager, at høre sandheden om, hvorvidt Manchester City havde forbrudt sig mod Financial Fair Play-reglerne (FFP).
På pressemødet fortalte Guardiola desuden, at han forsvarer klubben, og de folk der er i klubben, fordi han tror på, at der ikke er blevet snydt med reglerne.

I starten af 2020 blev Manchester City idømt to års udelukkelse fra europæisk fodbold og en bøde på 30 millioner euro (223 millioner kroner) for at bryde FFP-reglerne.


Godt så: Manchester City er altså fundet skyldige i at fifle med midlerne og deres sponsorkontrakter for at puste økonomien op.

Artiklen fortsætter så:
"Guardiola glad for CAS-dom
Ifølge Football Leaks-dokumenter som det norske medie VG har set, så brugte klubber som Manchester City og Paris Saint-Germain en kreativ løsning for at sikre økonomiske indsprøjtninger.

De pustede kunstigt deres egne sponsoraftaler op, så de uden at bryde reglerne kunne bruge flere penge.

CAS-domstolen afgjorde dog, at anklagerne mod Manchester City faldt for den femårige forældelsesfrist, og UEFA havde derfor ikke tilstrækkeligt med bevismateriale til at køre sagen videre.

- Det, CAS sagde, betød meget for os. Det satte en stopper for alle mistankerne. Ni hold i Premier League ønskede at sparke Manchester City ud af europæiske turneringer. De pressede på, og jeg ved, hvem de er, så jeg kunne godt lide, at CAS gjorde, hvad de gjorde, og at de gjorde det ordentligt, sagde Pep Guardiola på pressemødet."

Så kære, lille Pep - Tillad mig at spørge dig: "Er du dummere end vådt bølgepap og totalt uden juridisk indsigt?"
CAS har IKKE frifundet Manchester Cheaty for beskyldningerne. CAS har derimod påpeget, at der internt i UEFAs vedtægter fremgår, at der er en generel forældelsesfrist for overtrædelser på 5 år. Da hovedparten af tilfældene med fifleri har været ældre end 5 år, har CAS vurderet, at bevismængden var for lille til at gennemføre en retssag. Dette har så hurtigt fået UEFA til at droppe sagen, da Manchester Cheaty jo har truet med at modsagsøge UEFA tilbage til stenalderen, hvilket er domumenteret i dele af den leakede mail korrespondance.

...men fodboldspillere og managers giver åbenbart gerne køb på holdninger og etik/moral, så længe sporet leder til en overpolstring af deres egne bankkonti.
BilledeBilledeBilledeBillede
Virkelig godt indlæg!
Shit(ty) jeg hader den klub!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar