Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Redtothebone » mandag, 15. maj, 2023 09:28

Emmy skrev:
søndag, 14. maj, 2023 21:44
Hvis det ender med, at de bliver kendt skyldige i snyderiet og bare idømt en bøde, så er jeg færdig med at følge engelsk fodbold. Det samme vil være tilfældet hvis de bliver frikendt.
Der sker åbenbart tidligst noget i 2025 ifølge eksperter i sports domstole, ubegribeligt men desværre sandt
YNWA

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Fowler89 » mandag, 15. maj, 2023 12:53

Redtothebone skrev:
mandag, 15. maj, 2023 09:28
Emmy skrev:
søndag, 14. maj, 2023 21:44
Hvis det ender med, at de bliver kendt skyldige i snyderiet og bare idømt en bøde, så er jeg færdig med at følge engelsk fodbold. Det samme vil være tilfældet hvis de bliver frikendt.
Der sker åbenbart tidligst noget i 2025 ifølge eksperter i sports domstole, ubegribeligt men desværre sandt
Det kan desværre godt betale sig at snyde i denne korrupte fodbold verden.

Red Man Walking
Indlæg: 402
Tilmeldt: fredag, 07. aug, 2015 22:11
Geografisk sted: Aarhus C
Alder: 38

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Red Man Walking » mandag, 15. maj, 2023 21:40

Redtothebone skrev:
Emmy skrev:
søndag, 14. maj, 2023 21:44
Hvis det ender med, at de bliver kendt skyldige i snyderiet og bare idømt en bøde, så er jeg færdig med at følge engelsk fodbold. Det samme vil være tilfældet hvis de bliver frikendt.
Der sker åbenbart tidligst noget i 2025 ifølge eksperter i sports domstole, ubegribeligt men desværre sandt
Fedt nok, så er er endnu to hold, som kan få deres 2. plads vekslet til et mesterskab på et skrivebord flere år senere.

Man city er en gave til fodboldenBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Thommo » tirsdag, 16. maj, 2023 14:22

England/PL er burde da være interesseret i at beskytte deres produkt, men hvis der går 2 år endnu inden en dom, lader det til de er ligeglade, mystisk. Også selv om skyldigheden ligger lige til højrebenet, set fra min stol.

hvis de kendes uskyldige, håber jeg på løn/transferloft....Det gør jeg i forvejen, men det er jo dræbende for alle, at city og newcastle nok vinder de kommende 25 år, afbrudt af en enkelt"Leicester historie"
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » fredag, 19. maj, 2023 10:42

Ingen hjælp fra Brighton. De vinder de forkerte kampe lige for tiden desværre. Champions League forbliver en drøm i næste sæson. Så må vi jo bare vinde Europa League, det kan sgu ikke være så svært.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 20. maj, 2023 06:12

Det kommer an på om Sevilla er med.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. maj, 2023 10:16

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 20. maj, 2023 06:12
Det kommer an på om Sevilla er med.
De vinder jo turneringen denne sæson, så de er med i CL næste sæson ;)
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 20. maj, 2023 14:56

Emmy skrev:
lørdag, 20. maj, 2023 10:16
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 20. maj, 2023 06:12
Det kommer an på om Sevilla er med.
De vinder jo turneringen denne sæson, så de er med i CL næste sæson ;)
Men det forhindre dem jo ikke i at vinde igen næste sæson.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Cynwal » lørdag, 20. maj, 2023 14:58

Oomph242 skrev:
lørdag, 20. maj, 2023 14:56
Emmy skrev:
lørdag, 20. maj, 2023 10:16
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 20. maj, 2023 06:12
Det kommer an på om Sevilla er med.
De vinder jo turneringen denne sæson, så de er med i CL næste sæson ;)
Men det forhindre dem jo ikke i at vinde igen næste sæson.
Ja, man kan nogen gange mistænke Sevilla for at sigte efter en 3. plads i gruppespillet i CL :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 20. maj, 2023 16:08

Oomph242 skrev:
lørdag, 20. maj, 2023 14:56
Emmy skrev:
lørdag, 20. maj, 2023 10:16
Hr. Drejer skrev:
lørdag, 20. maj, 2023 06:12
Det kommer an på om Sevilla er med.
De vinder jo turneringen denne sæson, så de er med i CL næste sæson ;)
Men det forhindre dem jo ikke i at vinde igen næste sæson.
Korrekt, det havde jeg så ikke lige tænkt over. De snu sataner
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Dagens Kampe

Indlæg af TG12 » mandag, 22. maj, 2023 09:59

Thommo skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 14:22
England/PL er burde da være interesseret i at beskytte deres produkt, men hvis der går 2 år endnu inden en dom, lader det til de er ligeglade, mystisk. Også selv om skyldigheden ligger lige til højrebenet, set fra min stol.

hvis de kendes uskyldige, håber jeg på løn/transferloft....Det gør jeg i forvejen, men det er jo dræbende for alle, at city og newcastle nok vinder de kommende 25 år, afbrudt af en enkelt"Leicester historie"
Desværre tager retsager latterligt lang tid.

Selv simple sager herhjemme tager 1.5-2 år bare for at komme for retten.

Her snakker vi et komplext søgsmål, hvor begge parter formentligt vil inddrage de frommeste eksperter på hver side, ligesom den potentielt kan ende i CAS, eller EU retten. City kommer til at kæmpe med næb og kløer for deres ret og anke ligeså længe dette er muligt.

De to år tror jeg er best-case, og kan meget vel tage længere tid.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » mandag, 22. maj, 2023 16:21

TG12 skrev:
mandag, 22. maj, 2023 09:59
Thommo skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 14:22
England/PL er burde da være interesseret i at beskytte deres produkt, men hvis der går 2 år endnu inden en dom, lader det til de er ligeglade, mystisk. Også selv om skyldigheden ligger lige til højrebenet, set fra min stol.

hvis de kendes uskyldige, håber jeg på løn/transferloft....Det gør jeg i forvejen, men det er jo dræbende for alle, at city og newcastle nok vinder de kommende 25 år, afbrudt af en enkelt"Leicester historie"
Desværre tager retsager latterligt lang tid.

Selv simple sager herhjemme tager 1.5-2 år bare for at komme for retten.

Her snakker vi et komplext søgsmål, hvor begge parter formentligt vil inddrage de frommeste eksperter på hver side, ligesom den potentielt kan ende i CAS, eller EU retten. City kommer til at kæmpe med næb og kløer for deres ret og anke ligeså længe dette er muligt.

De to år tror jeg er best-case, og kan meget vel tage længere tid.
Nej afgørelsen kan ikke ankes til CAS. Det er en endelig afgørelse uden anke mulighed.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 22. maj, 2023 16:22

Andre som så Valencia mod Real Madrid. Foruden en masse racisiske tilråb mod Vini Jr., så var der en helt absurd situation, hvor en ekstra bold er blevet kastet ind på banen, inde i målfeltet. Vini Jr er på vej med spilbolden ned mod sidelinjen, presset af en forsvarer og en anden forsvarer, som står inde i målfeltet, vælger så at sparke den anden bold lige ind i Vinicius bold, så denne ryger ud over baglinjen.

Jeg har aldrig set lignende og super interessant, for forsvarspilleren får et gult kort og der dømmes frispark, der hvor bolden ramte den anden bold, men teknisk set sparkede Valenicamanden jo til bolden inde fra straffesparksfeltet.

La Liga er en farce udenfor og indepå banen og racisme lever i bedste velgående dernede, men spøjs, underholdende og absurd, det var den situation virkelig.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 22. maj, 2023 16:31

Emmy skrev:
mandag, 22. maj, 2023 16:21
TG12 skrev:
mandag, 22. maj, 2023 09:59
Thommo skrev:
tirsdag, 16. maj, 2023 14:22
England/PL er burde da være interesseret i at beskytte deres produkt, men hvis der går 2 år endnu inden en dom, lader det til de er ligeglade, mystisk. Også selv om skyldigheden ligger lige til højrebenet, set fra min stol.

hvis de kendes uskyldige, håber jeg på løn/transferloft....Det gør jeg i forvejen, men det er jo dræbende for alle, at city og newcastle nok vinder de kommende 25 år, afbrudt af en enkelt"Leicester historie"
Desværre tager retsager latterligt lang tid.

Selv simple sager herhjemme tager 1.5-2 år bare for at komme for retten.

Her snakker vi et komplext søgsmål, hvor begge parter formentligt vil inddrage de frommeste eksperter på hver side, ligesom den potentielt kan ende i CAS, eller EU retten. City kommer til at kæmpe med næb og kløer for deres ret og anke ligeså længe dette er muligt.

De to år tror jeg er best-case, og kan meget vel tage længere tid.
Nej afgørelsen kan ikke ankes til CAS. Det er en endelig afgørelse uden anke mulighed.
Ja, som jeg har forstået, så kan sagen ikke ankes nej, ydermere arbejder Premier League ikke med 'time barring' som UEFA desværre gjorde, hvor en sag kan ryge under forældelse. Derudover er anklagerne flere og Premier League skulle tilmed ligge inde med større bevisbyrde, heraf anvendelse af de hackede mails fra Der Spiegel. Premier League har også selv udvalgt de såkaldte barristere, herunder Murray Rosen KC, der skal udvælge disciplinærkommisionen, der skal lytte til Manchester Citys sag, hvorimod i CAS-sagen der fik Manchester City lov at udvælge to ud af de tre barristere, fordi det ville fremskynde en eventuel afgørelse, da de ellers nedlagde veto mod hver enkel bud fra UEFA på barristere - Hvem kan stave til korruption.

Det lugter af, at Manchester City er skyldige som synden, når deres højtbetalte advokat, går ud og protesterer mod Premier Leagues valg af Murray Rosen KC som barrister, blot fordi Rosen KC har relation til Arsenal. På den måde sværter de hans mange år som barrister og medlem af CAS til, ved at anklage ham for at være upartisk. Ydermere truer Manchester City med at retsforfølge Premier League. De truede med præcis det samme mod UEFA.

Den advokat City i øvrigt har hyret skulle i øvrigt - paradoksalt nok - være Arsenal-fan, men nok først og fremmest fan af penge.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

JaFu
Indlæg: 43
Tilmeldt: mandag, 19. apr, 2021 13:45

Re: Dagens Kampe

Indlæg af JaFu » mandag, 22. maj, 2023 16:50

JudgeArdaStudge skrev: Det lugter af, at Manchester City er skyldige som synden, når deres højtbetalte advokat, går ud og protesterer mod Premier Leagues valg af Murray Rosen KC som barrister, blot fordi Rosen KC er Arsenal-fan.
Ja - det gør det. De leder med lys og lygte efter ting, som kan gavne deres sag … hvilket et eller andet sted er forståeligt nok. City risikerer jo nærmest til at miste det meste af det, de har vundet de seneste år. Der er rigtig meget på spil!
Et af halmstråene de griber efter er, at en Arsenal fan har en interesse i at dømme City skyldige. Det argument vil de nok bruge mod enhver barrister, som ikke er City fan.

Potentielt ligger der vel to PL mesterskaber og venter på at blive tildelt Liverpool med tilbagevirkende kraft … eller har jeg forstået det forkert?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar