Vores nærmeste konkurrenter
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Vores nærmeste konkurrenter
Newcastle's nye midtbanestjerne Tonali ude i 10 måneder grundet karantæne efter en dom for betting
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... r/10001619
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... r/10001619
Vi SMADRER det PIShold !
- Cynwal
Ok - Eftersom denne tråds titel er "Vores nærmeste konkurrenter", så er det måske ikke helt rigtigt, at poste noget Manchester United relateret ...men anywho: Det ser ud til. at hvedebrødsdagene er slut for Rasmus Højlund, og at nu vil pressen snart gerne se noget mere end-product i form af mål bragt til bordet:
Vi SMADRER det PIShold !
Man burde vel ha ondt af ham pga nationaliteten, men det har jeg ikke
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Cynwal
Jeg er også klar på sidelinjen med popcorn og cola, og følger ivrigt med i den forrygende scum nedtur. I går kunne de lige slæbe sig til en sejr, mod et hold der tildagligt spiller to rækker lavere i League One. De er fornøjeligt gudsjammerlige for tiden
Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ikke så længe det er i Scum-trøjen at han klumper rundt. Det er bare fornøjeligt. Var det landsholdstrøjen havde det været en helt anden sag.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det har jeg sateme heller ikke. Det var et ualmindeligt tåbeligt karrierevalg at tage til den lorte klub. En sæson eller to mere i Italien og han kunne være havnet i en rigtig topklub. Nu skal han bare starte forfra til sommer.mortenbak skrev:Man burde vel ha ondt af ham pga nationaliteten, men det har jeg ikke
"We're not racist, we only hate the mancs"
ETH bliver i Man U. Happy Days!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Kontinuitet på elendighedHr. Drejer skrev: ↑torsdag, 13. jun, 2024 13:05Det ville have været med bedre med et managerskifte. Nu får de kontinuitet, og det er skidt.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det må vi håbe. alex f var også elendig de første 3-4 år, inden han fik skruet et godt hold sammen. Det må helst ikke ske igen!
- Cynwal
axel f....?Hr. Drejer skrev: ↑torsdag, 13. jun, 2024 13:10Det må vi håbe. alex f var også elendig de første 3-4 år, inden han fik skruet et godt hold sammen. Det må helst ikke ske igen!
Vi SMADRER det PIShold !
- Redtothebone
Lader til United tager sig sammen i år, går åbenbart efter Ugarte, Zirkzee og De Ligt…. Ugarte så jeg gerne i Liverpool
YNWA
Sålænge de har Højlund p toppen kommer de ikke til at score målRedtothebone skrev:Lader til United tager sig sammen i år, går åbenbart efter Ugarte, Zirkzee og De Ligt…. Ugarte så jeg gerne i Liverpool
Ugarte måske, men de to andre kunne jeg fint undværeRedtothebone skrev:Lader til United tager sig sammen i år, går åbenbart efter Ugarte, Zirkzee og De Ligt…. Ugarte så jeg gerne i Liverpool
"We're not racist, we only hate the mancs"
Zirkzee scorer ikke 10 mål for United i PL.